G: Poltatko tupakkaa?
Minkä ikäisenä aloitit ja kauanko olet polttanut?, monta tupakkaa palaa päivässä?
Kommentit (48)
mieheni polttaa n.30savuketta/päivä, yhdessä ollaan oltu 13v ja tasan neljä kertaa olen häntä enempi/vähempi tosissani pyytänyt lopettamaan/vähentämään.
Pikkusiskoni ja isoveljeni polttavat,isäni ja äitini polttavat..itse en edes osaa röökiä pitää oikein sormien välissä jos joku sitä tarjoaa..
Nim. Ei niin ei
Perheeni tai sisarukseni eivät polta, kai joskus kokeilleet mutta eivät koskaan "tosissaan polttaneet". Muutenkin suvussa on kaksi setää (tätejä/setiä yhtensä reilu 10kpl) jotka polttavat ja n. 30 serkusta polttaa tietojeni mukaan 3 lisäkseni.
Olen nyt polttanut 5 vuotta. Sitä ennen olin 16 vuotta polttamatta. Aloitin siis tupakoinnin uudelleen 36 vuotiaana. Päivässä menee 10-15 röökiä.
Tämä loppui kuin seinään tehtyäni positiivisen raskaustestin.
Edelleen olen ns. kännitupakoitsija, mutta se on mielestäni pieni paha, kun homma on siinä pysynyt.
Minkä ikäisenä aloitit ja kauanko olet polttanut?, monta tupakkaa palaa päivässä?
aloitin jo 11v olen polttanut 17 vuotta -raskaus poltan 25-35 tupakkaa tummanvihreetä L&Mää päivässä. Tänään oisko n. 30
epäsäännöllisesti tupakoinut baareissa, mutta en enää. Jotenkin olisi noloa polttaa. En tiedä miksi on alkanut tuntua siltä että se tosiaan antaa ihmisestä epäsiistin ja köyhän vaikutelman. Hyvinvoivan ihmisen ei kuvittele polttavan.
En ole koskaan edes kokeillut. Tupakka haisee
polttamaan aloin yläasteella.
Poltan riippuen tilanteesta joko 0-15 päivässä.
Jos olen opiekellut/ollut töissä porukassa missä poltetaan poltan 1-8 päivässä.
Jos olen vain kotona, en polta yhtään.
Jos olen baarissa/kotona ja juon poltan enemmän, max 10 illan mittaan.
Jos olen kaverilla joka polttaa, poltan muutaman päivän/illan aikana (jos siis emme nauti alkoholia)
Raskaana ollessa en polttanut.