Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden ja synnytyksen aiheuttamat vartalonmuutokset ahdistavat!

Vierailija
13.05.2010 |

Ihan epäreilua ettei miesten tarvitse kokea niitä!

Voivat vaan arvostella naisten rupsahtamisia, kun ei itse tarvitse sellaista kokea. PRKL

Miehenikin toteaa kun katselee jotain Seiskaa, ettei tuokaan malli ole rupsahtanut kun on lapsia saanut... :(

Minä siis olen hänelle sanonut että niillähän on eri asia kun on aikaa kuntoilla ja varaa palkata lastenhoitaja.

Minusta mieheni ei ymmärrä, ettei kaikkia muutoksia voi välttää, vaikka kuinka söiusi terveellisesti, olisi ahkera ja kuntoilisi ym.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää kommentointia moieheltäsi. Parisuhteita on niiin erilaisia, meillä mies ei kuuna päivänä uskaltaisi ylipäätään töllötellä avoimesti kauniita malleja lehdestä (siis minun nähteni;)) saati arvostella niitä tavalla, joka samalla loukkaa minua.

Miksi sellaista siedät? Kannattaisiko hiukan huutaa tai heitellä esineitä ja tehdä miehelle perusteellinen kurinpalautus ;) (lapset hoitoon siksi aikaa...)

No joo. Sitten siihen rupsahtamiseen. Mitä sillä tarkoitat? Itse huolehdin raskausaikana itsestäni lenkkeilemällä säännöllisesti ja syömällä terveellisesti ja monipuolisesti. Tottakai herkkujakin söin, mutta en aamusta iltaan sillä verukkeella kun olen raskaana. Kiloja tuli 15, jotka tippuivat muutamassa kuukaudessa. Taikasanoina imetys, terveellinen ruokavalio ja vaunulenkit. (Jos lapset ovat isompia, niin hyppynaru leikkipuistoon mukaan -itselle!)

Vatsani ei ole yhtä kiinteä ja kaunis kuin ennen raskautta (sen pitäisi kyllä palautua vielä).Rinnat valitettavasti tulevat roikkumaan imetyksen päätyttyä. Kauniit hyvintukevat liivit auttavat. Jos se MINUN elämääni jatkossa haittaa, voisin harkita leikkausta. JOs tarkoitat rupsahduksella esim. raskausarpia niin ne toki ovat pysyviä, mutta vaalenevat ajan kanssa. Eivätkä ole lainkaan rumia jos on body muuten kunnossa!

Yritän siis vihjata, että ei kai ne raskaudet ja lapset automaattisesti rupsahduta? Jos on itsellä sen verran pinnalliset arvot että taistelee tietoisesti tätä vastaan:)

Toivotan sulle tsemppiä ja toivottavasti pystyt rakastamaan itseäsi kamalasta miehestä huolimatta! Jos on dieetin tarvetta niin gojuttago.com -sivuilla on mahtava dieetti joka toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi