Mun ukko kulkee kesällä ilman paitaa.So what.Onko isokin synti
Kommentit (36)
Laittaisi edes Uuno-paidan, tuollaiselle itsensäpaljastelijalle sellainen varmaan sopii hyvin.
Oma mies on ilman paitaa vain omassa pihassa, uimarannalla, tai tehdessään ruumiillista työtä (esim kaverin raksalla). Ei ikinä lähtisi ilman paitaa edes lähikauppaan, ja olen tilannetajuunsa oikeintyytyväinen.
Eikä ole läski eikä ruma!
Tässä voisi ihan hyvin verrata sitä kun jotkut naiset imettää julkisella paikoilla niin miksei miehet saisi olla ilman paitaa?
Miehet ilman paitaa julkisella paikalla on mielestäni säädyllisempää kuin imettävä nainen
Käännä katse toisaalle jos noin frigidi olet.
Oletko sä oikeasti noin tyhmä, ettet tiedä edes mitä frigidi tarkoittaa?
Tässä voisi ihan hyvin verrata sitä kun jotkut naiset imettää julkisella paikoilla niin miksei miehet saisi olla ilman paitaa?
Miehet ilman paitaa julkisella paikalla on mielestäni säädyllisempää kuin imettävä nainen
Vitivalkoinen, taikinainen iho, löysää lihasta, harvoja karvoja siellä täällä, finnejä selässä ja tietenkin hien haju. Terkkuja naapurin sedälle!!
Ennen ainakin julkisella paikoilla piti pukeutua säädyllisesti. Silloin hyvään aikaan, kun kaduilla ei saanut juopotellakaan....
Vitivalkoinen, taikinainen iho, löysää lihasta, harvoja karvoja siellä täällä, finnejä selässä ja tietenkin hien haju. Terkkuja naapurin sedälle!!
tää on vielä parempi; ryppyinen, kuivettunut kalvakka iho, mustat bikinit ja bikinialaosa yllä. terkkuja naapurin 50-vuotiaalle tädille.
Minä en kulje paidatta julkisella paikalla. Tosin voin olla paidatta jos teen raskasta ruumiillista työtä. Se on jotenkin mielestäni eri asia, vaikka toisaalta, paita suojaa ihoa palamiselta ja ainakin jonkinasteisilta hiertymiltä, jos pitää kantaa jotakin.
Voitte kutsua minua moraalinvartijaksi. Minusta moraali ja tavat ovat puolustettava asia. Niiden avulla yhteiskunta on pysynyt pystyssä. Paidankäyttö nyt tuskin paljon vaikuttaa vaikkapa puoluepolitiikkaan. Sen sijaan seksuaalisuuteen se on kytköksissä, ja seksuaalisuus nyt ei ole mikään lelu, vaikka etenkin nuoret näyttävät niin luulevan. Tuolla chateissa nämä itsensä seksileikeillään särkevät naiset sitten tulevat minulle tilittelemään kun luulivat saavansa jotakin hyvää seksillä ja tulivatkin hyväksikäytetyiksi. Esteettinen arvostelmani perustuu siis moraaliarvostelmaan: paita päälle, koska paidattomuus on rumaa. Moraali taas perustuu niin vanhaan ja syvälle sisäänrakennettuun tabuun, että sitä käsitellään erittäin vanhoissa kirjoituksissa.
Nykyään on jätkämäisesti housut ja peittävät polvihameet.
t:mies
mustat bikinit ja bikinialaosa yllä. terkkuja naapurin 50-vuotiaalle tädille.
Nykyään on jätkämäisesti housut ja peittävät polvihameet.
t:mies
silloin kun minä olin nuori joskus viiskytluvulla kaikilla naisilla oli minihameet. ja mun isäni nuoruudessa ne hameet olivat vieläkin lyhyempiä. ja entäpä sitten silloin vanhaan hyvään aikaan, kun pappa oli nuori? herranen aika sentään, sitä hamettahan oli ihan etsimällä etsittävä ja sen alahelma saattoi hyvällä tahdolla löytyä paidan helman alta.
sopii maaseudulle, mutta ei ihmisten ilmoille. Kas kun ei ilman housuja heilu?
mutta mikäs siinä, jos tykkää... ;)
jos heilutaan, on tyylitöntä ja junttia, vaikka olisi miten trimmattu. Just tuli vastaan päivänä eräänä kesän ensimmäinen ja yök. Rannalla ja kotipihalla jokainen liikkukoon, miten tahtoo, mutta kaupungilla ja kaupoissa vois ajatella muitakin.
semmoisia adoniksia että viitsisi katsella.
Itse kaupungillakin nähnyt kuumana päivänä monta kertaa miehiä ilman paitaa. On sitten möhömaha tai timmissä kunnossa. Omapahan on asiansa jos niin haluaa tehdä. En minä jää töllistelemään tai mene valittamaan että se olisi väärin.