Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tulossa kylään

Vierailija
13.05.2010 |

Eli miten kestän hänen hössötyksensä ja utelut? Vinkkejä kaivataan :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ympäripyöreää repliikkiä ja toistele niitä.

Vierailija
2/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten voisin ympäripyöreästi vastata uteluihin, millon aion mennä töihin, nyt lapsen kanssa kotona? Todellisuudessa olen menossa syksyllä, jos kaikki menee suunnitellusti, mutta en hänelle sitä halua vielä kertoa, koska sen jälkeen asian tietää kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin sä meet töihin? Tee vastakysymys, eikö hän arvosta sitä, että hoidat lastasi hyvin kotona?

Vierailija
4/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa hän luovuttaiskin nuin helpolla, vaan jatkaa lisäuteluita, jos vastaus ei tyydytä tiedonjanoa. Huh, onneksi visiitti ei kestä kuin muutaman tunnin, mutta siinäkin jo tarpeeksi!

Vierailija
5/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. en ole miettinyt asiaa. tykkään olla kotona.

Vierailija
6/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika. Kyselee kaikki maholliset ja mahottomat meistä ja naapureista ja ihan kaikista. Ärsyttää.

Vierailija
7/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika. Kyselee kaikki maholliset ja mahottomat meistä ja naapureista ja ihan kaikista. Ärsyttää.

Miksette itse kysele ja ohjaile keskustelua?

Vierailija
8/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnella omaa ääntää ja puhua itsestään. Joten tee vastakysymyksiä esim "mitä mieltä sinä olet?" Miten sinun aikanasi asiat tehtiin?" "Mitä pidit siitä?" Aikomattakaan vastata itse moisiin kysymyksiin. Eli tee paljon kysymyksiä itse ja laita anoppi puhumaan. Jos nyt on jotakin pakko vastata niin sanot vaan että täytyypä tosiaan miettiä asiaa.

Vierailija
9/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistä ylipäätään puhua?

Jos kyselee miniän asioista (miten töissä tms.) niin se on väärin. Jos utelee lapsista (nukkuuko hyvin yönsä) on sekin väärin. Jos puhuu pojastaan, on läheisriippuvainen. Jos puhuu omista asioistaan, on itsekäs. Jos puhuu omista suunnitelmistaa, ei ota muita huomioon. Jos puhuu säästä, on typerä eikä osaa keskustella.

Luetelkaa nyt kiitos ne asiat, joista anoppi saa läsnäollessanne puhua! Koska herne vedetään nenään jo siitäkin, että tervehtii ensin perheen miesväkeä (siis poikaansa) niin miten sitä oikein pitää teillä käyttäytyä?

Oletuksena siis se, että anoppi on tällainen tavallinen, töissäkäyvä kuusikymppinen nainen, joka ei halua puhua rahasta (josta teillä yleensä on puute)

Vierailija
10/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistä ylipäätään puhua?

Jos kyselee miniän asioista (miten töissä tms.) niin se on väärin. Jos utelee lapsista (nukkuuko hyvin yönsä) on sekin väärin. Jos puhuu pojastaan, on läheisriippuvainen. Jos puhuu omista asioistaan, on itsekäs. Jos puhuu omista suunnitelmistaa, ei ota muita huomioon. Jos puhuu säästä, on typerä eikä osaa keskustella.

Luetelkaa nyt kiitos ne asiat, joista anoppi saa läsnäollessanne puhua! Koska herne vedetään nenään jo siitäkin, että tervehtii ensin perheen miesväkeä (siis poikaansa) niin miten sitä oikein pitää teillä käyttäytyä?

Oletuksena siis se, että anoppi on tällainen tavallinen, töissäkäyvä kuusikymppinen nainen, joka ei halua puhua rahasta (josta teillä yleensä on puute)

Vierailija
11/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet ole oikein tiedä. Ja nuo vastakysymykset on myös hyviä. Itse teen usein niin, että kun lapsella ja anopilla on lähtenyt leikkiminen ja oleminen hyvin käyntiin, siirryn itse takavasemmalle lukemaan, nettiin ym. Lastahan tapaamaan se anoppi on ensisijaisesti tullut eikä minua siinä välissä tarvita.

Vierailija
12/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen sukupolven naiset ovat löytäneet tiensä tännekin. Eivätkä millään meinaa kestää sitä, että jotkut tuulettavat tuntojaan nimettömänä. Vai osuuko liian lähelle?

Vierailija
13/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä et kertonut

Vierailija
14/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan varmaan halua tuppisuuna istua, mutta en halua myöskään, että omat asiat on kaikkien tiedossa.

Ilmeisesti tänne kirjoitti joku anoppikin, joka loukkaantui. Olen pahoillani, jos et miniäsi kanssa tule toimeen, jos näin karkeasti voi sanoa. Saa mielestäni puhua itseä kiinnostavista asioista, mutta utelua en ymmärrä. Utelulla tarkoitan sitä, että soitellaan myös minun äidille, jotta haluttu tieto saataisiin. Eikä minun anoppini ole ainakaan samassa asemassa, kuin äitini. Hyvä, jos jollain on niinkin. Eikä tarkoitukseni nyt ole loukata ketään, hyviä ja ihania anoppeja on varmasti maailma täynnä, en vain ehkä ymmärrä omaani.

Vierailija
15/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on kauhuanoppia niin mitkä ovat ne aiheet, joista kanssasi saa keskustella? Oletetaan, että anoppi ei lue Seiskaa, eli ei ole kanssasi samalla tietotasolla julkkisten alushousujen suhteen.

Vierailija
16/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen sukupolven naiset ovat löytäneet tiensä tännekin. Eivätkä millään meinaa kestää sitä, että jotkut tuulettavat tuntojaan nimettömänä. Vai osuuko liian lähelle?

Nama anoppivaikeudet ovat niin usein ihan itse aiheutettuja, puolustetaan sita omaa reviiria niin kynsin hampain kun olisi paljon helpompaa vahan hellittaa ja paastaa miehen aitikin osaksi perhetta.

Vierailija
17/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen äiti on ainoa, joka ajattelee, että hänen pitäisi poikansa perheeseen kuulua?

Nama anoppivaikeudet ovat niin usein ihan itse aiheutettuja, puolustetaan sita omaa reviiria niin kynsin hampain kun olisi paljon helpompaa vahan hellittaa ja paastaa miehen aitikin osaksi perhetta.

Vierailija
18/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on kauhuanoppia niin mitkä ovat ne aiheet, joista kanssasi saa keskustella? Oletetaan, että anoppi ei lue Seiskaa, eli ei ole kanssasi samalla tietotasolla julkkisten alushousujen suhteen.

Vierailija
19/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa olevansa osa miehensä vanhempien perhettä siinä vaiheessa, kun näillä on rahaa. Perhettä kuulemma pitääkin auttaa...

Vierailija
20/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa olevansa osa miehensä vanhempien perhettä siinä vaiheessa, kun näillä on rahaa. Perhettä kuulemma pitääkin auttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi