Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö joku mukaan 4pv pikadieettiin?

Vierailija
12.05.2010 |

Eli tässä olisi tämmönen pikadieetti jonka löysin:

http://www.netikka.net/kristiina.raden/4n%20paivan%20ihmedieetti.htm

Minulla oli tänä aamuna painoa 52,5kg, pituutta on 162cm, joten tuskin lähtee ihn luvattua 4 kiloa, mutta jos vaikka 2? Katsotaan.

Huomenna aloitettaisiin ja tänne kerrottaisiin sitten edistymisiä. Itselleni ei pitemmät dieetit sovi, mutta tällainen mukavan lyhyt saattaisi sopiakin.

Eli laita tänne painosi ja kerro jotakin muita taustatietoja ehkä ja jonkinlainen nimimerkki josta sinut tunnistaa jatkossa. Eli painot aamuisin ja ruokalista jos on joutunut korvaamaan jonkin aineen niin tänne päivittäin.

Katsotaan millaisiin tuloksiin päästään, huomattavasti mukavampi on porukassa tällaista toteuttaa.

Elí kuka lähtee mukaan? =)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm ja alle 50 kiloa on alipainoa... Toivottavasti sinulla ei ole tyttöjä kotosalla näkemässä, kun valmiiksi laiha äiti vielä laihduttaa lisää, kun on "ylipainoa"...

Vierailija
2/38 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm ja alle 50 kiloa on alipainoa... Toivottavasti sinulla ei ole tyttöjä kotosalla näkemässä, kun valmiiksi laiha äiti vielä laihduttaa lisää, kun on "ylipainoa"...

missä pysyn normaalisti syöden ja liikkuen tarkkailematta syömisiäni juurikaan. Ja minulla se on 48-49kg ja tuolla jo kerroinkin että työskennellessäni viime talven keittiöllä painoa tuli jonkin verran lisää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki kääkkä

Eli mitat 164cm ja 67,5kg

huomenna kauppaan, minkä merkkisenä olette löytäneet omenasosetta ja sokeritonta ananasmehua?

Vai oletteko itse tehnyt soseen? entäs tuo luumumehu?

Helpoimman ja lisäaineettomimman omppusoseen saat itsetekemällä. Joku makea lajike, esim fuji, keität pienessä määrässä vettä ja survot soosikki esim sauvasekoittimella.

Luumumehu samalla idealla, tai luumujen keitinlientä.

Vierailija
4/38 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vähän on tippunut huolimatta siitä, että sorruin eilen Magnum Temptationiin! Olen hyvin tyytyväinen.

No, onneksi dieetti tuskin kaatuu siihen. Tänään on kuitenkin vuorossa shoppailua iiiisossa kauppakeskuksessa jossa on vaikka kuinka paljon niitä houkutuksia... Koitan pysyä lähinnä vaate- ja korukaupoissa!

ap

Vierailija
5/38 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaupasta ihan sellaisenaan. Omenasoseen tilalla ihan omena.

ap

Vierailija
6/38 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosella pitkän nutrausurakan jälkeinen viikonloppu meni ihan läskiksi, tosin tietoisesti. Olimme reissussa enkä edes ottanut Nutriletteja mukaan, koska päätin nauttia auringosta, grillaamisesta ja punaviinistäkin. Loistava viikonloppu, enkä kuitenkaan sortunut älyttömään mässäykseen (kahta pientä jäätelöä lukuunottamatta...). Lopputulos oli (tietenkin) se, että paino tänä aamuna oli kilon enemmän kuin tämän ketjudieetin alkaessa torstaina (melkein 2 kiloa enemmän kuin perjantaiaamuna). Tiedän, ne nutraamalla pudotetut kilot tulevat äkkiä takaisin, jos kuurin lopettaa palaamalla suoraan tavalliseen ruokaan. MUTTA mitään ei ole menetetty. Tänään palasin ruotuun ja aion jatkaa vielä kaksi viikkoa tiukkaa linjaa. Toivottavasti viikonlopun herkuttelukilot karisevat äkkiä poiskin...

terkuin vitonen

Vierailija
7/38 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna vaaka näytti 52,6kg, eli olkoon se nyt sitten lähtöpainoni. Mittasin myös nuo muut mitä piti:

Reisi: 54cm

Lantio: 94cm

Vyötärö: 66,5cm

Rinnanymp: 90cm

Noita en aio joka päivä mitata vaan sitten dieetin loppumista seuraavana päivänä uudelleen. Painon toki katson joka päivä.

Nyt menen mittaamaan kannuun 2l vettä ja sitten syömään runsasta aamiaistamme......

ap

Vierailija
8/38 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjat 112,6kg, muita mittoja en edes viitsi mittailla.

Eilisaamusta oli NOUSSUT 100 grammaa, ensimmäinen nousu 10 päivän Nutrilett-kuurin aikana (siis 5,4 kg pudonnut sen aloituksesta). Sorruin eilen syömään yhden täytetyn paprikan puolikkaan viherasalaatin kera, ehkä se riitti tuohon, ettei paino pudonnutkaan. Tänään pysyn tiukkana.

Tapoja painon pudotukseen on monia ja tarpeet erilaisia (verratkaa nyt vaikka ap:n ja minun painoja :) - pääasia, että kukin löytää itselle sopivan systeemin.

Hauskaa dieettipäivää sulle, ap.

t. vitonen

Vierailija
9/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no way

ap

Vierailija
10/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 170, paino 62, nimimerkki öö.. vaikkapa Rhonda

Vierailija
11/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lailla "normaalia" ENE- tai VLCD-dieettiä (= erittäin niukkaenergistä tai very low calory diet dieettiä) eli esim. täysnutrausta.

Huolitko mukaan minut, joka olen nyt kymmenettä päivää ENE-dieetillä (5,5 kg pudonnut tähän mennessä)?

Vierailija
12/38 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n dieettipäivä sujui muuten hyvin, mutta sorruin leipään, kun lapsi söi välipalaa... :(

Myöskään päivällistä en syönyt ihan kaikkea mitä piti, mutta josko tämä nyt ei tapa koko dieetin vaikutusta. Minulle ovat aina vaikeita nämä etukäteen suunnitellut ruokavaliot, mutta kyllä se tästä...

ap

Vierailija
13/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lailla "normaalia" ENE- tai VLCD-dieettiä (= erittäin niukkaenergistä tai very low calory diet dieettiä) eli esim. täysnutrausta. Huolitko mukaan minut, joka olen nyt kymmenettä päivää ENE-dieetillä (5,5 kg pudonnut tähän mennessä)?

Kivempi on mitä enemmän porukkaa on mukana! Olet todella hyvin saanut pudotettua tähän mennessä kyllä.

Tässä juuri suunnittelen kauppalistaa illaksi kun ei noita aineksia meiltä kotoa kaikkia ainakaan löydy.

ap

Vierailija
14/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö 118kg(!!!), tänä aamuna 112,5, joten onneksi suunta on oikea.

t. nro 5

p.s. Olen elellyt viidellä annoksella Nutrilettia plus annoksella-kahdella vihreää salaattia per päivä (ja juonut tosi paljon vettä). Äitienpäivänä oli poikkeuspäivä, siltikin noin paljon on lähtenyt painoa, olen siis tyytyväinen.

Vierailija
15/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten ikinä voi noudattaa mitään dieettiä kirjaimellisesti, koska en syö lihaa (enkä kanaa, kalaa ym).

Vierailija
16/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö 118kg(!!!), tänä aamuna 112,5, joten onneksi suunta on oikea. t. nro 5 p.s. Olen elellyt viidellä annoksella Nutrilettia plus annoksella-kahdella vihreää salaattia per päivä (ja juonut tosi paljon vettä). Äitienpäivänä oli poikkeuspäivä, siltikin noin paljon on lähtenyt painoa, olen siis tyytyväinen.

tai mitään vastaavia. Enkä oikeastaan mitään muitakaan tällaisia dieettejä kun minulla on aina ongelmana pysyä siinä valmiiksi suunnitellussa ruokavaliossa. Ajattelin että 4 päivää nyt varmaan onnistuu, ja minulla ei kuitenkaan hirveästi ole pudotettavaa, mutta jotain on kuitenkin talven aikana kertynyt kun rupesin kesän juhliin katselemaan vaatteita ja edelliskesänä ostettu ihana mekko ei sopimutkaan enää oikein päälle!

Kuinka pitkä olet 5 ja mikä sinulla on tavoitapainona?

ap

Vierailija
17/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten ikinä voi noudattaa mitään dieettiä kirjaimellisesti, koska en syö lihaa (enkä kanaa, kalaa ym).

Tuossa voi nimittäin korvata noita lihoja kananmunilla. Itsekin joudun muutaman korvaamaan, kun en syö punaista lihaa. Eli kanaa siis kyllä syön, eli en ole kasvissyöjä sinällään.

ap

Vierailija
18/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.en mä mitää lampaankyljystä muutenkaa syö:0

huh huh

Vierailija
19/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin lähteä mukaan. huomisesta aloitan.

nyt on paino 59,1kg ja pituus 163cm.ainakin 5kg pitäisi saada vielä pois. ajattelin nutrilet diettiä.=)

Vierailija
20/38 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkkini voisi olla mimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan