Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja untuvakarvaa masussa

Vierailija
17.05.2010 |

Onko teillä kasvanut vaaleaa untuvaista karvaa masun päälle raskauden aikana?

Itselläni oli ennen raskautta vain navan ylä- ja alapuolella hieman vaaleaa karvaa. Nyt raskauden aikana untuva on levinnyt jo navan ympärillekin ja näyttää leviävän sitä enemmän mitä enemmän maha venyy. Olen rv:lla 25.

Onko kellään kokemusta siitä lähteekö karva pois raskauden jälkeen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv 23. Alkuraskaudesta alkoi kasvaa pientä vaaleaa ja hentoa untuvaa mahan päälle, nyt rehottaa jo enempi tuossa massun päällä semmoista valkoista karvaa =D

Usean kanssa olen jutellut, keillä on myös kasvanut raskauden aikana karvaa, on sanonut, että lähtee synnytyksen jälkeen pois. Joten ei huolta =)) kyllä se siitä lähtee, toivottavasti =D

Ainakin meillä on asiat hyvin, kun on vaaleita karvoja, joillain tulee ihan mustia karvoja =P

Vierailija
2/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois!! :-) Kiva kuulla että muillakin kasvaa, pitää ensi viikon neuvolassa kysellä vielä mitä kokemuksia siellä tädeillä. Joo hyvä että karvat on sentään vaaleita....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kahdessa raskaudessa kasvanut masuun enempi karvaa ja poikia tullu :) Häviävät kyllä synnytyksen jälkeen.

Vierailija
4/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ekassa raskaudessa, paitsi mahasssa, myös poskissa untuvaa. Lähti pois raskauden jälkeen. Nyt näyttää tulevan taas, rv 18 menossa.

Vierailija
5/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihokarvat myös näkyvät paremmin kun maha alkaa pyöristymään niin karvat alkaa sojottamaan.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi