Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas lähtee lapsi isänsä luokse viikonlopuksi...

Vierailija
13.05.2010 |

Itkettää kun tulee niin kova ikävä. Tiedän etten saa taas nukuttua yhtään viikonloppuna kun ei taapero tuhista yöllä vieressä. Huolettaa lapsen syöminen, vaatetus, ulkoilu ja ihan kaikki vaikka isä hoitaa kyllä hyvin. Onneks vaan 2 viikonloppua kuukaudessa. Onko muut yh:t tarrautuneet taaperoonsa näin....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isällä pitää olla mahdollisuus nähdä lasta muutenkin kuin VAIN noiden 4 päivän aikana. Taapero ja vauva ikäinen on vielä niin pieni, että ei ole hyvä olla erossa pitkiä aikoja.

Toivottavasti olet antanut isälle mahdollisuuden käydä luonanne kylässä myös arki-iltoina, ja itse kampeat takamuksesi siksi aikaa vaikka lenkille, jos ette samassa tilassa pysty olemaan.

Meillä ei isä halua nähdä lastaan kun joka 2. vkonloppu ja 1 arki-iltana vkossa, vaikka olen tarjonnut arkitapaamisia muutenkin. Hän ei kuulemma jaksa, kun käy töissä. Niin käyn minäkin, ja kummasti jaksan kotia ja lasta hoitaa työn ohella.

Että aina ne hyvät ajatukset ei mene ihan yksiin.

Vierailija
22/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ikävä raastaa kun lapset menevät 300km päähän isälleen,ovat kulkeneet jo 4-vuotta väliä,mutta tiedän että isäkin heitä ikävöi ja mielellään hänelle lapset annan=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin lapsen isästä kohta 4 vuotta sitten. Alkuun oli ankeita nää joka toinen viikonloppu, kun lapsi isällään to-ma. Mutta nykyään jo alan odottamaan niitä toisen viikon alkuviikosta, että tulis jo torstai ja lapsi menis isälleen. Olen siis oppinut arvostamaan omaa aikaa ja vapautta.

toisin sanoen olet alkanut kyllästyä lapseesi.

Vierailija
24/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ehkä satanen kuussa. Maksaa ihan omasta tahdostaan. Mä tienaan todella paljon, joten en nyhtää. Sä sen sijaan kuulostat joltain perus sossutuilla elävältä av-mammalta... hah. hajoa katkeruuteesi.

Ton ekan viestin oikeaan arvoonsa, vain itsesääliä on ensimmäinen viesti... nyyhnyyh, mä jään yksin

Vierailija
25/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin lapsen isästä kohta 4 vuotta sitten. Alkuun oli ankeita nää joka toinen viikonloppu, kun lapsi isällään to-ma. Mutta nykyään jo alan odottamaan niitä toisen viikon alkuviikosta, että tulis jo torstai ja lapsi menis isälleen. Olen siis oppinut arvostamaan omaa aikaa ja vapautta.

toisin sanoen olet alkanut kyllästyä lapseesi.

Ohhoh, ei se kyllästymistä ole...

Vierailija
26/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ollaan alettu että on välillä yhden yön isällään... Ikävä on jotain aivan kamalaa, vaikka isä hakee illalla ja tuo seuraavana päivänä.. illaksi pitää olla yleensä paljon tekemistä ja silti sitä herää jo kahdeksalta odotteleen pikkusta kotia..:/ ihana että käy isällään ja toivon että joskus osaisin nauttia vapaa-ajasta kun sinkkukin olen. Tsemppiä ap, äläkä piittaa nuiden typerien vastauksista..

Vierailija
27/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ollaan alettu että on välillä yhden yön isällään... Ikävä on jotain aivan kamalaa, vaikka isä hakee illalla ja tuo seuraavana päivänä.. illaksi pitää olla yleensä paljon tekemistä ja silti sitä herää jo kahdeksalta odotteleen pikkusta kotia..:/ ihana että käy isällään ja toivon että joskus osaisin nauttia vapaa-ajasta kun sinkkukin olen. Tsemppiä ap, äläkä piittaa nuiden typerien vastauksista..

Vierailija
28/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut selvästi kiintynyt lapseen vielä silloin.. ja ei halunnut tehdä mitään parisuhteen eteen... mie olisin ollut valmis kaikkeen.. mut hyvin ollaan kahdestaan pärjätty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän