Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko astmatestit maksavat yksityisellä? Pattitilanne...

Vierailija
15.05.2010 |

...kun astma nyt ei ole mikään sairaslomapäivää vaativa ongelma, joten en pääse terveyskeskukseen, koska se on tietysti auki vain silloin kun olen itsekin töissä. Päivystykseen tuskin pääsee myöskään. Työterveyshuoltoon ei myöskään pääse ellei ole kyse työn aiheuttamasta sairaudesta. Yksityinen puoli taitaa olla siis ainut vaihtoehto, mutta siihen ei oikeastaan olisi varaa. Mulla on avaava lääke "varmuuden vuoksi", mutta nyt tuntuu että se ei riitä ja inhaloitavia kortisoneja ei saa ilman reseptiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo jos ei työnantaja tuon vertaa jousta. Johan se astma vaikuttaa työtehoonkin.

Vierailija
2/6 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen ja olet töistä pois sen ajan. Korvaat tekemättömät tunnit toisena päivänä.

Suomessa on oikeus käydä lääkärissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmatestit ei tosiaan kestä kokonaista työpäivää.

Vierailija
4/6 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmatestit ei toki kestä koko työpäivää, mutta kun työmatka on pitkä, vie omassa terveyskeskuksessa käynti ison osan työpäivästä. Ja työt kasaantuu...

Vierailija
5/6 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän täytyy kuitenkin katsoa myös ilta- ja aamuvaihtelua (puhaltelet kotona pef-mittariin) ja avaavan lääkkeen vaikutusta ja mennä sitten taas niiden tulosten kanssa vastaanotolle.

Vierailija
6/6 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän täytyy kuitenkin katsoa myös ilta- ja aamuvaihtelua (puhaltelet kotona pef-mittariin) ja avaavan lääkkeen vaikutusta ja mennä sitten taas niiden tulosten kanssa vastaanotolle.

Spirat ja uloshengityksetn typpitestit vai mitä ne nyt olikaan on niitä jotka varmaan maksaa, mutta jos niitä ei tarvita niin hyvä, pef-mittaukset hoituu kotona niin ehkä tämä hoituu puhelimitsekin. Viimeiset 15 vuotta olen saanut allergialääkereseptit puhelinreseptinä tähänkin saakka.

ap