Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kyllästynyt perhe-elämään ja lähtee kesälomakseen kotipaikkakunnalleen.

Vierailija
17.05.2010 |

Kertoi viikonloppuna olevansa todella väsynyt arkeen. Olen juu huomannut, tiuskii lähes koko ajan. Aina vaan pelkkää negatiivistä sanottavaa. Juokin enemmän kuin koskaan ennen. Mutta en silti osannut odottaa, että hän häipyy 4 viikoksi äitinsä helmoihin. Ärsyttää. En kai mä nyt voi aikuista kieltää menemästäkään. Hitto, jos vie autonkin, miten mä sit selviän lasten kanssa täällä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotuksella tosin, että oon lasten äiti. Mäkin haluaisin oman äidin helmoihin 4 viikoksi.

Vierailija
2/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat virkeemmän miehen neljän viikon ansiosta, niin eikö se ole sen arvoista??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti minäkin.. Mutta en haluaisi äitini luo neljäksi viikoksi. Älä anna miehen viedä autoa, eiköhän äiskä anna sille bussirahaa..

Vierailija
4/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma poikani - sitten joskus aikuisena - ilmoittaisi, että tulee kesälomalla minun luokseni ilman perhettään, koska on kyllästynyt perhe-elämään niin poika saisi kuulla kunniansa.

Sinuna en hyväksyisi koko kesälomaa enkä auton ottamista, perusperiaate lienee, että se ketä on vastuussa lapsista niin pitää autoa.

Toisekseen sinulle kuuluu ihan yhtälailla "perhevapaata" aikaa yhtä paljon.

Miehesi suunnitelma on kohtuuton niin sinun kuin lastenkin kannalta. Tässä ehdotus: mies on tietyn ajan lomastaan äitinsä helmoissa. Samoin mies on saman ajan lomastaan äitinsä helmoissa lasten kanssa jotta sinä saat vastaavasti perhevapaata aikaa. Lopun lomaa vietätte perheenä - tuskin miehesikään haluaa lapsille sellaista mielikuvaa, että isi on mielummin muualla kuin lasten kanssa?

Vierailija
5/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppihan on innoissaan kun saa poikansa luokseen. Välimatkaa on 400km eikä anoppi itse voi matkustaa ollenkaan. Voisi jos haluaisi, mutta ei halua käyttää julkisia, koska ne ovat likaisia.

Tiedän kyllä miten he aikansa siellä käyttävät ja toivon, että mies osaa sitten taas nauttia olostaan meidän kanssa.

Niinhän mulle juu kuuluisi myös "vapaa-aikaa perheestä", mutta en ole halukas sellaiseen. Tällä hetkellä riittää säännölliset harrastukset. Lapsetkin ovat jo sen verran isoja, ettei tarvita minuuttiaikatauluja ja elämä on sopivan rentoa.

Pitää jutella vielä miehen kanssa, koska onhan se typerää, ettei sitten tehdä yhtään reissua miehen loman aikana perheenä. Eihän sitä lomaa hänellä ole kuin se 4 viikkoa.

/ap

Vierailija
6/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies bussilla heti ekana lomapäivänä äitinsä luo. Sinä ja lapset viikon päästä perässä autolla. Lapset jäävät toiseksi lomaviikoksi mummolaan. Sinä jatkat autolla kesälomareissuun tai palaat kotiin oleilemaan. Toisen lomaviikon päätyttyä mies palaa lasten kanssa bussilla kotiin. Jäljellä kaksi viikkoa yhteistä lomaa.

Vierailija
7/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja kun lukee miettii sitä, miten onnettomasti naiset valitsevat kumppaninsa. Vanha hokema renttujen ja kummallisten tyyppien houkuttavuudesta taitaa pitää paikkansa.

Siinä sitä sitten ollaan, jos ainoat valintakriteerit ovat olleet komea ulkonäkö ja liukas kieli. Eiväthän ne riitä vanhemmuuteen.

Vierailija
8/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poika" haluaisi 4 viikoksi äiskän tykö...Onko ap kyseessä joku 20v nuorimies, joka on juuri ensimmäisessä parisuhteessaan? Aikamoista perhe-leikkiä leikitään..

Vierailija
9/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivoiksesi ottanut? Yksi lapsi lisää..

Vierailija
10/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on ollut pitkään pahalla päällä, eikö olis aika tehdä jotain. Jos sillä pääset, että mies menee äitinsä helmoihin, päästä toinen.

Onhan sullakin nyt lomaa miehestäsi. Kun tulee joskus kotiin, on perhekeskustelun paikka.

Autoa et anna. Ehdota auton saa, jos ottaa myös lapset mukaan.

Vierailija
11/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lähtee lomansa alussa käymään kotipaikkakunnallaan, mutta ottaa sentään perheen kaksi päivähoitoikäistä lasta mukaansa. Minä jään tekemään töitä ja koululaisilla on vielä koulua. Kaikki olemme tyytyväisiä.

Vierailija
12/12 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta esikoisen synnyttyä ovat välit lämmenneet. Kait tuota pitäisi ennemmin pojaksi kuin mieheksi kutsua. Omalla tavallaan on ihana, mutta tämä kevät on kyllä mennyt ihan pelleilyksi.

Viime kesänä oli 4 päivää äitinsä mökillä. Oltaisiin menty kaikki, mutta mulla ei ollut mielenkiintoa lähteä puolivuotiaan ja 2,5v:n kanssa pienelle mökille missä ei voi hetkeä levähtää, kun koko ajan pitää vahtia lapsia, tehdä ruokaa tai auttaa remontissa. Silloin mies tosiaan ei halunnut olla pidempään. Mitä lie nyt sitten on..

/ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän