Hei te, joilla on paksut karvat! Miten poistatte esim. sääristä?
Mä olen sheivannut ja sheivannut, mutta nyt alko niin pännimään.
Esim. aamulla sheivasin ja jo nyt tuntuu kädelle pieni sänki.
Karvani ovat siis paksut sekä lisäksi vielä tummat.. =/
Mikä keino ois paras? Ei tätä päivittäistä sheivausta enää jaksais, ku ois muutaki tekemistä..=)
Kommentit (10)
kävin just kuumavahalla poistattaan, eikä edes kaikki lähtenyt ja nyt jo on sänki, ei ole kuin viikko aikaa :(
ei poista karvoja ihan sata-prosenttisesti (tai pitäis pitkään ja huolella jynssätä kinttuja että sais ihan kaikki pois). Tarpeeksi hyvä kuitenkin...
Kiitos teille vastauksista! Onneks meitä karvasia naisia on muitaki..=)
ap
Ostin hiljattain halvan Braunin (29e) eikä se vetänyt laisinkaan kunnoll karvoja irti. Hyytyi vain. Onneksi siinä oli puolen vuoden palautusaika (joku kampanja) joten takaisin lähti karvainen kone :-)
Itse höylään, koska mun säärikarvat kasvaa hitaasti. Kerran olen kokeillu vahausta, ei ollu mun juttu.
Vahaukset ja sokeroinnit on ihan turhia, tulos ei kestä päivää tai max kahta pidempään.
Säärikarvat ovat onneksi himpun hennompia kuin nuo alakertaosaston karvat. Niille en ole keksinyt mitään muuta kuin yksitellen pinseteillä nyppimisen. Tympeää puuhaa se on ja niska tulee sairaan kipeäksi, mutta sillä lailla kestää noin viisi-kuusi päivää, sokerointia en raaski viikon välein ottaa.
Olen nyppinyt pinseteillä jo vuosia, nyt tuntuisi siltä, että ovat aavistuksen hennompia kuin aikaisemmin. Mutta voi olla vaan, että kuvittelen kaikessa toiveikkuudessani niin...
epiloidaan niin paljon kun luonne kestää ja sitten loppusilaus sheivaamalla.
aina kun olen menossa uimahalliin tms. missä sääret näkyy. Kesällä käytän epilaattoria, niin pysyy siistinä pitempään. Kevään eka kerta on aina työläin, sitten ihan ok. Nyt join pari siideriä ja ajattelin kokeilla epilaattoria, jos tunto olisi vähän puutunut. Ei se minusta kyllä muutenkaan hirveesti satu. Isompi ongelma sekä ajelussa että epiloinnissa on ihon ärtyminen, eli seuraavana päivänä ei ole oikein nätin näköinen.
ei ne ota karvoja, seuraavana päivänä on sänki ja muutenkin mulla on koko ajan punaisia pilkkuja! joten poistan ihan veetin karvojenpoistoaineella, hyvin lahtee vaikka paksut onkin! harmi vaan että sänki jo päivän päästä =/ ja kallista...
ajelen n. viikon välein. Kesällä pitää useamminkin, mutta lähteepähän hyvin, eikä ole sänkeä. Suosittelen 20v kokemuksella;)
Mustaa ja paksua karvaa säärissä...