Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin löytää netistä Jeesukseen uskovan sivuston, jossa hyvä fiilis ja jonne helppo mennä?

Vierailija
13.05.2010 |

Onko sellaisia? Kun en ole, enkä tule miksikään hörhöksi

Tahtoisin vaan kohdata ihmisiä, jotka ajattelevat samoin kuin minä ilman mitään seurakuntaa tms.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaanhan me tässä avauksessakin jutella, jos haluat.

Vierailija
2/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoilijat ja trollaajat sun muut läskiherjan heittäjät tietää tuollaisista palstoista yhtään mitään. Eivät varmasti! Kannattiko tulla tänne kysymään edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarvitsen lähelleni jotain sellaista, mitä normielämä ei pysty tarjoamaan...ja TV7 on sen tehnyt mulle selväksi eli vahvistanut sitä, mikä on muhun ollut aina sisäänrakennettuna näköjään.

Vierailija
4/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ns tullut uskoon ja oletko koskaan ollut missään seurakunnassa toiminnassa mukana?

Vierailija
5/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan täällä jonkun on osata neuvoa, kun on niin paljon kävijöitä ja ihan fiksuja viestejä tosi paljon?

Vierailija
6/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarvitsen lähelleni jotain sellaista, mitä normielämä ei pysty tarjoamaan...ja TV7 on sen tehnyt mulle selväksi eli vahvistanut sitä, mikä on muhun ollut aina sisäänrakennettuna näköjään.

moni on löytänyt varmasti Jeesuksen sitä kautta.

ei seurakuntiakaan silti pelätä tarvitse. Minäkin pidin joskus ennen uskoontuloa muita uskovaisia ihan hihhuleina, mutta sitten kun tutustuin uskovaisiin, niin totesin että ne on ihania rakastavia syvällisiä ihmisiä joille usko Jeesukseen on totta joka päivä.

Vierailija
7/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv7 on tehnyt selväksi sen mihin porukkaan kuulun.

EN vaan tunne ketään muita, jotka ajattelee niin ja se on se ongelma?

Vierailija
8/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tästä palstasta ihan hyvän kuvan olen saanut oltuani onlinella 10v! Pakkohan täällä jonkun on osata neuvoa, kun on niin paljon kävijöitä ja ihan fiksuja viestejä tosi paljon?

se toinen uskis

Vierailija
9/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv7 on tehnyt selväksi sen mihin porukkaan kuulun. EN vaan tunne ketään muita, jotka ajattelee niin ja se on se ongelma?

isolla vai pienellä paikkakunnalla? haluaisitko löytää ihan livenä ihmisiä jotka uskovat?

Vierailija
10/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla tuo! Mutta mitä voin tehdä, jos haluan tavata muita samanlaisia vaikka? En uskalla mennä mihinkään yksin!ap.

Vierailija
11/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan puhtaasti näistä asioista keskustellen.

Vierailija
12/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa halaillaan toisiamme.

Vierailija
13/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne usein tuppaa menemään vähän väittelyksi. minäkään en ole löytänyt sellaista kivaa palstaa, jossa rakkaudella kokoonnuttaisiin yhdessä. Paltalkissa on kyllä uskovaisten ryhmiä ja siellä ylistetään yhdessä Jeesusta.

Vierailija
14/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli?

Vierailija
16/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Shalom linkkikokoelma"

Siellä on aivan valtava määrä kristillisiä linkkejä. Kristillisiä palvelimia, tv- ja radioasemia, lehtiä, Raamattuja,

Kenties jossain noiden linkkien kautta voisi löytyä jotain keskustelupalstan tynkääkin. esim lehtien sivuilta?

Vierailija
17/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin joku tahtois näköjään todella auttaa mua ja on samaa mieltä?

Toisekseen uskontojen uhri-jutut mielestäni liittyvät johonkin sellaiseen, että uskoa on käytetty väärin ja ymmärretty koko usko väärin, mitä voin kuvitella tapahtuvan, jos usko on kulkenut sukupolvesta toiseen jotenkin väärässä ajatuksessa tms..?

Mutta mielestäni juuri tuo TV7:n opettama kuva uskosta kohdistuu vain ja ainoastaan omiin valintoihisi ja omaan sydämeesi - jos joskus eksyy katsomaan sitä kanavaa kuten minä, siihen jää helposti koukkuun kun huomaa, että se on jotain muuta kuin tv:n muut ohjelma.

Uskontojen uhriksi voi varmaan joutua, jos ei ole itse samaa mieltä ja varsinkin että ne, jotka sitä uskontoa sulle opettavat, voivat olla todella kaukana uskosta itse!

Kirkossakäyminen tai näennäinen hyvyys eivät merkitse mitään, vaan se mitä sydämesi pohjassa ajattelet!

Pahojen pitää ripittäytyä ja miettiä, mikä on oikein tai hyvittää pahoja tekojaan joillakin suurilla lahjoituksilla tms. , mutta

Ne joilla on sydän ollut hyvä alusta lähtien, etsivät vain jotakin satamaa tässä pakollisessa maailmassa??

Vierailija
18/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen armo. se, mikä on niin mullistavaa siinä, on että omilla teoilla ihminen ei voi kelvata Jumalalle, vaan niin että ihminen syntisenä tulee Jeesuksen eteen ja sanoo, että tässä olen, ota syntini ja armahda minua. Haluan sinut sydämeeni asumaan. Silloin Jeesus tulee sydämeen ja antaa synnit anteeksi. Se on ihanaa, niin ihanaa ettei sanat riitä!

Vierailija
19/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ainut meiliossukin riittäis, jos tarkoitusperä sama kuin minulla.

ap.

Vierailija
20/25 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt pitää mennä oikeesti nukkumaan. Kiitos sinulle, siunausta ja hyvää yötä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän