Mille kirpputorille lastenvaatteet myyntiin,pk-seutu?!
Eli siisa mille kirppikselle kannattaisi viedä lastenvaatteet myyntiin?Että saisi pöydän lisäksi vielä jotain käteenkin...
Kommentit (8)
eli kumpulassa lastentarvikekirppari vekarakirppis vekarakirppis.fi/ ja rekolassa lastentarvikekirppari villa lyhty www.villalyhty.fi/ :) jompaan kumpaan kannattaa viedä!
villa lyhdyssä on tälläkin hetkellä vaatteet myynnissä jo toista kertaa ja saldo on aika laiha,samoin oli ystävälläni.Että en sitten tiedä mikä sielä villa lyhdyssä myy?
ap
siellä kumpulassa Vekarakirppiksellä ja voitto pöydän jälkeen oli 2 viikon myynnistä noin 250.
Että sikäli voin suositella sitä, jos nyt ei oo hiljentynyt kesää kohdin.
Käytiin sitä femmatoria ihmettelemässä.Onko minkälaisia kokemuksia?Ja sittenhän sinne on auennut se uusi lastenvaatekirppis,siitä kokemuksia?
Mulla on paikka pari kertaa vuodessa ja nyt tuli taas viikon myynti yli 300€! Jos tavara on hyvää ja kohtuullisesti hinnoiteltu, kauppa käy varmasti.
Mulla on paikka pari kertaa vuodessa ja nyt tuli taas viikon myynti yli 300€! Jos tavara on hyvää ja kohtuullisesti hinnoiteltu, kauppa käy varmasti.
Mankkaan Akselissa on ainakin tosi paljon laadukastakin vaatetta myynnissä ja tykkään käydä siellä ostoksilla. Myyntiä en ole vielä kokeillut, mutta suunnitelmissa on. Kuuleman mukaan myös hieman kalliimpikin vaate menee kaupaksi siellä, kunhan on vaan hyväkuntoista.
Itse olen menossa Myyrmäen kirppikselle myymään, toivottavasti on maineensa veroinen paikka.
Kumpulassa on lasten vaatteisiin erikoistunut itsepalvelukirppis, mutta siitä ei ole kokemusta.