Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reuman toteamisesta kysymys

Vierailija
12.05.2010 |

Epäilen itselläni reumaa, oireet sopivat netistä lukemiini kuvauksiin. Olen käynyt reumakokeissa eli verikokeet ja röntgen. Niissä ei ilmennyt mitään, mutta sehän ei tarkoita, ettei silti voisi olla reumaa.

Työterveydessä asia jätettiin siihen, lykättiin vaan särkylääkeresepti käteen. Voinko varata yksityiselle ajan suoraan reumalääkärille? Ilman että menen yleislääkärille ensin?

Äidilläni on samoja oireita ollut ja pitkään hänelläkään ei testeissä mitään näkynyt. Reumadiagnoosin sai silti, suunnilleen mun ikäisenä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tarvi mennä yleislääkärill ensin. Kannattaa kuitenkin ypyytää terveyskeskuksesta ovat paperit asiaan liittyen mukaan, jotta ei tarvi tehdä uudestaan noita verikokeita eikä röntgeniä.

Ei asia on sitten, että muuttuuko asia siellä yksityisellä miksikään. Auttaako ne särkylääkkeet?

Vierailija
2/3 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt reuman mahdollisuutta, kun särkee ja vihloo ihan tajuttomasti toisen jalan yhtä niveltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt reuman mahdollisuutta, kun särkee ja vihloo ihan tajuttomasti toisen jalan yhtä niveltä.

mulla on toisessa jalassa jalkaterän nivelet kipeät, sekä toisen käden sormet. Syön samaa särkylääkettä mitä äitinikin syö reumaan, ja se tosiaan auttaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän