Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä kokemuksia ammattilaisista?

Vierailija
14.05.2010 |

Kysymys siis sekä miehille että naisille, sillä molemmillehan on tarjontaa kyllä. Ja kyllä, tarkoitan siis maksullisia seuralaisia. En ainakaan muista lukeneeni kenenkään naisen mielipiteitä asiasta ja olisi mielenkiintoista kuulla l. lukea. Ja eivätpä miehetkään niillä hirveästi retostele.

Itselläni on kokemuksia puolesta ja vastaan. Miten teillä?

M32

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kovin kalliiksi tulee jos tavaksi ottaa. (Vaikka kalliiksihan se nainen toki aina tulee.)

Vierailija
2/38 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa noin 10vuotta, olen menestyvä ja siisti johtavassa asemassa toimiva mies.

Omassa avioliitossa on seksi kuollut jonkin aikaa sitten lasten jälkeen.

Parisuhde on muutoin OK mutta seksitön, itse kuitenkin olen erittäin eroottinen ja seksiä tarvitseva.

Aviliittoani en halua ainakaan vielä lopettaa erityisesti lasten takia.

Baareissa en voi juosta seksin perässä, yksi suhde on ollut jonka piti perustua samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Suhde kuitenkin lähti väärälle raiteelle kun tunteet astuivat kuvaan ja nainen rakastui aiheuttaen ongelmia omaani ja hänen omaan avioliittoon.

Tästä oppineena siirryin ammattilaisten kanssa toimimaan muutaman kerran kuukaudessa.

Ammattilaiset joiden kanssa toimin ovat ns.parempia ja toki hieman kalliimpia mutta hyväähän ei saa halvalla. Useimmiten olen hotellissa heidän kanssaan koko illan, syömme hyvän illallisen jonka jälkeen nautintoja muutama tunti sekä kerta. Maksan ajasta en kerrasta.

Järjestelynä tämä on mielestäni paras tilanteessa jossa elän ja minulla on myös varaa tähän.

Go Pro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sinulle lienee helppoa, kun voin helposti purkaa omat paineesi. Mutta entä me miehet, jotka haluamme antaa täydellisen tyydytyksen omalle naisellellemme? Ja saamme sillä tavalla myös oman nautintomme. M32

Vierailija
4/38 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herra joka aloitti otsikolla "Elämän vaikeus". Toimin itse jotakuinkin samoin - joskin muutama pidempi rakastajatar ollut. Itse ajattelen asian jotakuinkin niin, että mikään voima (paitsi vanheneminen ehkä aikanaan) ei poista minulta sukupuoliviettiäni. Ja sitäpaitsi, se jos mikä on elämän suola, joten eipä totisesti ole myöskään kyseisestä vietistä tarvetta eroon päästä. Ja jos vaimolle ei seksi maistu, niin olkoon sitten niin - onhan niitä toki tärkeämpiäkin asioita hänen kanssaan ratkottavana kun lapsiakin kerta on.

Eli itselläni ei liity tähän mitään "koston" tai "katkeruuden" myötäsynnyttämää ajattelua. Ei, pidän seksistä, haluan seksiä - mutta MIKÄÄN ei ole miehelle niin nöyryttävää kuin kerjätä sitä naiselta, jolle on ostanut talot ja muut. Mielummin siis vaikka maksan siitä jollekin toiselle. Tai hankin rakastajattaren. Molemmissa hyvät ja huonot puolensa. Rakastajattarissa toki tuo, että harva heistä osaa sit kuitenkaan suhtautua asiaan oikein, vaikka siitä heille kuinka uutterasti puhuisi.

Vierailija
5/38 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle vaimolle seksin tarpeellisuus loppui siihen kun lapset oli hankittu, tämän jälkeen seksi on turhaa hänelle sillä mahdollinen seksin lopputulema on jo riittävällä tasolla eli taloudessa on useampi lapsi.

Seksin tarpeellisuus oli alussa myöskin viettelyssä, siis varmistus että saa itselleen aviomiehen joka turvaa talouden ja perheen rakenteen. On kuulemma naisia jotka harrastavat seksiä ihan seksin ilosta? Jossain varmaan niitäkin on, mutta alitajunnassa olevat syyt suvunjatkamiseen ja perheen tavoittelemissen on rakennettu kuitenkin syvälle ihmisluontoon.

Itse kun käyn ammattilaisilta ostamassa palveluita niin teen sen tyydyttääkseni tarpeitani, tämä tekee hyvää kaikille.

Vaimoltahan asia ei ole pois kun ei ole mitään mistä ottaa pois seksittömässä avioliitossa, sensijaan minä olen paremmalla tuulella josta hyötyy koko perhe ja työympäristö. Ammattilainenkin hyötyy kun saa myytyä palveluitaan ja saa tulosta liiketoiminnastaan.

Omasta mielestäni ketään ei siis kärsi, sensijaan hyötyjä on useampia.

Vierailija
6/38 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avioliitossamme on ollut yksi ainoa iso ongelma ja se on seksi. Puolisoni ei halua seksiä lähellekkään niin paljon kuin minä haluaisin, minulla olisi haluja seksiin vaikka päivittäin, suuseksiä tai käsillä hyvilyjä kesken arkisten askareiden ja illalla television katsomisen sijaan oltaisiin alasti ja viihdyttäisiin toistemme seurassa ja antaen nautintoa toisillemme. Puolisoni ei halua suuseksiä vaikka olen siitä usein puhunut että haluaisin sitä antaa hänelle, seksiä harrastetaan nykyään kaksi kertaa viikossa ja sekin on jo kompromissi puolisoltani, hänelle kun riittäisi kerran tai kaksi kuukaudessa. Aloite kaiken uuden kokeiluun tulee aina minulta ja siitäkään puoliso ei innostu vaan lopulta suostuu kokeilemaan minun mielikseni. Ja nyt alkaa jo kyllästyttämään tämä ainainen seksin pyytäminen ja olen harkinnut että antaisin puolisoni olla rauhassa enkä enää painostaisi tällä asialla, vaan etsisin jostakin ammattilaisen kenen kanssa tyydyttää seksinnälkäni. Seksisuhteeseen en halua alkaa, pelottaa että mahdollisten tunteiden myötä tulisi vaikeuksia. Mutta en haluaisi täysin tuntematonta ammattilaista, vaan jonkun suosittelema ja hyväksi kokema olisi parempi ja turvallisempi, mistäköhän sellaisen löytäisi.

Nainen 35

Vierailija
7/38 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisella rankkaa jos saat VAIN kaksi kertaa viikossa.

Tässä avioliitossa on tänä vuonns harrastettu seksiä yhden kerran.

Jos hyvin menee niin tänä vuonna voi ehkä saada vielä toisenkin kerran!

Mieli tekisi joka päivä joten tässä on hieman kysynnän ja tarjonnan kohdanta epätasapainossa.

Naisilla tällainen puutostila on helpompi korjata kun miehillä, sillä jos haluaa seksiä niin sitä saa vaikka ei olisi kaunein ruusu korttelissa.

Joten ammattilasiin käy tämän miehen tie (sexwork.net) ja eikun shoppailemaan!

Vierailija
8/38 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisella rankkaa jos saat VAIN kaksi kertaa viikossa. !

mutta jos ne kaksi kertaa on sellaisia että mies suostuu säälistä niin ennemmin minä ainakin olen sitten ilman. jos pelkästään miehen halujen ja innostuksen mukaan mentäisiin niin meilläkin olisi seksiä olisi kaksi kertaa vuodessa, nyt kun asiasta on tullut ongelma ja sitä on yritetty selvittää niin mies on suostunut kahteen kertaan viikossa, vaikkei haluaisikaan.

ja minä luulin pitkään että olin ainoa kenen miehelle ei seksi(ei siis minkäänlainen seksi) kelpaa, kun ei miesten haluttomuudesta missään puhuta.

T:nainen joka on lähes samassa tilanteessa kuin se aiempi nainen, paitsi ammattilaiseen ei ole varaa joten se ei ole vaihtoehto.

Vierailija
9/38 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole yksin asian kanssa. Ja yllättävää sekin, että tästä kehkeytyi ihan keskustelu, eikä vain rasittava eipäs-juupas-metakka, jossa "aidon avio-onnen asiantuntija" asettavat itsensä kaikkien muiden yläpuolelle ja jakelevat sieltä tuomioitaan.

Niin, minäkin olen ratkaissut asian niin, että käytän silloin tällöin ammattilaisen apua - joskaan sekään nyt ei aina maistu. Ja onhan noita naimakavereitakin ollut sen verta, että Tiger Woodsin lukujen päivittely suorastaan säälittää ja huvittaa.

No, elämä on lyhyt. Ja kun siitä lyhyestä ajasta vielä miinustaa pois sen ajan, kun ei välttämättä seksiin enää pysty, niin oma valintani jäljelle jäävälle eli käytettävälle ajalle on se, että jos ei kotona saa, niin sitten muualla.

Ja teille varhaisparisuhteessa eläville jotka tätä silmät pyöreinä paheksutte, voin kertoa: Elämässä ja parisuhteessa on VALTAVASTI muitakin asioita kuin seksi. Ja se kovasti kavahtamanne "petollisuus" tai "uskottomuus" on loppujen lopuksi sangen mekaaninen pikku suorite kaikkien niiden vastuiden ja velvotteiden rinnalla, joita parisuhde mukanaan tuo. Ja niinpä ainakaan minä en aio jatkossakaan niistä laistaa.

Ainoa vaan, että ilman seksiä en myöskään jatkossa aio elää.

Vierailija
10/38 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä ihan pohjimmiltaan on kyse. Ihmiset lässyttävät parisuhdesääntöjä ja aviolakeja ja velvollisuuksia - vaikka tosiasiassa mies on halukas parittelemaan oikeastaan kenen tahansa kanssa kenet kokee houkuttelevaksi ja siis riippumatta siitä, että tunteeko kohdetta lainkaan saati että olisi tunteita tätä kohtaan.

Tämä on mielestäni sangen merkillepantavaa tässä kaikessa. Ja olisi suotavaa, että siitä osattaisiin puhua ihan samanlailla kuin vaikka luontodokumenteissa puhutaa moniavioisista eläimistä. Sillä riittävä etäännytys tunteista ja lakipykälistä saattaa helpottaa ymmärtämään perusteita. TOKI sen jälkeen saa ja voi tuoda keskusteluun moraalisäädökset ja muut sensellaiset lakipykälät, mutta hyvä on ainakin muistaa, että KAIKKI NE on keksitty paaaaaaaljon myöhemmin kuin itse vietti syntyi. Ja toki tuota viettiä on pyritty kautta aikojen kahlitsemaan jopa uskonnoilla ja kuolemanrangaistuksilla ja siksikin uskaltaisin nostaa keskusteluun tämänkin näkökulman eli:

Eikö olekin ilmiselvää, että vietin meissä täytyy olla todella voimakas, jos olemme valmiita riskeeraamaan sen eteen rahojamme, parisuhteitamme - ja tietyissä kulttuureissa jopa henkemme?

Vierailija
11/38 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät jostain naisen josta voit olla varma että hän tekee työtään vapaaehtoisesti ja sinulle riittää seksi jossa toinen on mukana vain maksusta.

Voit olla varma sisäisesti hän ajattelee sinusta vielä alhaisemmin kuin se nätti myyjä joka työnsä puolesta sinulle hymyili. Miksei se nätti myyjä hymyillytkään kun törmäsitte baarissa? Siksi että hän ei työssäänkään hymyillyt sinulle vaan esitti asiakkaalle roolia josta saa palkkaa. Ei hän hymyillyt sinulle koska piti sinusta tai koki sinut viehättävänä. Vaan koska siitä saa palkkaa.

Siirrä se sama seksiin *100.

Näin vastaa mies38v

Vierailija
12/38 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaikka tosiasiassa mies on halukas parittelemaan oikeastaan kenen tahansa kanssa kenet kokee houkuttelevaksi ja siis riippumatta siitä, että tunteeko kohdetta lainkaan saati että olisi tunteita tätä kohtaan."

totta että osalle miehistä riittää että pääsee nussimaan pussit tyhjiksi.

kaikkia se ei kiinnosta. mua ei tippakkaan. runkkaan mieluummin kuin käytän naista panoalustana.

mies38

Vierailija
13/38 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaikka tosiasiassa mies on halukas parittelemaan oikeastaan kenen tahansa kanssa kenet kokee houkuttelevaksi ja siis riippumatta siitä, että tunteeko kohdetta lainkaan saati että olisi tunteita tätä kohtaan."

totta että osalle miehistä riittää että pääsee nussimaan pussit tyhjiksi.

kaikkia se ei kiinnosta. mua ei tippakkaan. runkkaan mieluummin kuin käytän naista panoalustana.

mies38

Kllä yksin on ihan parempi kuin huonon partnerin kanssa.Kyllä ne naisetkin jotain menettä.kun tasan ei ne karkit mene koskaan.Hyvä kaverikin on joskus asiaa. ???? Mieti sitä

Vierailija
14/38 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei ikinä ammattilaista, sellaista puutetta ei tule. Voisin kyllä seksistä maksaa kelle tahansa perheen äidille, mutta en ammattilaiselle. Tai en ainakaan ammattilaiseen koskis.. hyh

Ammattilainen vaan tuntuu sieluttomalle. Ei kiinnosta yhtään.

M34

Vierailija
15/38 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät jostain naisen josta voit olla varma että hän tekee työtään vapaaehtoisesti ja sinulle riittää seksi jossa toinen on mukana vain maksusta.

Voit olla varma sisäisesti hän ajattelee sinusta vielä alhaisemmin kuin se nätti myyjä joka työnsä puolesta sinulle hymyili. Miksei se nätti myyjä hymyillytkään kun törmäsitte baarissa? Siksi että hän ei työssäänkään hymyillyt sinulle vaan esitti asiakkaalle roolia josta saa palkkaa. Ei hän hymyillyt sinulle koska piti sinusta tai koki sinut viehättävänä. Vaan koska siitä saa palkkaa.

Näin vastaa mies38v

ui ui ui kuinka julma oletkaan kun moisen julman totuuden osasit tänne raapustaa, ui ui ui.. Tsiisus. Kait nyt JOKAIKINEN tajuaa, että hlö joka rakastelee rahasta useiden kanssa per päivä, että kohtaamisemme ei TODELLAKAAN perustu muuhun kuin että ostaja ostaa ja myyjä myy, huoh.

Aika säälittävä täytyy tyypin olla, jos jotain muuta tilanteelta odottaa, haha! MUTTA - huomaappa tämäkin: VAIKKA se kassaneiti hymyileekin sinulle vain viran puolesta, niin sinä hymyilet myös takaisin - kas kun se kuuluu paitsi käytöstapoihin, niin on myös viime kädessä eräänlainen turvamekanismi. Eli kun olet ystävällinen ystävälliselle, niin paitsi saat ystävällistä kohtelua, niin olet myös turvassa. Voit myös testata itsellesi tuntematonta olemalla tälle ystävällinen ja jos hän vastaa ystävällisyydellä, niin on ainakin hieman epätodennäköisempää, että tilanne kehittyisi vaaralliseen suuntaan.

Ja tämä toimii myös tässä ketjussa keskustelujen ammattilaisten kanssa - puolin ja toisin, huom.

Mutta toki arvostan ylvästä tavoitettasi ampua alas tämä keskustelu ja nousta kaikkien muiden yläpuolelle samalla. Toki sen sinulle myös suon, mutta suo anteeksi jos haukottelen.

Vierailija
16/38 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuunottamatta näitä muutamaa viimeistä kommenttia, tätä ketju tuntuu olevan kerrankin hyvä keskustelu aiheesta.

Omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa, että kun parisuhteeseen syntyy muutama mukula, niin kyllä silloin naisella on muutakin mielessä kuin seksi. Pienet lapset on kuitenkin ihmeellisiä ja niiden hoitaminen ja ajatteleminen vaatii oman aikansa. Turha tällöin valittaa seksin puutteesta. Tilanne kyllä korjaantuu kun lapset kasvaa. Eri asia jos nainen on jonkin sortin poikkeavuus. Jos seksi on alunperin kiinnostanut, niin kyllä se kiinnostaa myös lasten jälkeen.

Kokonaan toinen asia on erilaisten fantasioiden ja tarpeiden tyydyttäminen. Aika harvoin norminaisesta on tähän ja ehkä ei pidäkään. Tällöin ammattilaisen käyttäminen on ihan ok. M44

Vierailija
17/38 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kassaneitinä ja hymyilen kyllä ihan aidosti miehille joista tykkään, ja juuri siksi että tykkään ;-)

elkää nyt olko liian vainoharhaisia!

Vierailija
18/38 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vastaa mies38v

ui ui ui kuinka julma oletkaan kun moisen julman totuuden osasit tänne raapustaa, ui ui ui.. Tsiisus. Kait nyt JOKAIKINEN tajuaa, että hlö joka rakastelee rahasta useiden kanssa per päivä, että kohtaamisemme ei TODELLAKAAN perustu muuhun kuin että ostaja ostaa ja myyjä myy, huoh.

Aika säälittävä täytyy tyypin olla, jos jotain muuta tilanteelta odottaa, haha! MUTTA - huomaappa tämäkin: VAIKKA se kassaneiti hymyileekin sinulle vain viran puolesta, niin sinä hymyilet myös takaisin - kas kun se kuuluu paitsi käytöstapoihin, niin on myös viime kädessä eräänlainen turvamekanismi. Eli kun olet ystävällinen ystävälliselle, niin paitsi saat ystävällistä kohtelua, niin olet myös turvassa. Voit myös testata itsellesi tuntematonta olemalla tälle ystävällinen ja jos hän vastaa ystävällisyydellä, niin on ainakin hieman epätodennäköisempää, että tilanne kehittyisi vaaralliseen suuntaan.

Ja tämä toimii myös tässä ketjussa keskustelujen ammattilaisten kanssa - puolin ja toisin, huom.

Mutta toki arvostan ylvästä tavoitettasi ampua alas tämä keskustelu ja nousta kaikkien muiden yläpuolelle samalla. Toki sen sinulle myös suon, mutta suo anteeksi jos haukottelen.

Rakastelemaan et saa KETÄÄN rahalla. Ja toisinkuin kuvittelet niin eipä ollut tarkoitus alkaa moralisoimaan.

FAKTA vaan on että suurin osa miehistä puhuu huorissa käynneistään siten että kuvittelevat huorankin siitä nauttineen vaikka FAKTA on se että useimpia ällöttää olla siinä nussittavana.

Lisäksi useimmat prostituoidut katuvat vanhempina huoraamistaan ja saavat työstään elinikäisiä traumoja. Se että se ei sinua haittaa tai jopa kiihottaa ei näitäkään FAKTOJA muuta.

Lisäksi olet AINA moraalisessa vastuussa ja SAATAT jopa joutua juridiseen vastuuseen jos PROSTITUOITU toimii hommassaan pakotettuna, oikeustoimikelvottomana tai alaikäisenä. Rahan antaminen EI poista kumpaakaan vastuuta.

Sinunkin säälittävästä raapustuksesta käy hyvin ilmi että et ole sisäistänyt sitä että vaikka tapahtuma perustuu rahaan, niin USEIMMISSA tapauksissa seksin myyjä suoranaisesti KÄRSII tilanteesta. Siinä on vissi ero siihen "että tajuaa että tilanne perustuu rahaan".

Fakta on myös se että useimmat miehet jotka huorissa käyvät, koittavat sivuuttaa nuo faktat kieltämällä ne itseltään. "hei se huorahan hymyili mulle koittaessaan markkinoida itseään ja sitten se voihki kun nussin sitä, olen siis äijä".

En IKINÄ tekisi itsensä myymistä laittomaksi, koska se on typerää ja vaarantaa ainoastaan prostituoidut. Se että sinä koitat selittää itsellesi ja muille että kyse on vain kaupankäynnistä kahden tasavertaisen aikuisen välillä, on paskapuhetta. Silloin kun se näin on, se on okei.

Mutta 99% tapauksista näin ei ole ja kuka muuta väittää on vain idiootti.

Vierailija
19/38 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kassaneitinä ja hymyilen kyllä ihan aidosti miehille joista tykkään, ja juuri siksi että tykkään ;-)

elkää nyt olko liian vainoharhaisia!

työsi puolesta sinun tulee, useimpien työnantajien mielestä, hymyillä KAIKILLE. se että SINÄ hymyilet miehille vapaaehtoisesti tai hymyilisit heille myös vapaa-ajallasi on ok, mutta eipä juuri liity tähän.

hymyilemisestä asiakaspalvelutehtävässä ei juuri kukaan kuitenkaan kärsi tai saa traumoja.

Vierailija
20/38 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. seksin myymisestä tulee useimmille prostituoduille vakavia psyykkisiä seurauksia, useimmat traumatisoituvat. tästä on satoja, tuhansia tutkimuksia.

2. itsemurhaluvut ovat huikeita.

3. pakottaminen/painostaminen prostituutioon on erittäin yleistä. lisäksi eri akteihin painostaminen/pakottaminen on vielä yleisempää (joukkosessiot, anaaliseksi, piiskaaminen, räkiminen, lyöminen, päälle kuseminen yms)

4. prostituutiot ovat hyvin usein päihdeongelmaisia

5. suurimmalla osalla prostituoiduista on takanaan vakavaa seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa ja/tai nuoruudessa

Lisäksi voidaan mainita taudit, mielenterveysongelmat, ihmiskauppa kukoistaa etcetc.

Voihan sitä tunkea pään perseeseen ja nussia pussit tyhjiksi, onhan kyseessä vain ja ainoastaan kahden ihmisen välinen tasa-arvoinen kaupankäynti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän