Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinne meni rahat! Kannattaa varoa

Vierailija
14.05.2010 |

Tilasin Pikku Pingviinistä turvaistuimen ja nyt kahden viikon kuluttua kukaan ei ole siellä vastannut puhelimeen eikä s.postiin ja istuinta en tietenkään saanut.

Loistavaa, sinne meni sitte nekin rahat. Ellin jossain uskossa, että ko.kauppaan voisi luottaa kun siitä en pahemmin pahaa edes googlettamalla tai kyselemällä löytänyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et asu pitkällä mene käymään.

Vierailija
2/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimitus kesti...

Kukaan ei vastaa puhelimeen eikä meiliin.

Sitten vasta kun laitoin todela huolestuneen ja äkäisen viestin, niin tuli ilmoitus postin seurtantanumerosta. Meinas tosiaan joululahjat jäädä saamatta.

Enää en sieltä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden y-tunus. Käypäs www.ytj.fi tietopalvelussa

katsomassa y-tunnuksella yrityksen tietoja, voit saada sieltä esim omistajan puhelinnumeron.

Vierailija
4/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

möi talonsa ja muutti toiselle paikkakunnalle, oli myymässä myös yritystään, mutta en tiedä saiko myytyä...Eihän se mikään syy ole mutta... T: en tunne omistajaa, mutta pienen paikkakunnan puskaradio toimii...

Vierailija
5/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

möi talonsa ja muutti toiselle paikkakunnalle, oli myymässä myös yritystään, mutta en tiedä saiko myytyä...Eihän se mikään syy ole mutta... T: en tunne omistajaa, mutta pienen paikkakunnan puskaradio toimii...

Noh, minä tunnen, eikä tosiaan ole omistanut firmaa enää viime syksyn jälkeen. Eli firmalla on uusi omistaja ja ilmeisesti ei hoida hommiaan.

Vierailija
6/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun lopussa viime vuonna yritys myytiin.

Vierailija
7/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvon ottaamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, he tietävät miten toimia. Kauppias, joka tosissaan hoitaa hommansa, ottaa yhteyttä yleensä parin vuorokauden sisällä. Eikä todellakaan kannata yleistää näitä tapauksia, on myös meitä jotka tosissamme teemme tätä työtä jotta saisimme leivän pöytään.

Vierailija
8/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten, eikä tulokaan kestänyt kuin 7vrk

Vierailija
9/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vika,kun tilaa nettibutiikeista.

Vierailija
11/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei puhelimeenkaan vastanneet:0

mä oon saanu tavarat kaikist nettiputiikeist mist oon tilannu.tuolt en oo koskaan tilannu...

Vierailija
12/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksoit luottokortilla, ota yhteys luottokorttiyhtiöön.

Vierailija
13/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sulla on tilausvahvistus tms. sähköpostissa?

sen ja pankin sivuilta tulostetun kuitin kanssa (näkee että olet sinne rahaa siirtänyt) poliisilaitokselle. itse tein näin huutonetistä ostettuani ja äkkiäkös tavara ilmaantui kun petossyytteen olisi saanut niskaansa..

Vierailija
14/14 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä itketään heidän paskan palvelunsa perään. luulis että haluaisivat tehdä asialle jotain.

ei oo tullu viestiä esimerkiksi jälkitoimituksesta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi