G: Millä perusteluilla oikeutat ylipainosi?
Mua oikeesti kiinnostaa, koska en itse hoikkana voi ymmärtää lihavia. Musta lihavuus on aivan sama asia kuin esim. tupakointi, terveyden vaarantamista ehdoin tahdoin.
Kommentit (25)
mutta en voinut myöskään mitään sille, että äitini päätti syöttää minulle n. 3 vuotiaasta lähtien hirveät määrät karkkia ja jäätelöä ynnä muuta...
Ennen ruokaa tuputti pussillisen karkkia, jälkkäriksi jäätelöä, keksejä ym.
Mutta tokihan se oli minun syyni, kun en kieltäytynyt. Mutta kuka 3-10 vuotias kieltäytyy karkista?
Kouluterkkari kauhisteli painoani ja haukkui minut kun syön surkeasti. Samoinpa haukkuivat kaikki muutkin. Murkkuna söinkin kai sitten suklaata, koska olin yksinäinen ja masentunut. Aikuisena on vaikea päästä eroon näistä tavoista ja ruokatottumuksista...
Nyt ei sitten lähde läski minnekään. Kaheksaan kymppiin saatan päästä, mutta sitä alemmas ei mene sitten millään. Ketuttaa.
Oikeutan sen sillä, että vielä en ole selvillä vesillä lopetettuani tupakanpolton 5kk sitten. Kunhan selviän siitä, pudotan painon takaisin 67 kiloon. Eli 7kg tullut lisää painoa 5kk aikana :D
sen paremmin niiden ensimmäisten 69 kilon suhteen jotka mahtuvat mun normaalipainooni kuin myöskään niiden seuraavien 8 kilon suhteen jotka eivät siihen mahdu.
Mun ylipainoni ei kuulu kenellekään muulle kuin minulle. Mä valitsen olla sen 8 kiloa ylipainoinen koska sillä "hinnalla" pystyn muuten elämään niin kuin haluan.
En satu haluamaan tupakoida, mutta jos haluaisin niin sekin olisi mun oma asiani niin kauan kun sitä ei ole laittomaksikaan tehty.
Mutta itse lihoin muodottomaksi eron jälkeen, enkä hyväksynyt mitenkään itse asiaa vaan masennuin ihan täysin.
Sitten vaan laihdutin kilot pois ja olo parani kaikin puolin:)
olen arvokas tällaisena kuin olen, teostani ja taidoistani riippumatta.