Ymmärrän Annelia
JOS Ulvilassa tapahtui niin kuin luulen..
Paska parisuhde, rankka arki neljän lapsen kanssa, synnytyksenjälkeinen vaikea masennus, mahdollisesti pettämistä, riita, raivokohtaus, surma "vähän niin kuin vahingossa".
Itse mäjäytin miestä tänään sokean raivon vallassa VAHINGOSSA, niin että lähti tikattavaksi.
Samanlaisen raivon vallassa en ihmettelisi, vaikka josksu tempaisisin sen keittiöveitsen ja tuikkaisin sillä.
Ahdistaa ihan saatanasti ja nyt tekee lähinnä mieli tuikata itseään veitsellä.
Kommentit (30)
työssä käyvä ihminen, jolle pankki myöntää lainaa. Ne mielenterveysongelmaiset, jotka ovat diagnoosinsa ja sairautensa takia pois työelämästä, saavatkin sitten yleensä jotain kunnankin tarjoamaa hoitoa.
Mutta siis näitä diagnoosien ja hoitojen ulkopuolella olevia, vuorovaikutuksessa ongelmaisia, parisuhteessaan raivopäisiä, lievästi masentuneita, itsehillintäongelmaisia ja turhautuneita ihmisiä nyt on asunto- ja autovellallisissa perus palkansaajissa vaikka kuinka. Aika monelle tekisi terapia, niin yksilö- kuin parisuhdesellainen, hyvää, mutta sellaiseen ei haluta omaa rahaa laittaa. Omakotitaloon sitä velkaa ottaa kyllä yhdeksän kymmenestä pariskunnasta...
Onko teillä auto? Asunto?
Jos ihan oikeasti asiaa ryhtyy miettimään, eikö sinun mielenterveytesi, parisuhteenne ja lastenne (?) hyvinvointi ole arvokkaampia asioita, kuin esim. oma asunto? Myykää kämppä, muutatte pienempään/vuokralle tms. Jos ihan oikeasti koet tarvitsevasi apua mielenterveytesi kanssa, se on tärkeämpää kuin mikään muu!
Kämpän myynti siinä on edessä eron tullessakin. Etkä tee omaisuudellasi mitään, jos sohaiset miestäsi leipäveitsellä ja päädyt vankilaan.
"sokean raivon vallassa mutta samalla vahingossa"?? eikö tuollainen vähintään tuottamuksellista ole? Hae itsellesi apua. Tuollaiset sokeat raivopuuskat voivat tulevaisuudessa olla vielä vaarallisempia, jos et millään tavoin kykene hillitsemään itseäsi.
Ja vahinko se oli, koska en ollut aikeissa lyödä miestä, vaan siitä vitun mopista irtosi se osa. Toki tiedän, että se on syytäni ja "ei pitäisi hillua sokean raivon vallassa" mutta minkä vittu teen kun mihinkään hoitoonkaan ei oteta?!
voi tsiisus. Toiko oli sun ainut asia tähän ketjuun. Siirryppä johonkin jeesus kanavalle jos et kiroilua kestä.
Miksi suhtaudut mieheesi noin hirveän voimakkaasti? Itselläni oli aikanaan tapana myös kiihtyä älyttömästi ja heitellä tavaroita kun mies tahallaan ärsytti ja ärsytti ja on siinä tosi hyvä. Sittemmin älysin että se tekee sen tahallaan, vaikka ei ehkä tietoisesti. Kun olin muutaman kerran itkenyt hänen loukkauksiaan ihan kunnolla tajusin, että ongelma olen kylläkin minä enkä hän. Nykyään annan hänen puheidensa mennä aika pitkälti toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä tarvitse kiihtyä ollenkaan. Eikä hän viitsi enää ärsyttääkään kun en enää ärsyynny.
Ahdistaa vain niin helvetisti!!
Mies lähti mökille lasten kanssa viikonlopuksi. Tekee mieli vain tappaa itsensä.
Ja ei, ei ole oma mökki jonka voisimme myydä terapiarahaksi.
varsinkin jos _luulee_ tietävänsä mitä on tapahtunut. Hyväksyminen on sitten ihan eri asia. Mulle on niin täysin itsestäänselvää, että ketään, ei lasta, ei aikuista lyödä, ei pahoinpidellä. Tilanteet, joissa voisin hyväksyä tappamisen ovat hyvin poikkeuksellisia (liittyvät yleensä sotaan). Ne eivät päde suomalaiseen perhe-elämään, oli se millaista helvettiä tahansa.
Miten mäjäytetään sokean raivon vallassa vahingossa? Kuulostaa selittelyltä.
Miten mäjäytetään sokean raivon vallassa vahingossa? Kuulostaa selittelyltä.
Ja vahinko se oli, koska en ollut aikeissa lyödä miestä, vaan siitä vitun mopista irtosi se osa. Toki tiedän, että se on syytäni ja "ei pitäisi hillua sokean raivon vallassa" mutta minkä vittu teen kun mihinkään hoitoonkaan ei oteta?!