Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsen vaatteilla oikeasti väliä?

Vierailija
17.05.2010 |

Lapseni käyttää serkkunsa vanhoja vaatteita hiekkalaatikolla. Mun mielestä hyvä juttu, koska pyykkiä tulee tosi paljon ja noita vanhoja vaatteita ei tarvi niin suojella eikä kulumisen jäljet haittaa. Nyt sit kuulin että muut äidit on miettineet, että meillä ei ole ilmeisesti varaa ostaa uusia vaatteita, kun lapsi mennä viipottaa serkkupojan verkkareissa - jotka toki on jo lähes kymmenen vuotta vanhoja, mut hyväkuntoisia ja ehjiä. Ei ne minusta pistä silmään mitenkään. Mä en ole tajunnut, että sillä ois väliä, millaisissa vaatteissa mun poika pihalla rymyää (muualla tietenkin aina siistimmät vaatteet), ja nyt nolottaa. Kiinnitätkö sinä huomiota siihen, missä vaatteissa lapset omalla kotipihalla leikkii?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vaatteen tarvitse olla kallis ollakseen kaunis tai lapselle väriltään sointuva. Itse en kamalia rytkyjä lapsille säästele taikka pue päälle, mutta ei meillä maailmaa kaada se, että tälläkin hetkellä kuopus 3 v viipottaa pihalla päällään varsin reimunkirjava kokonaisuus. Hän kun kävi siskojen kanssa vaatekaapilla ihan itse valitsemassa vaatteensa. Ihan kamalan hyvin eivät nuo värit yhteen soinnu, mutta aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla