Tämä helteiden, auringon, uv-säteiden välttely lasten kanssa on yhtä helvettiä!
Kommentit (27)
Ymmärtäkää nyt hyvät auringonpalvojat, etteivät kaikki vaan tykkää/pysty olemaan jatkuvasti auringossa. Itse erittäin vaaleaihoisena vältän suoranaista auringonpaistetta, n. 20 min maksimissaan riittää muule paistetta kerrallaan. Tulee tukala olo eikä ihokaan siedä aurinkoa, koska palan helposti enkä rusketu lainkaan. Ja isälläni, joka ruskettuu erittäin hyvin, on ihosyöpä, joten en ole senkään takia innokas auringon palvoja.
Ovat vaaleita kumpikin ja ulkomaillakaan eivät ole yhtään ruskettuneet! Ja altaassa/ulkona ollaan oltu aamusta iltaan.
On paikkoja(ei vain afrikka) joissa lapset leikkii tuntikaupalla ulkona, eikä kukaan ole tuputtamassa niille vesipulloa tai aurinkorasvaa. Relax!
Luis Wildmerin lasten aurinkorasvaa ja se on tosi hyvä. Ennen niissä luki total sun block, muttei enää pariin vuoteen. Uusimmasta en tullut edes lukeneeksi. Suosittelen sitä!
Suomen aurinko on niin hailakka että se ei tee yhtään mitään vaikka olisi ulkona 24/7. Ihminen on luotu elämään ulkoilmassa niin kuin muutkin metsäneläimet. Rasvat sun muu suojakerronhössötys, valmistajat nauravat matkalla pankkiin.
Nyt kun olen syönyt noin vuoden verran D3-vitamiinia 80-100 mikrogrammaa vuorokaudessa, rusketun kuin en koskaan ennen enkä palanut tänäänkään merenrannalla uikkareissa 5 tunnissa keskipäivän ympärillä.
Ymmärtäkää nyt hyvät auringonpalvojat, etteivät kaikki vaan tykkää/pysty olemaan jatkuvasti auringossa. Itse erittäin vaaleaihoisena vältän suoranaista auringonpaistetta, n. 20 min maksimissaan riittää muule paistetta kerrallaan.
Tulee tukala olo eikä ihokaan siedä aurinkoa, koska palan helposti enkä rusketu lainkaan. Ja isälläni, joka ruskettuu erittäin hyvin, on ihosyöpä, joten en ole senkään takia innokas auringon palvoja.