Mun unelmat eivät sit toteutuneet ja 20v meni hukkaan
16v vanhemmat pakottivat kotoa pois lähtemään, kiersin mieheltä toiselle. "0v menin naimisiin mies vammautui hoidin häntä 12v kunnes hän kuoli pois. Sitten löysin uuden miehen ja sain vauvan nyt ollaan 4v oltu yhdessä. Mitään muuta mul ei ole kuin mies ja lapsi. Leskeneläkettä en ikäni perustteella saanut ja ex-mieheltäni ei jäänyt kuin velkaa. Nykyisellä miehelläni oli aluksi hyvä ammatti ja työ mut tuli lama ja sai potkut. Nyt sit kouluttautuu uuteen työnön.
Itse kouluttaudun elämässäni ekaa kertaa eikä koulu mene hyvin. töihin ja kouluun olen hakenut ennenkin en vain ole päässyt. Haluaisin ison talon mutta aina vain joudumme asumaan tässä mökissä jossa 2 huonetta ja keittiö. Olisin halunnut niin toisenlaisen elämän.
Kommentit (25)
meilläkään ei mies halua ja jotenkin se rakkaus on himmentynyt näiden 4v aikana. Lapsen halusi ja sen sai itse en niin lapsista pidä. Toivottavasti edes sinä pääset elämässäsi siihen mihin haluat. ap
ei meilkää.enkä haluu ett mun läskeihin koskee kukaan...
kivan talon yms. Yhdellä tuttavanaisella unelmaelämä. On maisteri asuu isossa 4 huoneen rivitalo-osakkeessa, hänellä ja miehellään hienot työt, ei lapsia. Hän saa olla lapseton. Meillä kun vahinko kävi mies ei antanut edes aborttia tehdä.
Alunperin kai Plussalta lähtöisin, siellä valittaa milloin mistäkin. Aina samat perusteet ja mikään ei ole avuksi.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1695155
menee elämä muutenki koko aika,teki mitä teki.yöl nukkuu,päiväl jotai.... ja hups huomaa meniki vuosia siin.ei tää sen kummempaa.ja vaik ois omaisuutta,se siitä muuks muutu.mitää onnee ja rakkautta on turha haihatella,paitsi leffoissa...
tervetuloo todellisuuteen.