Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan prkl. Sain sitten palkankorotuksen.

Vierailija
12.05.2010 |

Äsken avasin palkkalaskelman ja totesin korotuksen suuruuden: 150 €!

Että se on sitten kiitos siitä työstä, mitä olen tehnyt.

Taidan ensi viikolla mennä esimiehen luokse ja kysellä asiasta. Jos ei tilanne korjaannu niin minä oikeasti alan vastailla niihin hedareiden puheluihin.

ARGH!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä korotushan tuo on.

Vierailija
2/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10000 e palkkaan toi kuulostaa vittuilulle

mutta 2000e palkkaan korotus 7,5% eikö se ole jo ihan kivasti? vai paljonko odotit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työmäärä tuplaantui samoin vaativuus....

Revi siitä....

Vierailija
4/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan Yleiskorotuksen vai pukkaako jo Ikälisää!! Monella alalla palkka nousee kokemuksen mukaan ja ikälisät on käytössä... Portaita noustaan uran huipulle ja loppu viimeks on sitten kaikki mahdolliset lomatkin ansaittu, kun riittävän pitkään jaksaa samassa firmassa duunia painaa. ;)

Vierailija
5/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi siitä.

Vierailija
6/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sain n. 70€ korotouksen ja vastuut lisäänty tuplaksi. Siitä pitäisi olla kiitollinen.

Toki yleiskorotuksia tulee joskus. Mutta noita henk.koht. lisiä ei tuu. Lomat on jo tienattu, sen mitä meillä on.

Vierailija
7/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä vit*uilua. Ei mun palkka ole 10 ke, mutta silti.

Toimin isossa konsernissa tehtävässä, jossa minut luokitellaan "avainhenkilöksi". Työstäni saan kiitosta ja teen töitä henkilöiden kanssa, joiden palkka onkin tuollainen 5-numeroinen. Mutta he ovatkin miehiä.

Ehkä olen kiittämätön, mutta tuon kokoinen palkankorotus näistä tehtävistä on nolo. Todella törkeä.

ap

Vierailija
8/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen pikkufirmassa, jossa panokseni on suhteellisesti katsottuna paljon tärkeämpi, minusta halutaan pitää kiinni. Tässä kuussa palkka nousi 600 euroa ja lisäksi sovittiin, että elokuussa nousee lisää (työnkuva muuttuu silloin).

Vierailija
9/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "aidosti" oltiin hämmästyneitä kun esitin muutosta asiaan... Samaan aikaan miehet keskenään sopii pikkuisen erisuuruisista henk.koht.lisistä... jes..

Vierailija
10/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo työnantajan vaihtaminen. En välttämättä haluaisi, mutta en myöskään aio jatkaa tällä palkalla.

ap

Vierailija
11/11 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko enemmän neuvottelujen jälkeen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi