Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä kokemuksia ammattilaisista?

Vierailija
14.05.2010 |

Kysymys siis sekä miehille että naisille, sillä molemmillehan on tarjontaa kyllä. Ja kyllä, tarkoitan siis maksullisia seuralaisia. En ainakaan muista lukeneeni kenenkään naisen mielipiteitä asiasta ja olisi mielenkiintoista kuulla l. lukea. Ja eivätpä miehetkään niillä hirveästi retostele.

Itselläni on kokemuksia puolesta ja vastaan. Miten teillä?

M32

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät jostain naisen josta voit olla varma että hän tekee työtään vapaaehtoisesti ja sinulle riittää seksi jossa toinen on mukana vain maksusta.

Voit olla varma sisäisesti hän ajattelee sinusta vielä alhaisemmin kuin se nätti myyjä joka työnsä puolesta sinulle hymyili. Miksei se nätti myyjä hymyillytkään kun törmäsitte baarissa? Siksi että hän ei työssäänkään hymyillyt sinulle vaan esitti asiakkaalle roolia josta saa palkkaa. Ei hän hymyillyt sinulle koska piti sinusta tai koki sinut viehättävänä. Vaan koska siitä saa palkkaa.

Siirrä se sama seksiin *100.

Näin vastaa mies38v

ui ui ui kuinka julma oletkaan kun moisen julman totuuden osasit tänne raapustaa, ui ui ui.. Tsiisus. Kait nyt JOKAIKINEN tajuaa, että hlö joka rakastelee rahasta useiden kanssa per päivä, että kohtaamisemme ei TODELLAKAAN perustu muuhun kuin että ostaja ostaa ja myyjä myy, huoh.

Aika säälittävä täytyy tyypin olla, jos jotain muuta tilanteelta odottaa, haha! MUTTA - huomaappa tämäkin: VAIKKA se kassaneiti hymyileekin sinulle vain viran puolesta, niin sinä hymyilet myös takaisin - kas kun se kuuluu paitsi käytöstapoihin, niin on myös viime kädessä eräänlainen turvamekanismi. Eli kun olet ystävällinen ystävälliselle, niin paitsi saat ystävällistä kohtelua, niin olet myös turvassa. Voit myös testata itsellesi tuntematonta olemalla tälle ystävällinen ja jos hän vastaa ystävällisyydellä, niin on ainakin hieman epätodennäköisempää, että tilanne kehittyisi vaaralliseen suuntaan.

Ja tämä toimii myös tässä ketjussa keskustelujen ammattilaisten kanssa - puolin ja toisin, huom.

Mutta toki arvostan ylvästä tavoitettasi ampua alas tämä keskustelu ja nousta kaikkien muiden yläpuolelle samalla. Toki sen sinulle myös suon, mutta suo anteeksi jos haukottelen.

Rakastelemaan et saa KETÄÄN rahalla. Ja toisinkuin kuvittelet niin eipä ollut tarkoitus alkaa moralisoimaan.

FAKTA vaan on että suurin osa miehistä puhuu huorissa käynneistään siten että kuvittelevat huorankin siitä nauttineen vaikka FAKTA on se että useimpia ällöttää olla siinä nussittavana.

Lisäksi useimmat prostituoidut katuvat vanhempina huoraamistaan ja saavat työstään elinikäisiä traumoja. Se että se ei sinua haittaa tai jopa kiihottaa ei näitäkään FAKTOJA muuta.

Lisäksi olet AINA moraalisessa vastuussa ja SAATAT jopa joutua juridiseen vastuuseen jos PROSTITUOITU toimii hommassaan pakotettuna, oikeustoimikelvottomana tai alaikäisenä. Rahan antaminen EI poista kumpaakaan vastuuta.

Sinunkin säälittävästä raapustuksesta käy hyvin ilmi että et ole sisäistänyt sitä että vaikka tapahtuma perustuu rahaan, niin USEIMMISSA tapauksissa seksin myyjä suoranaisesti KÄRSII tilanteesta. Siinä on vissi ero siihen "että tajuaa että tilanne perustuu rahaan".

Fakta on myös se että useimmat miehet jotka huorissa käyvät, koittavat sivuuttaa nuo faktat kieltämällä ne itseltään. "hei se huorahan hymyili mulle koittaessaan markkinoida itseään ja sitten se voihki kun nussin sitä, olen siis äijä".

En IKINÄ tekisi itsensä myymistä laittomaksi, koska se on typerää ja vaarantaa ainoastaan prostituoidut. Se että sinä koitat selittää itsellesi ja muille että kyse on vain kaupankäynnistä kahden tasavertaisen aikuisen välillä, on paskapuhetta. Silloin kun se näin on, se on okei.

Mutta 99% tapauksista näin ei ole ja kuka muuta väittää on vain idiootti.

Voi kun olet lutuinen. Mutta ymmärrän kyllä että tuo ajattelu mitä edustat on kovin lohdullinen ajatuksena ja kukapa ei haluaisi että asiat pohjimmiltaan olisivatkin noin - jotta voisivat siksi täysin itseriittoisin rinnoin asian tuomita.

Vaan kun asiassa on semmoinenkin puoli että jos tuo kirkumasi PROSTITUOITU päättääkin laittaa hinnat tappiinsa, veloittaa palveluistaan useita satoja tai jopa muutaman tuhat euroa ja sitä kautta tulee automaattisesti rajanneeksi asiakaskuntansa sangen harvalukuiseen varakkaaseen joukkoon...

...niin se on hänelle myös tavattoman helposti ansaittavaa helppoa rahaa. Siis toistan: helppoa rahaa.

Tätä ei tietenkään saa sanoa ääneen. Aivan kuin sitäkään ei saa sanoa ääneen, että ei ne kaikki huumeet nyt niin vaarallisia ole. Tai että ei ne kaikki dokaajat nyt sentään katuojaan joudu.

Eli parempi kun kaikki vaan uskomme tuohon mitä sinäkin möliset niin onpahan ainakin helpompi kohdata koko ilmiö.

Vierailija
22/38 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa eläinten käyttäytymisessä on samaa. Siis ruoka jaetaan vasta kun on saanu paritella. Etenkin kädellisillä tälläistä esiintyy. Ja esim leijonilla, joilla esiintyy uskomattoman paljon saman sukupuolen edustajien välistä seksiä. Heh, näin mm-lätkän aikaan huono heitto, mutta leijonissa on paljon homoseksuaalisuutta.

Mutta tosiaan, eläin kunnassa siis esiintyy tätä samaa. Jos haluut multa ruokaa, anna mulle piparii. Maailman vanhin ammatti, eli perustarpeet saa tyydytettyä jakamalla itsestään jotain jos ei itse halua metsästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä se menee usein niin että jos annat mulle asunnon ja muut mukavuudet niin saat multa piparii. Tai päinvastoin että jos annat mulle piparii, niin mä maksan muut viulut.

No, TIETENKIN prostituutioon liittyy kaikenlaista väärinkäyttöä ja hyväksikäyttöä. Mutta jos se sen takia pitäisi kieltää, niin pitäisi kieltää myös mansikan- ja hillanpoiminta pohjoissuomessa, sillä sielläkin hyväksikäytetään hyväuskoisia vietnamilaisia jotka ottavat velkaa päästäkseen töihin ja lähtevät yhtä velkaisina kun jäävätkin ilman kunnon liksaa.

Ja kuten prostituutiossa niin hillanpoiminnassakin löytyy aina nekin tekijät, jotka osaavat myös rahastaa sillä mitä tekevät.

Vierailija
24/38 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle äiti ollut inha vai tytöt pilkanneet yläasteella?

M38 puhuu asiaa!!!!

Suurimmassa osassa maailmaa prostituutioon liittyy riistoa ja väkivaltaa. Naiset, tytöt ja ihan lapsetkin ovat usein ihmiskaupan uhreja. Ei ne naiset halua sitä siksi tehdä, että se on "helppoa rahaa" tai kiva saada mulkkua.

Tuo on juuri sitä itsekkyyttä ja itsepetosta, mitä nuo pelkkää mulkkuansa ajattelevat miehen irvikuvat käyttävät puolustellessaan tekojaan.

Ehkä Suomessa on joitakin itsenäisiä yrittäjiä, jotka tekevät vailla pakottamista, mutta suurimmalla osalla tämän Telluksen prostituoidusta on parittaja, joka vie leijonan osan niistä tuotoista. Näillä köyhillä ja kouluttamattomilla ei ole välttämättä muuta mahdollisuutta elättää itsensä, joillakin on lapsiakin. Ei kaikkialla ole tällaista hyvinvointijärjestelmää, kuin meillä.

Ja moni on pakotettu ja vankina!

Jos sattumalta luit niistä tuomioista, kun suomalais-virolainen liiga paritti jopa kehitysvammaista naista, voisit avata silmiäsi! Ja moni ukko kävi sitäkin naista jyystämässä.

Vierailija
25/38 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa ehdottanut miehelle yksisuuntaista avointa parisuhdetta. Siis niin että mies saisi minun puolestani harrastaa seksiä muiden naisten kanssa, kunhan sitä ei tehtäisi minun selkäni takana (ts. kaikki muut tietää paitsi minä). Olen avomielinen, enkä yhtään mustasukkainen ja ymmärrän miesten (ja naisten) viettejä. Itselleni en tätä avoimuutta vaadi, koska tiedän, ettei mieheni sitä haluaisi tai kestäisi.

Mieheni oli kuitenkin suorastaan järkyttynyt ehdotuksestani ja sanoi vain että ei koskaan pystyisi moiseen, eikä osaa kuvitella että haluaisikaan. Hänelle seksi on olennainen osa parisuhdetta, mutta vielä olennaisemmin parisuhde on osa seksiä. Yritin miehelleni selittää, että jossain vaiheessa häntä voi vaivata ettei ole harrastanut seksiä muiden naisten kanssa (olin hänen ensimmäisensä), enkä halua hänen rikkovan parisuhdettamme kokeilunhalun vuoksi (ts. jättää ettei petä). Mutta ei kelvannut miehelleni tilaisuus tsekata sitä toisen puolen ruohoa...

Olisikohan tässä ollut sitten joku käänteispsykologiajuttu- kun jotain saisi tehdä, niin se ei enää kiinnosta? No mieheni on kyllä toivoton romantikko muutenkin, että ei välttämättä sitä tyypillisintä vieraiden naisten perään olevaa ihmistyyppiä.

"vaikka tosiasiassa mies on halukas parittelemaan oikeastaan kenen tahansa kanssa kenet kokee houkuttelevaksi ja siis riippumatta siitä, että tunteeko kohdetta lainkaan saati että olisi tunteita tätä kohtaan."

totta että osalle miehistä riittää että pääsee nussimaan pussit tyhjiksi.

kaikkia se ei kiinnosta. mua ei tippakkaan. runkkaan mieluummin kuin käytän naista panoalustana.

mies38

Vierailija
26/38 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on näin. Tiedän sen, koska myyn itse seksiä vapaasta tahdostani ja hyvän hinnan takia. Ja orkut ym teatterit esitetään. Asiakkaat kuvittelee (tai sitten ei) että saan oikeasti orkun.

Vierailija
27/38 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on näin. Tiedän sen, koska myyn itse seksiä vapaasta tahdostani ja hyvän hinnan takia. Ja orkut ym teatterit esitetään. Asiakkaat kuvittelee (tai sitten ei) että saan oikeasti orkun.

No ei ne sitä kuvittele, mutta arvostavat sitä silti. Se on osa sitä hyvää palvelua jolla jyvät erot akanoista. Ei keskiverto älykäs mies oleta, että häneen ihastutaan tai häneltä saatua seksiä palvotaan. Mutta koska kyse onkin ennen kaikkea tarpeidensa tyydyttämisestä ja ainakin lievästä fantasian toteuttamisesta, niin toki asiakkaasi arvostaa jos hapannaamaisuuden sijaan teet työsi hyvällä asenteella. Eli älä vaan lopeta teattereitasi, sillä ne jos mitkä takaavat jatkuvuuden liiketoimintaasi. Mies menee mielummin vaikka hieman tavallisemman näköisen luo jossa tuntuu olevan sähköä ja kipinää kuin ultrakaunottareen, joka näyttää hapanta naamaa ja makaa kuin lahna.

Vierailija
28/38 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle äiti ollut inha vai tytöt pilkanneet yläasteella?

M38 puhuu asiaa!!!!

Suurimmassa osassa maailmaa prostituutioon liittyy riistoa ja väkivaltaa. Naiset, tytöt ja ihan lapsetkin ovat usein ihmiskaupan uhreja. Ei ne naiset halua sitä siksi tehdä, että se on "helppoa rahaa" tai kiva saada mulkkua.

Tuo on juuri sitä itsekkyyttä ja itsepetosta, mitä nuo pelkkää mulkkuansa ajattelevat miehen irvikuvat käyttävät puolustellessaan tekojaan.

Ehkä Suomessa on joitakin itsenäisiä yrittäjiä, jotka tekevät vailla pakottamista, mutta suurimmalla osalla tämän Telluksen prostituoidusta on parittaja, joka vie leijonan osan niistä tuotoista. Näillä köyhillä ja kouluttamattomilla ei ole välttämättä muuta mahdollisuutta elättää itsensä, joillakin on lapsiakin. Ei kaikkialla ole tällaista hyvinvointijärjestelmää, kuin meillä.

Ja moni on pakotettu ja vankina!

Jos sattumalta luit niistä tuomioista, kun suomalais-virolainen liiga paritti jopa kehitysvammaista naista, voisit avata silmiäsi! Ja moni ukko kävi sitäkin naista jyystämässä.

Huoh. Arvasin että tässä käy näin. Itse pääkysymykseen tulee hyvin rajallisesti vastauksia mutta sen sijaan tätä moraalista älämoloa senkin edestä. No, annetaan toki kansalle mitä kansa haluaa ja edetään sitten näiden kysymysten parissa. Eli:

Tottakai on niin että on paljon hyväksikäyttöä. Totta. Tottakai on niin, että mikään ei ole kuvottavampaa kuin se tosiasia, että hyväksikäyttö kohdistuu käsittämättömän usein myös lapsiin. Tottakai on niin, että toisinaan se on köyhälle ainoa tapa saada elantonsa.

Mutta.

Kun siis nyt sitten lähestymme asiaa tästä kaikkein perinteisemmästä näkökulmasta, niin jo nyt on selvää, että keskustelusta tulee hyvin tyypillinen prostituutio-eipäs-juupas-keskustelu - eikä esimerkiksi paljon paremmin asiaa valottava ja useampia näkökulmia luova "näin minä salaa ajattelen" tai "salaa teen"-keskustelu.

No, tätähän tässä nyt sitten halutaan, joten mennään niin.

Vastauksia sinulle, ystäväni:

Ei, tytöt eivät pilkanneet. Päinvastoin. Jälkikäteen ajateltuna kaiken sen tyttöjen kanssa peuhaamiseen kuluneen ajan olisi voinut käyttää varmasti tehokkaamminkin. Mutta minkäs tikanpoika luonnolleen voi vai miten se meni...

Alan yrittäjistä: On sellaisia, jotka tekevät päätyökseen vapaaehtoisesti ja sellaisia, jotka tekevät päätyökseen jonkin asian pakottamana. Kovin suureen pakottamiseen siinä mielessä että aseella uhattaisiin en usko, sillä valvontakin on suurempaa ja markkinat huomattavasti pienemmät kuin niissä kaikissa monissa Euroopan maissa, joissa ilmiö on aina ollut näkyvää ja runsaslukuista. Tuo mainitsemasi kehitysvammaisen naisen paritus on luonnollisesti oksettava, mutta samalla jollain tapaa hyvin paljastava: jos useat miehet käyttivät neitoa palveluita, niin silloin voisin katsoa sen kertovan jo jotain suurempaakin miehistä. Miten kukaan ei ilmoittanut poliisille - edes nimettömänä? Ja niin edelleen? Jokuhan vieläkin kiistää, että ihminen ei olisi "eläin". Vaan kyllä, kyllä me olemme eläimiä. Ja tässä yhteydessä tarkoitan sitä, että viettimme voivat tietyissä tilanteissa ohittaa järjellisen ajattelun, empatian, moraalin ja muut sellaiset "inhimilliseen käytökseen" liitetyt ominaisuudet. No, oksettavaa jokatapauksessa.

Mutta että. Olivatpa asiat suuressa mittakaavassa millaisia tahansa, niin olisin toivonut keskustelua itse käytöstä, sen herättämistä tuntemuksista ja niin edelleen.

Moralisteilta toivoisin, että purkakaa nyt hyvät ihmiset tuo kaikki negatiivinen energianne vaikkapa kirkkoa kohtaan. Seksuaalista hyväksikäyttöä on kuluneen vuoden aikana paljastunut niin valtavassa määrin ja kirkkokunnasta riippumatta, että ainakin itse olen menettämässä uskoani kirkkoon sen maallisessa muodossa. Päälle kiistat naispappeudesta, homoliitoista ja esiavioillisesta seksistä, sus siunatkoon. Ja kaiken kukkuraksi pisteenä i:n päällä kiduttavat kuulijoitaan tällä hetkellä jopa kiistelemällä siitä, että pitäisikö papin käräyttää pedofiili vai ei!!!! TÄMÄ jos mikä on OKSETTAVAA. Eli tuo kirkon juhlavasti puhisema "anteeksianto" tarkoittaa ennenkaikkea sitä, että kun virkapappi kuulee kollegansa kähmineen seurakunnan alaikäisten pikkupoikien pyllyjä ja pippeleitä - puhumattakaan vakavammista teoista - niin virkapappi laupeassa armontunnossaan on vuosikymmenet "antanut anteeksi" tämän. Eli KÄYTÄNNÖSSÄ vaiennut jotta kirkkoa ei kohtaisi se ansaittu arvostelu mikä kaikkialla roihuaa.

Joten mitäs olette mieltä, kumpi olisi mielestänne pienempi paha: se, että pappi poistaisi paineensa ammattilaisen luona vai se, että vuosien selibaatin jälkeen alkaa toteuttaa sairaalloisiksi jo kehittyneitä fantasioitaan puolustuskyvyttömiin lapsiin - ja tekee tuon kaiken vielä lapsen kuulleen "jumalan" nimeen?

Vierailija
29/38 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt. Asiakkaistani oikeastaan ne joilla on perhe ja vaimo jne.. haluavat juurikin toteuttaa tuon panon ja teatterin. Ja yksinäiset asiakkaat haluavat myös halia ja helliä. Joskus joku sanoo kuinka haluaa että nainenkin on tyydyttynyt... Kyllä se sillon taitaa kuvitella, että oikeasti tulen.

28:lat en tartte neuvoja. Osaan kyllä hoitaa hommani.

Oikeasti elän itse seksin ja rakkauden puutteessa. Itseään myydessä erottaa oman itsensä täysin hommasta. Sitä on ehkä vaikea käsittää, mutta niin se vaan menee. Olisko syynä juuri se, että oikeasti ei vois nuo asiakas miehet vähempää kiinnostaa. Valitsen silti asiakkaani ja he ovat oikein mukavia ja fiksuja ja kun heihin paneutuu, niin myös mielenkiintoisia miehiä. Silti en oikeasti haluaisi heidän kanssaan sänkyyn..

Mutta womans gotta do what a womans gotta do.

Muuten, jos olisin mies, en ikinä maksaisi seksistä

Vierailija
30/38 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt. Asiakkaistani oikeastaan ne joilla on perhe ja vaimo jne.. haluavat juurikin toteuttaa tuon panon ja teatterin. Ja yksinäiset asiakkaat haluavat myös halia ja helliä. Joskus joku sanoo kuinka haluaa että nainenkin on tyydyttynyt... Kyllä se sillon taitaa kuvitella, että oikeasti tulen.

28:lat en tartte neuvoja. Osaan kyllä hoitaa hommani.

Oikeasti elän itse seksin ja rakkauden puutteessa. Itseään myydessä erottaa oman itsensä täysin hommasta. Sitä on ehkä vaikea käsittää, mutta niin se vaan menee. Olisko syynä juuri se, että oikeasti ei vois nuo asiakas miehet vähempää kiinnostaa. Valitsen silti asiakkaani ja he ovat oikein mukavia ja fiksuja ja kun heihin paneutuu, niin myös mielenkiintoisia miehiä. Silti en oikeasti haluaisi heidän kanssaan sänkyyn..

Mutta womans gotta do what a womans gotta do.

Muuten, jos olisin mies, en ikinä maksaisi seksistä

Perussyy palveluidesi käytölle on se, että se on miehille helppoa ja monessa mielessä turvallista. Et soittele perään, et jää lahkeeseen roikkumaan, annat sitä mitä mies eniten kaipaa. Eli kiinnijäämisen riski on todella pieni ja saavutetut "hyödyt" sitä mitä he kaipasivatkin.

Tuo että erotat itsesi koko hommasta on helppo ymmärtää. Toki etenkin sinun alallasi, mutta monilla monilla muillakin aloilla ihmiset toistavat vain niitä maneereja, joilla ovat oppineet työnsä hoitamaan niin että se sujuu. Ja jos unohdetaan nämä moralistiset ja muut sellaiset hommat, niin hyvin moni muukin työ on yhtälailla prostituoituna olemista kuin sinunkin: Eli tehdään työtä jota ei haluaisi tehdä ja sellaisten ihmisten parissa, joista ei voisi vähempää välittää. Ja juuri SIKSI on helpompaa ymmärtää, miksi joku jopa valitsee ammattisi, koska siinä voi hyvällä markkinoinnilla ja tietenkin riittävillä avuilla päästä helpostikin 1000-2000 euron PÄIVÄansioihin. Tämänkin tietty kaikki "kunnialliset" ihmiset haluaisivat kieltää, mutta lyödäänkö vetoa, että ammatissasi on edustajia, jotka eivät yksinkertaisesti malta jättää työtään kokonaan, sillä millään muulla tavalla he eivät ikinä tienaisi sellaisia summia. Ja jos tekee työnsä esimerkiksi naapurimaassa tai vähän kauempana, sen voi pitää myös täysin salassa tutuilta ja muilta oman elämän ihmisiltä.

No, tarinoita on toki monia, mutta tuon kaltaisia on osa tarinoista.

Vierailija
31/38 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 27

Vierailija
32/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa noin 10vuotta, olen menestyvä ja siisti johtavassa asemassa toimiva mies.

Omassa avioliitossa on seksi kuollut jonkin aikaa sitten lasten jälkeen.

Parisuhde on muutoin OK mutta seksitön, itse kuitenkin olen erittäin eroottinen ja seksiä tarvitseva.

Aviliittoani en halua ainakaan vielä lopettaa erityisesti lasten takia.

Baareissa en voi juosta seksin perässä, yksi suhde on ollut jonka piti perustua samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Suhde kuitenkin lähti väärälle raiteelle kun tunteet astuivat kuvaan ja nainen rakastui aiheuttaen ongelmia omaani ja hänen omaan avioliittoon.

Tästä oppineena siirryin ammattilaisten kanssa toimimaan muutaman kerran kuukaudessa.

Ammattilaiset joiden kanssa toimin ovat ns.parempia ja toki hieman kalliimpia mutta hyväähän ei saa halvalla. Useimmiten olen hotellissa heidän kanssaan koko illan, syömme hyvän illallisen jonka jälkeen nautintoja muutama tunti sekä kerta. Maksan ajasta en kerrasta.

Järjestelynä tämä on mielestäni paras tilanteessa jossa elän ja minulla on myös varaa tähän.

Go Pro.

Itse olen samankaltaisessa tilanteessa, mutta niitä laadukkaita ammattilaisia ei ainakaan oulun alueelta tunnu löytyvän. Jos ilmoituksen mukaan kaunis 23v 170cm ja 65kg ammattilainen onkin 38v, 160cm ja 80 kiloinen lahna, niin jotenkin tuntee olonsa huijatuksi. Hinta (100-200€ / h) ei kyllä ole paha, mutta kun olisin valmis maksamaan LAADUSTA vaikka kolminkertaisen hinnan!

Heitähän jotain vinkkiä/linkkiä mistä saa Oulun alueelta laatua. Hinnalla ei ole niin väliä.

Vierailija
33/38 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaiset huorat, jotka on niin virkaintoisia, että samalla kun niitä nussii, ne saattaa vastata puhelimeen ja järjestää tapaamista jo seuraavan asiakkaan kanssa, haha! No, kaikki ei varmaan moisesta diggaa, mut kun sitä sattuu niin harvoin kuitenkin, niin ainakin itseä väkisinkin naurattaa moinen "työnarkomania", heheh....

Vierailija
34/38 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan ensin tavata asiakkaan ja sitten vasta mennään jos mennään. Asiakaskin siis näkeen minut ja voi vielä päättää haluaako vaiko ei..

Vierailija
35/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan miehistä koskaan ajatellut sitä seikkaa että kun nainen(puoliso) lakkaa haluamasta seksiä kanssasi, niin ei se välttämättä meinaa sitä että se lakkaa harrastamasta seksiä.!? olen itse tien päällä todella paljon ja öitä pois kotoa kun ohjastan ammatikseni rekkaa. olemme seurustelleet puolisoni kanssa alle 4vuotta eikä meillä ole lapsia ja nyt puolen vuoden sisään kerran ollaan peti puuhia harrastettu.Sitä ennen peitto heilui harvase viikko. olen yrittänyt keskustella puolisoni kanssa asiasta mutta hän vain heittää siihen "elä painosta minua" mitä lie tarkoittaa? onko kukaan ajatellut koskaan..? Rakkautta ja läheisyyttä kyllä hän kaipaa.. niin ja huomiota niin kuin naiset yleensä.

Vierailija
36/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäys äskeiseen niin ja rakkautta ja huomiota hän saa koska rakastan häntä todella paljon.

Vierailija
37/38 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halukas luotettava mies hellin Sinua niin usein kun haluat. Olemukseni 190/90 ikäni 55v. Voit ottaa minuun yhteyttä .Esko@marnetti.zzn.com

sinn toiveittesi mukaan niin kauan kuin haluat 100% luottamus.

Esko

Vierailija
38/38 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 4kymppinen mies. Naisia ollut 400-500. Top 10 ei ilmaisia mahdu. Laadusta pitää maksaa. Kauniita on kyllä löytynyt ilman lompakon avaamista, mutta seksi on sitten ihan kuraa.  Maksullisia on yhteensä jotain 50, ja niistä 45 sijoittuu top 200. Tosin huonoimmat 5 löytyy myös sieltä. Lyhyesti: ilmaiseksi ei saa laatua. Osa naisista tietää olevansa siinä hyviä, siksi ottavatkin siitä noi 10t kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi