Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen?

Vierailija
13.05.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olisi parempi jos en olisi olemassa.

Vierailija
2/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen! Todella onnellinen! Se on myös perusluonteessani, eli suhtaudun asioihin ja elämään positiivisesti ja myös huumorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla ole rahaa harrastuksiin, joista voisi saada ystäviä.

Työpaikkaa haen ahkeraan, en ole saanut. Koulutuksessakin kävin.

Vierailija
4/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu pitemmän aikaa niin onnellinen että ihan harmittaa ku en pysty lukemaan jotain hyvää kirjaakaan ku ajatukset alkaa vaan liiteleen onnellisissa asioissa :D

Vierailija
5/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole ollut niin, mutta viime vuodet olen ollut.

Vierailija
6/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutimme aikanaan unelmamme tänne ulkomaille muutosta ja aurinko paistaa joka päivä!

Vierailija
7/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan hukassa

Vierailija
8/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös ja alas vuoron perään.

Vierailija
9/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime viikon aikana saanut tosi paljon kehuja teosta, jota en itse pidä kovinkaan ihmeellisenä. Viime vuosina minua ei ole kehuttu niin paljon mistään. Tämä on hämmentävää.

Sairastan lievää masennusta, ja myönteinen palaute, jota ei itse ymmärrä, ei auta asiaa, vaan pelkästään hämmentää.

Elämäni on muutenkin mennyt kovin toisin kuin alun perin kuvittelin. Olen pettynyt monessa asiassa, mutta olen jotenkin lääkkeiden avulla pystynyt sopeutumaan siihen.

Minusta elämä on oikeasti pelottavaa, koska ei voi tietää, mikä on hyväksi ja mikä pahaksi.

Vierailija
10/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olisin ehkä onnellisempi, jos saisin painoa pudotettua (nyt projekti vasta aluilla), jos ennättäisin enemmän olla lasten kanssa (vuorotyö vie paljon aikaa), jos olisin siivous- ja kotitalousihme (siivoaminen on niin pakkopullaa, vaikka nautin kyllä siististä ja kauniista kodista), jos nukkuisin paremmin (univaikeudet nousi taas pintaan eron jälkeen), jos voisin tarjota lapsille "oikeaa perhe-elämää" (en silti oikein jaksa seurustella tai panostaa uuteen ihmissuhteeseen, vaikka en osaa pitää mua ja lapsia "oikeana" perheenä) ja jos rahaa olisi enemmän, ollaan aika tiukilla koko ajan.

No, en tiedä, silti vaan oon aika onnellinen! :)

Vierailija
11/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen tällä hetkellä, mutta mun tapauksessa se on ohimevä ilmiö :)

Vierailija
12/12 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä