Olen seurannut ikkunasta naapuriani aamuisin ja huomannut että vie 2 pientä lastansa
hoitoon n. klo 7.20 mutta palaa kuitenkin itse kotiin sen jälkeen ja lähtee vasta pari tuntia myöhemmin töihin. Onko tuollainen ihan yleistäkin ja ok mielestänne? Ilmeisesti siis haluaa pari tuntia aikaa olla rauhassa aamulla. Lapset tosi pieniä 1-3-vuotiaita.
Kommentit (27)
... kyylätä muiden menemiset ja tulemiset ikkunastaan ihan noin tarkkaan? Jos esim. hoidat omaa pentuasi kotona, niin luulisi siinäkin olevan kuitenkin sen verran työtä , että et ihan säännöllisesti kellon kanssa ehdi olla merkkaamassa pahaa aavistamattoman naapurisi menemisiä muistikirjaasi... Siis toi on lähes karmivaa, vakoiletko noin niinkuin muutenkin ihmisiä, ap? Mene hyvä ihminen nyt itseesi, ja mieti käytöstäsi.
Poikani on päiväkodin erityisryhmässä ja siellä toivotaan, että lapsi olisi paikalla jo kello kahdeksan, että etenkin erityislapsille tärkeä päivärytmi säilyisi joka päivä samanlaisena. Eli jos mulla alkaa työt myöhemmin niin olen sen ajan yksin.
Kysyisit naapuriltasi kuinka asiat on kerta ne noin paljon kiinnostaa ja vaivaa. Turha täällä kenenkään on mitään arvailla, kun ei perhettä ja tapausta tunneta.
Ei ole pitkä aika, kun itselleni sattui vähän samaan suuntaan oleva tapaus. Olin lasten (1.v ja 3.v) kanssa ruokakaupasta tulossa (kello oli n.17.30), kun samassa talossa asuva mies tuli parkkipaikalla lapselleni surkuttelemaan, että näinkö pitkää päivää sinä joudut tarhassa olemaan?? Ja minulle vähän syyllistävään sävyyn, että nytkö olette vasta hoidosta tulossa? Kyllä on pitkää päivää. Kaiken huippu on se kun lapset ei ole päivääkään päiväkodissa olleet vaan ihan olen koti-äitinä ollut. Mutta kyllä näköjään näitä naapureiden lastenhoita asioita mietitään ja omia johto päätöksiä herkästi tehdään.
vähänkö muuten katsoisin tollasta kyttääjää hitaasti, jos se tulisi kyselemään asioitamme tenttaavaan sävyyn, jos siis oletetaan että emme sen kummemmin tuttavallisissa väleissä. Voi olla, että hieman sivaltaisin sanallisesti, siis siihen tyyliin, että kyylällä raksuttaisi varmaan vasta vähän viiveellä ;).
Tuli vaan niin puun takaa ja yllättäen tuo miehen ripitys ja asioidemme kysely, että en älynnyt sanoa mitään muuta, kun että ei lapset vielä missään hoidossa ole, että ihan tässä kotona ollaan, kaupassa oltiin käymässä jne.
Itseäni ärsytti niin paljon jälkikäteen kun menin yhtään mitään moiselle kyylälle selittelemään. :/
26
suunnittelemassa tunteja tai sitten muuten vaan lepäilemässä. Heillä se pakollinen työpäivä ei ole kahdeksaa tuntia ja siksi heillä on mahdollista ottaa vähän omaa aikaa. (mikäli ei tee tuntivalmisteluita)
Tiedätkö, että oikein kukaan ei tykkää kyylistä? Sä et kuitenkaan oikeasti tiedä naapureidesi elämästä, LUULET vain tietäväsi, ja mikä oleellisinta, muiden tavallinen elämä ei yhtään kuulu sulle! Pakko sanoa, että sun kaltaiset kyylät ovat todella vastenmielisiä naapureina. Hanki elämääsi omaa sisältöä, tajuatko edes miten tökeröä tollanen on?!