Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia New Yorkista? Mistä lennot, hotellisuosituksia,

Vierailija
15.05.2010 |

Olis tarkoitus lähteä nyt kesällä viikon-kahden reissulle ja kokemukset olis tarpeen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihto Amsterdamissa.

Hyviä hotelleja: Hotel Beacon Upper west sidellä, poissa ydinkeskustasta, mutta mukava naapurusto.

Hotel Library ihan keskustassa, hyvä palvelu.

Hotel Roosewelt, itse en ole käynyt mutta oli kuulemma halpa ja hyvä.

Vierailija
2/2 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York on mahtava paikka! Sen jälkeen voi sanoa olleensa kaupunkilomalla. Näkemistä riittää ihan vaan ihmisten katselusta perinteisiin nähtävyyksiin.

Seurailen lentojen hintoja säännöllisen epäsäännöllisesti ja New York on yksi näistä hyvistä hintojen vertailukohteista sillä sinne lentää kaikki. Viime aikoina halvimmat lennot ovat löytyneet Lufthansalta! Tsekkaa niiden sivuilta suoraan.

Hotelleja löytyy kaupungissa runsaasti ja kannattaa aloittaa ehkä sillä, että katsoo kartasta mihin kohtaan kaupunkia haluaa tukikohtansa. Itse suosin sellaista mistä on hyvät kulkuyhteydet (käytännössä metroaseman läheltä) keskeisimpiin paikkoihin mutta itse hotelli hieman rauhallisemmalla alueella.

Hyvä sivusto jossa on matkustajien arvosteluja hotelleista, ympäri maailmaa, on tuo tripadvisor.com. Löytyy asiakkaiden kuviakin hotelleista. Mutta tämän varmaan jo tiesitkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän