Mistä ihmeestä löydän itselleni JUHLAMEKON!? Olen kokoa 50..
ideoita??
ja ei kiitos niitä.."rupea laihduttamaan" - viestejä..
Kommentit (41)
siis häihin pitäs saada jotaki kaunista piälleen..
Katso sieltä lähin jälleenmyyjä. Useita mekkomalleja, jotka sopivat meille isoillekin naisille. Ja vielä Suomessa valmistettu.
Turussa myy Isosisko.
Myös kotimaisella Vaate-Herralalla on isojakin kokoja koltuissaan. Ainakin Halosella on joitain malleja myynnissä. Nettisivuja ei löydy.
Saksalainen vaatemerkki, jolla on muodikkaita vaatteita muodokkaillekin naisille. Myös juhlaan sopivia. Ainakin Moda-liikkeissä ja Stockmannilla myynnissä.
...siellä ole XLNT-mallisto? Siitä olen löytänyt itselleni juhlavaatteitakin.
Jos sulla on aikaa vielä juhliin, niin tilaa ihmeessä ulkomailta. www.curvety.com osoitteesta löydät paremman näköisiä juhlamekkoja kuin täällä Suomessa myydään mallimitoissa oleville :) Tässäkin yksi upea sieltä sivuilta, mutta lisää löytyy jos jonkinmoista.
http://www.curvety.com/P/BOUDOIR-LACE-DRESS-in-BLACK(746).aspx
kokonaisena, mutta kopio siitä ja käy katsomassa.
tännehhän on tullut paljon hyviä vaihtoehtoja..:)
Täytyy ottaa selvää noista ehdotuksistanne.
-ap
vaatteita tuolla curvety.com sivuilla..
mutta miten tämmönen englannin alkeet osaava voi tilata tuolta..:D..hööh.
että on läpäissyt peruskoulun eikä osaa kuin englannin alkeet? En ymmärrä, johan siinä on tullut ainakin seitsemän vuotta enkkua opiskeltua, kyllä niillä taidoilla pitäis yks nettikauppa hallita!
kyl ny jotaki ymmärrän.. mutta sitä kun ois ollu joskus pakko käyttää, ni osais varmasti paremmin.. sanat unohtuu..
että on läpäissyt peruskoulun eikä osaa kuin englannin alkeet? En ymmärrä, johan siinä on tullut ainakin seitsemän vuotta enkkua opiskeltua, kyllä niillä taidoilla pitäis yks nettikauppa hallita!
että kaikki ovat opiskelleet englantia jonkun verran? Englanti kun tosiaan ei ole pakollinen oppiaine.
minulla ei ainakaan yksinkertaisesti ole lahjoja siihen, eikä oikeen kiinnostustakaan.. se ei ole koskaan jäänyt päähän.. ei sille voi mitään..
minulla ei ainakaan yksinkertaisesti ole lahjoja siihen, eikä oikeen kiinnostustakaan.. se ei ole koskaan jäänyt päähän.. ei sille voi mitään..
Sinä varmaan ap löydät sen mekkosi ihan suomeksi ja Suomesta. nou hätä.
Tahtoo mennä monesti hieman sivuraiteille nämä keskustelut..
Juu, eiköhän se jostakin löydy.. ostox.fi näyttää hyvältä!
muuten kyllä ois kivoja..