Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttavaperheen äiti muutti pois kotoa

Vierailija
17.05.2010 |

ja jätti alle kouluikäiset lapset isälle.

Kuultiin uutinen muutama viikko sitten ja vieläkin ihmetyttää, miten voi näin olla. Äiti kuulemma tarvitsee omaa tilaa ja aikaa, eikä jaksa lasten jatkuvia yöheräilyä. Lapset ovat nyt pääsääntöisesti isällään, äidin luokse voivat tulla yöksi sitten, kun nukkuvat yön läpi. He eivät ole kuitenkaan laittaneet eropapereita vetämään. Käy isää sääliksi tässä tilanteessa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätti alle kouluikäiset lapset isälle.

Kuultiin uutinen muutama viikko sitten ja vieläkin ihmetyttää, miten voi näin olla. Äiti kuulemma tarvitsee omaa tilaa ja aikaa, eikä jaksa lasten jatkuvia yöheräilyä. Lapset ovat nyt pääsääntöisesti isällään, äidin luokse voivat tulla yöksi sitten, kun nukkuvat yön läpi. He eivät ole kuitenkaan laittaneet eropapereita vetämään. Käy isää sääliksi tässä tilanteessa.

mitä ajatuksia sinulle heräisi jos muuttaja olisikin ollut isä?

Vierailija
2/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuuden haluinen, itsekeskeinen, omaan napaan tuijottaja, haluaa päästä helpolla, itsekän. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.

Mulle ihan sama, onko pois lähtijä isä tai äiti, ihan yhtä hirvää kumpikin.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha selitellä, että olisi ihan sama. Muuten et olisi edes tehnyt moista otsikkoa!

Vierailija
4/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet isät hoitaa lapsia enemmän kuin äidit. Tuskin äiti tuollekaan isälle tuota vastuuta olisi jättänyt, ellei äiti luottaisi, että isä hoitaa homman paremmin kuin hän.

Minun lähipiirissäni on parikin sellaista isää, jotka on olleet ajoittain lastensa "lähihuoltajia", ja ihan on ollut näiden miesten omakin tahto, että noin toimitaan, ja oikein tyytyväisiä ovat olleet tilanteeseen. Parempi kuitenkin, että äitikin on tyytyväinen eläämään, kun asuu muualla. On sitten lastenkin kanssa kivempi silloin kun on niiden kanssa.

Eli tarkoitan sanoa, että kyllä perheet itse osaa päättää mikä niille on paras ratkaisu, eikä tuossa tarvi tuomitsemaan alkaa, jos osapuolet itse ovat tyytyväisiä.

Vierailija
5/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on aina hoitanut lapsiaan enemmän kuin äiti, varsinkin vauva-ajan jälkeen. Kun ero tuli, äiti halusi luokseen vain nuoremmat lapset. Hänelle selvisi, että jos lapset asuvat eri osoitteissa, niin 3. ja 4. lapsi muuttuvat lapsilisiä laskettaessa 1. ja 2., eli lapsi lisät tippuvat. En tiedä oliko tämä syynä, mutta lapset nuoremmat muuttivat takaisin isänsä luokse, joka sai lähivanhemmuuden kaikkiin lapsiin. Ja hyvin hän ne on hoitanut ja kasvattanut.

Vierailija
6/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha säälliä sitä isää, saahan hän pitää lapset eikä tarvitse tapella omistushaluisen mutta itsekkään äidin kanssa. ehkä isällä on jopa hlepompaa nyt, ethän voi tietää millaista perheen elämä on ollut aikaisemmin.

Vierailija
7/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekis mieli tehdä sama temppu mutta pelkää ihmisten puheita. Ihmiset levittelevät paskapuheita maailman napaan asti. Just just me kuultiin että...

Vierailija
8/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme koskaan kertoneet kenellekään syytä eroon, siis sitä, että mies oli jo vuosia ollut sivusuhteessa. minä muutin alkuun pois talostamme, koska minulla ei ollut sitä varaa pitää ja koska hätävara-asuntoni oli pieni yksiö, lapset jäivät isälleen ensimmäisiksi kuukausiksi.

myöhemmin sain isomman asunnon ja kysyimme lapsilta itseltään kumman luona he haluavat asua. he muuttivat minun luokseni, ja sen jälkeen kiertävät huhut muuttuivat sellaisiksi, että kun huomasin miehen saavan kaiken sympatian, halusin riistää lapset isältään.

nuo jutut loppuivat kun mies möi talon ja osti uuden naisensa kanssa talon neljä kuukautta poismuuttoni jälkeen.

Vierailija
9/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylää ja nettiä!

Hyi saatana mikä ämmä!

Vierailija
10/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylää ja nettiä! Hyi saatana mikä ämmä!

jos asia kuullaan suoraan perheeltä?

Vierailija
11/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä kusipäiden omia juoruja joita ap tyhmänä levittelee pitkin

kylää ja nettiä! Hyi saatana mikä ämmä!

jotka eivät osaa lukea ja joilla kaikki on huonosti :)

Vierailija
12/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku valittaa väsymystä, että ei saa valittaa kun on kerran lapset hankkinut -

eikö olisi paljon tärkeämpää saada valittaa väsymystä ja apua siihen ennenkuin on pakko tehdä tuollaisia ratkaisuja

Vierailija
13/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilisin tuossa tilanteessa, että joutui sairaalaan (ehkä mielisairaalaan) tai olisiko joutunut linnaan. Ei vaan ehkä halua kaikkien tietävän totuutta.

Vierailija
14/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuuden haluinen, itsekeskeinen, omaan napaan tuijottaja, haluaa päästä helpolla, itsekän. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Mulle ihan sama, onko pois lähtijä isä tai äiti, ihan yhtä hirvää kumpikin. t:ap

entäs sitten?

itsekkin olen monesti "haaveillut" muutosta, että mieskin joutuisi näkemään miten paljon lapsissa on hommaa. mieheni kun sattuu vielä arvostelemaan kärkkäästi mun kotona oloa.. :( en ole silti lähtenyt.

enkä varmasti ole ainoa äiti joka joskus näin ajattelee/ on ajatellut?!!

Vierailija
15/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilisin tuossa tilanteessa, että joutui sairaalaan (ehkä mielisairaalaan) tai olisiko joutunut linnaan. Ei vaan ehkä halua kaikkien tietävän totuutta.

ei joutunut sairaalaan eikä vankilaan :) Itse ilmielävänä seiso edessä ja kertoi hymyssä suin.

Vierailija
16/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuuden haluinen, itsekeskeinen, omaan napaan tuijottaja, haluaa päästä helpolla, itsekän. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Mulle ihan sama, onko pois lähtijä isä tai äiti, ihan yhtä hirvää kumpikin. t:ap

entäs sitten? itsekkin olen monesti "haaveillut" muutosta, että mieskin joutuisi näkemään miten paljon lapsissa on hommaa. mieheni kun sattuu vielä arvostelemaan kärkkäästi mun kotona oloa.. :( en ole silti lähtenyt. enkä varmasti ole ainoa äiti joka joskus näin ajattelee/ on ajatellut?!!

hoitanut harrastuksiin viemiset, leikkinyt, askarrellut, hoitanut yöheräilyt.

Vierailija
17/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuo että uskaltaa luovuttaa, jos ei jaksa, ennemmin kuin jotain kauheata tapahtuu.

Vierailija
18/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta apn tapaiset paisuttelijat ahdistavat niin kovasti..

Vierailija
19/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhän naisen muuttoon voi olla mikä hyvänsä mitä eivät heidän tutut edes tiedä.

Varmasti isä on ihan yhtä hyvä huoltaja lapsille kuin äitikin.

Ja ainakin tässä tapauksessa isä saa olla lasten kanssa ja toivottavasti äitikin haluaa lasten kanssa viettää aikaa.

Vierailija
20/24 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta apn tapaiset paisuttelijat ahdistavat niin kovasti..

jokainen tekee mitä uskaltaa, ja on sitä mieltä, mitä haluaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi