Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei torneja taloihin

Vierailija
17.05.2010 |

Minkä ihmeen takia noihin moniin "ökytaloihin" pitää rakentaa sellainen ruma muumityylinen torni? Mikäli jonkin tornin välttämättä haluaa niin voisi sen toteuttaa kauniimminkin.

En tajua miten sellaiset ihmiset, joilla on rahaa rakentaa luxusta rakentavat tai rakennuttavat kamalan näköisiä ja mauttomia taloja ja sisustuksetkin ovat karmeita. Käyttäisivät hyvää sisustussuunnittelija, jos ei oma tyylitaju ole kohdallaan.

Tuolla "Etuovessa" on nytkin monta sellaista kallista kamaluutta myytävänä ja ovat vuosikausia kun ei kenellekään kelpaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymät kattojen yli kaikkiin ilmansuuntiin. Ylellistä.

Vierailija
2/7 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi aikusien ihmisen tajuavan, että makuja on monenlaisia. Et sinä sitä päätä, onko joku torni tyylikäs vai ei ja miten toisten pitäisi rahansa käyttää. Hohhoijjaa taas näitä aloituksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten rakentaa mitä rakentavat. Toiset tykkää jugend-kerrostalosta, toiset rintamiestalosta ja toiset asuvat betonikuutiossa ja näköjään jotkut tykkäävät torneistakin. Ei se ole multa pois, ei kai sultakaan?

Vierailija
4/7 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten aika epäonnistunut talo kaikenkaikkiaan. Ihmeellisiä pimeitä huoneita, esim. ruokasali.

Vierailija
6/7 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on esimerkki ihmisestä, joiden mielestä kaikkien asioiden tulee olla samanlaisia => kaikkien ihmisten tulee olla samanlaisia.

Ap - käsi sydämelle - oletko sinä näitä mammoja, jotka täällä aina päivittelevät "mä en ymmärrä, että joku menee leikkipuistoon korkkarit jalassa?" "mä en ymmärrä, mitä järkeä on ajaa citymaasturilla?" .

Minun mielestäni elämän juju on siinä, että me kaikki olemme erilaisia ja se luo vaihtelevuutta.

Vierailija
7/7 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi aikusien ihmisen tajuavan, että makuja on monenlaisia. Et sinä sitä päätä, onko joku torni tyylikäs vai ei ja miten toisten pitäisi rahansa käyttää. Hohhoijjaa taas näitä aloituksia...

Ainahan sitä rakentaa saa mitä haluaa ja rakennuslupa antaa myöten, mutta tekevät itsensä naurettavaksi huonoine makuineen ja tyylitajuineen. Minä ainakin saan miehen kanssa hyvät naurut kun nauramme kalliin talon tyylimokia.

Nyt vallalla tuo 60-luvun synkkyys ja laatikkomaisuus sisustuksessa. Kohta niillä siustetut talot näyttävät yhtä mauttomilta KAIKKIEN silmissä kuin aikoinaan kun jäi pois muodista. Kamala sisustustyyli.

Rakentakaa ajattomasti ja tyylikkäästi niin ei tarvi hävetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi