Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö joku mukaan 4pv pikadieettiin?

Vierailija
12.05.2010 |

Eli tässä olisi tämmönen pikadieetti jonka löysin:

http://www.netikka.net/kristiina.raden/4n%20paivan%20ihmedieetti.htm

Minulla oli tänä aamuna painoa 52,5kg, pituutta on 162cm, joten tuskin lähtee ihn luvattua 4 kiloa, mutta jos vaikka 2? Katsotaan.

Huomenna aloitettaisiin ja tänne kerrottaisiin sitten edistymisiä. Itselleni ei pitemmät dieetit sovi, mutta tällainen mukavan lyhyt saattaisi sopiakin.

Eli laita tänne painosi ja kerro jotakin muita taustatietoja ehkä ja jonkinlainen nimimerkki josta sinut tunnistaa jatkossa. Eli painot aamuisin ja ruokalista jos on joutunut korvaamaan jonkin aineen niin tänne päivittäin.

Katsotaan millaisiin tuloksiin päästään, huomattavasti mukavampi on porukassa tällaista toteuttaa.

Elí kuka lähtee mukaan? =)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri kaupassa etsimässä noita dieettiaineksia, ja löysinkin yllättävän hyvin. Tomaattimehua ei löytynyt. Vihreät pavut löytyi pakasteena.

Parsoja en ole ikinä ennen käyttänyt mihinkään, enkä edes syönyt, joten en tiedä mikä osa niistä on sitä syötävää, joten jos jollakin on neuvoja niin otan mielelläni niitä vastaan...

ap

Vierailija
22/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhonda, 5, 12, Mimi ja ap.

5 ja 12 saavat toki laittaa jonkin nimimerkinkin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 12 on Mimi, eikös vain?

Vierailija
24/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pituuteni on vaivaiset 166cm (ja se lähtöpaino oli siis 118kg, eli BMI hirveä yli 40!). Tavoitepaino pitkällä juoksulla on 70kg (mihinkään missimittoihin en edes pyri), mutta siihen nyt mennee vuosi-kaksi.

Tällä Nutrilett-kuurilla yritän olla kuukauden ja ajattelin saavani 10kg pois sen aikana, jos lähtisi 12kg olisin tosi tyytyväinen, koska lienee aika realistista, että pari kiloa tulee väkisin takaisin tällaisen tosi vähäkalorisen dieetin jälkeen, vaikka miten yrittää syödä fiksusti. Mutta tarkoitus on tehdä pysyvä elämäntaparemontti ja jatkaa tavallisella kevyellä ruokavaliolla, jolloin paino putoaisi pikkuhiljaa. Sitten voisin ottaa toisen nutrauspätkän syssymmällä, kun olen elellyt tasaisempaa laihdutuselämää kesän yli.

Että tällaista kuuluu nimimerkille vitonen.

Vierailija
25/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan höpölöpöjuttu. Jos et osaa itse säännöstellä syömisiäsi, käytä vaikka Nutrilettejä esim. tuo neljä päivää.

Vierailija
26/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lampaankyljys ei ole 2,5 cm.

NOin paksuja ei saa kaupasta.

Vierailija
27/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esimerkiksi tätä dieettiä. En usko että jaksaisin syödä pelkkiä nutriletteja 4 päivää.

ap

Vierailija
28/38 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino tänään yllättävät 51,9kg! Ilmeisesti dieetti toimii. Pudotusta siis eilisaamuun hurjat 0,7kg!

Ihana ilma ulkona, katsotaan miten pysyn dieetissä tänään...

ap

Vierailija
29/38 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap sähän olet jo aikas hoikka? ihan minusta turhaa toi sun laihdutus. jos kuitenkin haluat niin mikäs siinä ei 4 päivää paljoa haittaakaan tee..

Vierailija
30/38 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole saanut ohjetta, että MITÄÄN ei saa syödä lisäksi? Itse laihdutin lääkärinvalvonnassa 106kg->90kg ja aikaa meni 8 viikkoa.

Joten sanoisin, että sun tavoite 12kg/kk on ensinnäkin epärealistinen. Realistinen on 1,5-2kg/vko. Ja lisäksi ei todellakaan muuta kuin nesteitä ja muutamia kasviksia (näistä voi saada listauksen vaikka joltain laihdutusklinikalta).

Vierailija
31/38 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole saanut ohjetta, että MITÄÄN ei saa syödä lisäksi? Itse laihdutin lääkärinvalvonnassa 106kg->90kg ja aikaa meni 8 viikkoa. Joten sanoisin, että sun tavoite 12kg/kk on ensinnäkin epärealistinen. Realistinen on 1,5-2kg/vko. Ja lisäksi ei todellakaan muuta kuin nesteitä ja muutamia kasviksia (näistä voi saada listauksen vaikka joltain laihdutusklinikalta).

Juu, on minulla lista kasviksista joita saa syödä Nutrilettien lisäksi. Näitä ovat salaatti, kaalit, kurkku, tomaatti, paprika, purjo, selleri ja olikohan sienet vielä. Lisäksi sai kohtuudella (max 5 annosta/pv, annos 1dl) syödä mm. porkkanaa, naurista ja jotakin muuta. Tuosta listasat voi hyvin koota sen vihersalaattiannoksen, jonka voi hyvällä omallatunnolla nauttia!

Tiedän, että 1,5-2,5kg/vko on realistinen painonpudotustavoite, mutta sekin riippuu täysin lähtöpainosta. Olen kuitenkin niin huomattavan ylipainoinen, että pudotus on alkuun nopeampaa, ihan ohjeita noudattaen. Tavoitteeni tälle kuukaudelle, kuten jossakin viestissä mainitsin, on 10kg (siis 2,5kg/vko), mutta sanoin, että TOIVON, että lähtisi JOPA 12kg.

Mutta tämän ketjun raportin aiheeseen. Tämän 4 päivän pikadieetin ekana päivänä (siis 11. nutrauspäivä) minulla putosi painoa 0,9kg. Aamulla vaaka näytti 111,7kg (yhteispudotus 11 päivässä 6,3kg).

Ap, vaikka oletkin jo sutjakka, niin jos kerran haluat laihtua, niin hyvin näyttää sujuvan! Onnea!

t. vitonen

Vierailija
32/38 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älä ihmettele, kun mua ei täällä näy pariin päivään. Lähdemme viikonlopuksi reissuun, joten pääsen paikalle tilannekatsaukseen maanantaiaamuna.

Tsemppiä viikonlopulle itse kullekin!

t. vitonen

Vierailija
33/38 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap sähän olet jo aikas hoikka? ihan minusta turhaa toi sun laihdutus. jos kuitenkin haluat niin mikäs siinä ei 4 päivää paljoa haittaakaan tee..

tiedän etten ole ylipainoinen, mutta talven aikana kuitenkin on muutama kilo tullut lisää, joten en usko että muutaman päivän pikadieetistä on mitään haittaakaan. Normaalipainoni on 48-49kg, mutta olin viime talven töissä keittiöllä, joten siinä kertyi sitten nuo ylimääräiset kilot.

ap

Vierailija
34/38 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein 1000km päästä, joten en sitten kehdannut diettailla siinä heidän kanssaan...

Mutta söin siis normaalista ja punnitsin itseni tänä aamuna, paino oli sen saman 51,7kg. Nyt jatkan hoikistumista ihan tavallisesti, ilman dieettiä, katsotaan kuinka sujuu.

ap

Vierailija
35/38 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa painossa edelleen, flunssakin iski ettei liikkumaankaan pääse, on varmaan otettava kovemmat keinot käyttöön, kilot on karistettava!

ap

Vierailija
36/38 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en löytänyt tietenkään sieltä mitään dieetin mukaista syötävää ja mies halusi käydä pizzalla jne jne... Joo, ja paino pysyi siis samana, eli päätin että eilinen ei ollut dieettipäivä, vaan vasta tänään on dieettipäivä nro 3. Näin parempi.

ap

Vierailija
37/38 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki kääkkä

Eli mitat 164cm ja 67,5kg

huomenna kauppaan, minkä merkkisenä olette löytäneet omenasosetta ja sokeritonta ananasmehua?

Vai oletteko itse tehnyt soseen? entäs tuo luumumehu?

Vierailija
38/38 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen otti eilen itseään niskasta kiinni ja sai pe-ma-välillä nousseen kilon putoamaan. Eli tänä aamuna paino oli tarkalleen ottaen 100 grammaa vähemmän kuin ketjun dieetin alussa. Tämä siis viikonlopun normaalisyönnillä ja maanantain nutrauksella. Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan