Haluisin perustaa nais "kommuunin"!:)
Mieheni ja minä olemme eroamassa( mies on jo muuttanut pois) ja jään asumaan tähän meidän taloon lasten kanssa. Vanha puutalo pienessä kylässä, metsän laidassa ja hirmuisesti työtä..
Koska miehiin en enää ikinä usko luottavani, saati että ketään saman katon alle ottaisin asumaan, niin naisesta voisin saada hyvän "kumppanin". Pienen lapsen tai lasten kanssa yksin arkea elävä nainen sopisi tänne meidän kanssa kuin nenä päähän!:) Saataisiin tukea ja apua toisistamme! Joten miten ihmeessä voisin tämä unelman kanssa edetä:) Onko han kukaan niin hullu että edes tälläisiä asioita miettisi..;)
Kommentit (3)
Onko sulla joku yksinäinen ystävä, joka voisi kiinnostua? Itse en uskaltaisi ryhtyä lehti-ilmoituksella hakemaan.
Olen itsekin vasta eronnut, ja mieluiten asuisin useamman naisen ja lapsilauman kanssa kommuunissa... miksei miehenkin, mutta sopivien miesten löytäminen voisi olla vielä vaikeampaa kuin naisten.
Kaipaan ympärilleni sosiaalista verkostoa ja pyyviä, päivittäisiä, läheisiä ja arkisia ihmissuhteita. Asun kaupungissa ja lasten koulun takia en haaveile muuttavani, toivon vaan että joku muukin täällä haluaisi samaa.
loistava idea.ite miettiny jotai yhteisöö... mut ei jaksa lasten koulujen takia vielä semmoseen.