Kaikki lapset tehty alle 30 v
mukavaa olla nuori mama :)
Kommentit (13)
Täytän ensiviikolla 26v ja viidettä odotan :) Ekan sain 17vuotiaana.Joskus aattelin että 25vuotiaana en enää tee lapsia,nyt se on siirtyny 30 vuotiaaks.
mutta krooninen vauvakuume kun vaivaa ja lapset vaan on niin ihania niin kohdeksas lapsi syntyy ennen 36v synttäreitäni enkä siihen aio lopettaa eli niin monta saa tulla kuin on tullakseen ja on ihanaa kun on eri ikäisiä eli vanhin on jo aikuinen ja sitten on noita pikkuisia sekä murrosikäisiä. elämä vaan on niin ihnaaa!!!!
...vähän vaan lipsahti!! eli kolme synnytin alle 30v..mutta sit iski taas vauvakuume ja 32v tein viä yhden!! :)
ja valmistuin ja menin töihin sitten kun lapset oli tehty, ja tein väikkärin muutaman työvuoden jälkeen. Nyt ikää vasta 32 ja ura kovassa nousukiidossa ja silti jää aikaa perhe-elämälle.
Mulla meni vuodella yli, mutta ei pänni. Esikoinen sentään jo 25-v.
:)
opinnot ja pohjaksi tarvittava työkokemus hankittu 30 ikävuoteen mennessä! Nyt on hienoa olla äitiyslomalla ja keskittyä tämä vuosikymmen lapsiin!
ja kahden lapsen äiti. Olin muka saanut sopivan määrän tenavia ja aattelin, et onpa kiva sitten 40 v, kun pojat jo aikuisia ja saan elää jälleen "omaa elämää".
No eipä se ihan noin mennykään. Vielä 27 vuotiaana sain vauvan ja sitten 32 vuotiaana. Ja nyt 38 v kiiltelee silmissä taas vauva-ajan ihanuus :D
Nyt päälle kolmikymppisenä on ihanaa, kun lapsiluku ei ole vielä täynnä.
Olen sekä nuori, että vanha mami, ensimmäiset lapset sain 19 ja 22 vuotiaana ja ja tämän ihanan iltatähden joka on nyt puolivuotias 42 vuotiaana ;) Joidenkin mielestä varmaan irvokasta mutta minusta on tulossa myös mummi syksyllä :oo !!
ekan lapsen sain 10kk sitten. olis silloin 22. ajatuksissa olisi, että kaksi lasta riittää joten eiköhän suunnitelma toteudu :)