Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin tänään rannalla.

Vierailija
15.05.2010 |

Olin tänään uittamonrannalla 3v poikani kanssa. Poikani Justus rakensi hiekkalinnaa ja rannalle tuli juovuksissa oleva mies. Mies kysyi kaikkea mitä teen tänä iltana ym. Kun Justus syntyi hänen isänsä kuoli ja Justus luuli että kyseninen mies olisi hänen isänsä koska hän jutteli minulle. Justus lähti juoksemaan mihen perännl kun hän lähti. Mies oli ostanut Justukselle jäätelön ja äsken kun tulimme kotiin niin Justus valitti pahaa oloa ja että kurkku kutiaa. Olisiko mahdollista että jäätelö olisi ollut vanhaa tai jotakin muuta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pedofiilistä saattoi jätskissä olla jopa viina tms.

Vierailija
2/4 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään uittamonrannalla 3v poikani kanssa. Poikani Justus rakensi hiekkalinnaa ja rannalle tuli juovuksissa oleva mies. Mies kysyi kaikkea mitä teen tänä iltana ym. Kun Justus syntyi hänen isänsä kuoli ja Justus luuli että kyseninen mies olisi hänen isänsä koska hän jutteli minulle. Justus lähti juoksemaan mihen perännl kun hän lähti. Mies oli ostanut Justukselle jäätelön ja äsken kun tulimme kotiin niin Justus valitti pahaa oloa ja että kurkku kutiaa. Olisiko mahdollista että jäätelö olisi ollut vanhaa tai jotakin muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani söi kuulemma pirkka kinuski tuutin.

Vierailija
4/4 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että jäätelöä on käsitelty samalla koneella kuin pähkinää, hasselpähkinää tms. Sisältäviä laatuja ja esim vanilija tuutti voi sis. Noita poikasi voi olla allerginen jollekin aineelle tai sivuaineelle.