Sinne meni rahat! Kannattaa varoa
Tilasin Pikku Pingviinistä turvaistuimen ja nyt kahden viikon kuluttua kukaan ei ole siellä vastannut puhelimeen eikä s.postiin ja istuinta en tietenkään saanut.
Loistavaa, sinne meni sitte nekin rahat. Ellin jossain uskossa, että ko.kauppaan voisi luottaa kun siitä en pahemmin pahaa edes googlettamalla tai kyselemällä löytänyt.
Kommentit (14)
ja toimitus kesti...
Kukaan ei vastaa puhelimeen eikä meiliin.
Sitten vasta kun laitoin todela huolestuneen ja äkäisen viestin, niin tuli ilmoitus postin seurtantanumerosta. Meinas tosiaan joululahjat jäädä saamatta.
Enää en sieltä tilaa.
niiden y-tunus. Käypäs www.ytj.fi tietopalvelussa
katsomassa y-tunnuksella yrityksen tietoja, voit saada sieltä esim omistajan puhelinnumeron.
möi talonsa ja muutti toiselle paikkakunnalle, oli myymässä myös yritystään, mutta en tiedä saiko myytyä...Eihän se mikään syy ole mutta... T: en tunne omistajaa, mutta pienen paikkakunnan puskaradio toimii...
möi talonsa ja muutti toiselle paikkakunnalle, oli myymässä myös yritystään, mutta en tiedä saiko myytyä...Eihän se mikään syy ole mutta... T: en tunne omistajaa, mutta pienen paikkakunnan puskaradio toimii...
Noh, minä tunnen, eikä tosiaan ole omistanut firmaa enää viime syksyn jälkeen. Eli firmalla on uusi omistaja ja ilmeisesti ei hoida hommiaan.
Marraskuun lopussa viime vuonna yritys myytiin.
neuvon ottaamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, he tietävät miten toimia. Kauppias, joka tosissaan hoitaa hommansa, ottaa yhteyttä yleensä parin vuorokauden sisällä. Eikä todellakaan kannata yleistää näitä tapauksia, on myös meitä jotka tosissamme teemme tätä työtä jotta saisimme leivän pöytään.
vuosi sitten, eikä tulokaan kestänyt kuin 7vrk
oma vika,kun tilaa nettibutiikeista.
siis ei puhelimeenkaan vastanneet:0
mä oon saanu tavarat kaikist nettiputiikeist mist oon tilannu.tuolt en oo koskaan tilannu...
Jos maksoit luottokortilla, ota yhteys luottokorttiyhtiöön.
kai sulla on tilausvahvistus tms. sähköpostissa?
sen ja pankin sivuilta tulostetun kuitin kanssa (näkee että olet sinne rahaa siirtänyt) poliisilaitokselle. itse tein näin huutonetistä ostettuani ja äkkiäkös tavara ilmaantui kun petossyytteen olisi saanut niskaansa..
täällä itketään heidän paskan palvelunsa perään. luulis että haluaisivat tehdä asialle jotain.
ei oo tullu viestiä esimerkiksi jälkitoimituksesta??
jos et asu pitkällä mene käymään.