Mun unelmat eivät sit toteutuneet ja 20v meni hukkaan
16v vanhemmat pakottivat kotoa pois lähtemään, kiersin mieheltä toiselle. "0v menin naimisiin mies vammautui hoidin häntä 12v kunnes hän kuoli pois. Sitten löysin uuden miehen ja sain vauvan nyt ollaan 4v oltu yhdessä. Mitään muuta mul ei ole kuin mies ja lapsi. Leskeneläkettä en ikäni perustteella saanut ja ex-mieheltäni ei jäänyt kuin velkaa. Nykyisellä miehelläni oli aluksi hyvä ammatti ja työ mut tuli lama ja sai potkut. Nyt sit kouluttautuu uuteen työnön.
Itse kouluttaudun elämässäni ekaa kertaa eikä koulu mene hyvin. töihin ja kouluun olen hakenut ennenkin en vain ole päässyt. Haluaisin ison talon mutta aina vain joudumme asumaan tässä mökissä jossa 2 huonetta ja keittiö. Olisin halunnut niin toisenlaisen elämän.
Kommentit (25)
joten märehdi siellä suossa hetki, ja sitten vaan rupeat toimimaan unelmiesi eteen.
Aloita realistisista unelmista.
ja päätä mul ei siihen ole. En haluaisi nykyisen mieheni kanssa olla naimisissa kun on liian komenteleva yms. ja lasta en olisi halunnut tehdä. Olisin halunnut olla uraa luova sinkku. ap
ja päätä mul ei siihen ole. En haluaisi nykyisen mieheni kanssa olla naimisissa kun on liian komenteleva yms. ja lasta en olisi halunnut tehdä. Olisin halunnut olla uraa luova sinkku. ap
tässä tapauksessa myös perheesi :(
Tämä on muuten ainakin miljoonas aloitus sinulta samasta aiheesta.
Siinä ei ole mitään iloa jos on lapsen saanut aikaan ja miehen kanssa päässyt naimisiin. Olisi kivempaa olla sellainen joka saa palkkaa ja tekee tärkeää työtä.
kyllä sinä olisit saanut leskeneläkettä jos minäkin olen 25vuotiaana saanut.
Siinä ei ole mitään iloa jos on lapsen saanut aikaan ja miehen kanssa päässyt naimisiin. Olisi kivempaa olla sellainen joka saa palkkaa ja tekee tärkeää työtä.
ja sitten vaan töihin, johan se ura urkenee sullekin ja iloa pussikaupalla!
koska ex-mieheni kanssa meillä ei ollut yhteisiä lapsia selvitin sen työeläkeyhtiöstä ja kelasta.
minusta ei mitään akateemista pysty saamaan.
apn aloituksessa "Leskeneläkettä en ikäni perustteella saanut ja ex-mieheltäni ei jäänyt kuin velkaa."
koska ex-mieheni kanssa meillä ei ollut yhteisiä lapsia selvitin sen työeläkeyhtiöstä ja kelasta.
penniäkään en saanut mistään, hautajaisavustuksen sain sossusta ja perunkirjoituksessa ei jäänyt kuin velkaa.
en vain pidä elämästäni enkä miehestäni.
en vain saanut leskeneläkettä kun ei ollut yhteistä lasta enkä saanut euroakaan rahaa velkoja en joutunut maksamaan
Et tehnyt mitään saavuttaaksesi tahtomasi.
Leskeneläkeeseen ei vaikuta ikä yhtään mitään, jos liitto solmittu kun toinen alle 50v.
olimme 10v naimisissa ja kelalta ja työeläkeyhtiöstä kysyin ja molemmilta tulivat kielteiset päätökset koska yhteistä lasta ei ollut.
en vain pidä elämästäni enkä miehestäni.
Minäkin haluaisin pidemmälle, mutta kun en edes tiedä mihin.
Tuntuu, että vaikka kuinka yrittää millä tahansa elämän osa-alueella, ei saa kuitenkaan päätään pinnalle.
Minä pidän miehestäni, mutta meillä on mieheni "toiveesta" heikko seksielämä. Se tuntuu kamalalta.
Kyllä minä ymmärrän että suurin osa elämänhallinnasta on omissa käsissä. Kuitenkaan en kykene tämän parempaan.
meilläkään ei mies halua ja jotenkin se rakkaus on himmentynyt näiden 4v aikana. Lapsen halusi ja sen sai itse en niin lapsista pidä. Toivottavasti edes sinä pääset elämässäsi siihen mihin haluat. ap
ja et kuitenkaan saisi koskaan omaa kotia mukavalla pihalla. Niin se on. Onnesi ei ollut kyllin hyvä, ehkä se kääntyy ja voitat lotossa. Lotto on ainut mahdollisuutesi. Ennen sitä, minä kuitenkin voitan lotossa. Sitten on ehkä sinun vuorosi.
Teit oikein. Maassamme moni uhraa vuosia ja säästää turhaan. Parempi istua perse homeessa ja unelmoida. Ne unelmat eivät petä koskaan.
tämä koti on vain aivan liian pieni lapsiperheelle ja mies ei halua muuttaa.
eikä vain istua persiillään ja unelmoida.