Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Poltatko tupakkaa?

Vierailija
13.05.2010 |

Minkä ikäisenä aloitit ja kauanko olet polttanut?, monta tupakkaa palaa päivässä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että en koskaan pystyisi kokonaan lopettamaan. Poltin raskaanakin ollessa vähän.

Kunne hommasin chapix kuurin ja sillä pääsin eroon tupakasta. Suosittelen kaikille. ei ollut edes vaikeaa!

Poltin 14 vuotta n askin päivässä.

Vierailija
2/48 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttajilta kysyä että oletteko käyneet amiksen eli ammattikoulun tai sen tasoisen koulutuksen korkeintaan. Tilastollisesti on osoitettu että polttaminen on yleisempää duunarien joukossa.

Miettikää sitä vaikka itseksenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen nyt 23 vuotias ja polttanut 13v asti, nykyisin poltan n.20 tupakkaa päivässä.

Vierailija
4/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tiistai 15.2.2011

Olen alottanut tupakoinnin syksyn alussa 2010 ja lin 9 vuotta ja loppasin 28 joulukuuta 2010

Mä aloin haisee ja sit jäin kiinni

Vierailija
5/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin joskus 13-14 vuotiaana ja poltin parikymppiseksi. Sen jälkeen "feströkasin" muutaman vuoden ja lopetin kokonaan 24-vuotiaana. Aloitin uudestaan eroni aikoihin 33 vuotiaana, jolloin polttelin silloin tällöin muutaman vuoden ja lopetin kokonaan 36-vuotiaana. Poltin silloin nuorena askinkin päivässä.

Vierailija
6/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen poltin 26 v, aloitin 14 v.

ja tupakkaa kului keskim. 12 kpl päivässä.

Nyt poltan viihteellä, tai sitten en.

Vierailija
7/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttajilta kysyä että oletteko käyneet amiksen eli ammattikoulun tai sen tasoisen koulutuksen korkeintaan. Tilastollisesti on osoitettu että polttaminen on yleisempää duunarien joukossa.

Miettikää sitä vaikka itseksenne.

Vierailija
8/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poltan 20-30 tupakkaa päivässä. Aloitin säännöllisen polttamisen vasta 24-vuotiaana ja olen nyt polttanut siis 16 vuotta. Pari kertaa olen tuona aikana ollut muutaman viikon polttamatta.

Poltan siksi, kun se on vaan hauska tapa rentoutua. Simple as that. Moraalinvartijat saavat ajatella mitä lystäävät:)

Vierailija
9/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni vanhempi polttaa.. Sääliksi käy lasta. Kerran istuin pienempänä autossa, jossa etupenkillä kaverin vanhemmat poltti (ikkunat auki) ja se oli aivan sietämätöntä.

Kertokaa mulle, mitä ihmeen järkeä siinä koko touhussa on? Ihan ekalla kerralla ehkä saa jonku huumautumisen tuntee, mutta sitten se on enään riippuvuutta.. En vaan ymmärrä.

Muistakaa nyt kuitenkin säästää lapsenne passiiviselta tupakoinnilta!!

Vierailija
10/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman sosiaaliluokan touhuja.

haiskahtaa hyvin pahasti alemman sosiaaliluokan touhulta - tai ainakin varsin sivistymättömän ihmisen käytökseltä.

Vierailija
11/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 15-vuotiaana ja nyt olen polttanut 22 vuotta..(Voi kamala...!!). Poltan ehkä 15 tupakkaa päivässä.

Kauheelta muuten näyttää kirjoitettuna tämä minun tupakkakulttuurini..=((

Vierailija
12/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut pian 10 vuotta, aloitin 16-vuotiaana. Tupakkia kuluu päivässä 20-30. Mitään tarkkaa määrää en osaa sanoa, koska joinakin päivinä poltan enemmän ja toisina vähän vähemmän.

Ihan ammattikoulupohja minulla kyllä on. Kävin ammattikoulun (merenkulkualan). Työpaikka heltisi ilman lukion tutkintoakin ja vieläpä omalta alaltani.

Vierailija
13/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan perkele takkapuita

Vierailija
14/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan kun poltan ja tietysti otan ympärillä olevat ihmiset huomioon omalla käytökselläni. Kauemmas jos ei voi muista siirtyä röksyttelemään, voi hetken olla toki sytyttämättäkin sitä tupakkia. Tuollaiset itsensä arvoon nostavat elitisti-wannabet voivat mennä itseensä ja miettiä mitä on yhteisöllisyys tai edes sen ajatuksen kunnioittaminen.. Vai alempaa luokkaa..hah! No ehkä tuo kotiäitiparka sitten kuuluu mielestään siihen niin paljonpaljon parempaan ylempään sosiaaliluokkaan, koska ei vain polta tupakkaa. Kyllä itselläni ainakin on ihan toisenlaiset meriitit, millä ihmiset ympärilläni arvostukseni saavat. Sääliksi käy sitä, mitä pienempi on sielu.

Vierailija
15/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken koulun käynyt työtön kotiäiti??? Kaikki kunnioitus kotiäideille, mutta aika typerä oli kyllä tuo sinun argumenttisi tähän asiaan...

Vierailija
16/48 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen poltin 15-vuotiaana. Säännöllisemmin aloin polttamaan n. 25-vuotiaana. Välillä on ollut parin-kolmen vuoden taukoja/lapsi kun odotin ja kun lapset olivat pieniä. Nyt ikää 42v.

Sitten taas alkoi säännöllisempi kärytys. Päivässä menee max. 10 tupakkaa.

Vierailija
17/48 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan, aloitin 13v, olen tupakoinut nyt 15 vuotta -2 raskautta, poltan 20-28 tupakkaa päivässä.

Vierailija
18/48 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni aikana olen ehkä "polttanut" poskareita yhden askillisen verran.

Vierailija
19/48 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran teininä yritin aloittaa tupakoinnin ja ostin tupakkaa, pari tupakkaa poltin.Seuraavana päivänä hirveä kurkkukipu, siihen jäi mun tupakoinnit.

Vierailija
20/48 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeryyteen,hankkisin sairauksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän