Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa housuissa urheilette raskaana ollessanne?

Vierailija
12.05.2010 |

Tavalliset urheiluhousut ei mene enää vatsan kohdalta mukavasto, nyt on rv 22. Vielä ois koko kesä aikaa lenkkeillä, mutta tarvitsen sitä varten asialliset housut.

Mistä niitä saa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikoota, vähän samanlaiset kuin jumppahousut (lahkeensuissa nauhat, joilla voi kiristää).

Vierailija
2/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikoota, vähän samanlaiset kuin jumppahousut (lahkeensuissa nauhat, joilla voi kiristää).

Noi ei kyllä varsinaisesti sovin mun lajiini, mutta ehkä on pakko joustaa tämän kesän ajan. Tekisi mieli huutaa kaikille, että olen raskaana, muut housut ei mahdu ;-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulihouusn tyylisiä housuja resorivyötäröllä, ne on ihan hyviä. Urheiluliikkeeseen vaan niin löydät ihan varmasti.

Vierailija
4/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä valikoima ollut ja näillä voi sekä röhnöttää kotona, että käydä kävelylenkillä.

Vierailija
5/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysy mitkään tavalliset housut enää päällä, vaikka kuinka olisi resoria ja vaikka nauhat siinä. Liikkuessa ne alkaa luisua mahan päältä mahan alle ja mahan alla taas eivät pysy, kun roikkuisivat takaa liian alhaalla. Tarvii siis tosiaankin olla oikeat äitiyshousut, joissa nousee mahaosuus korkealle.

t: rv26

tuulihouusn tyylisiä housuja resorivyötäröllä, ne on ihan hyviä. Urheiluliikkeeseen vaan niin löydät ihan varmasti.

Vierailija
6/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi trikoohousut oli ainakin mulle ulkoiluun liian kylmät - sisäjumppaan kyllä ihan sopivat. Ostin ulkoilua varten urheiluvaateliikkeestä miesten osastolta xl (vai olisiko ollut xxl)-kokoiset tuulta pitävät urheiluhousut, joissa oli kuminauhavyötärö ja kiristyslenkit nilkoissa. Nilkkaremmien avulla ei ollu liian pitkät ja koko riitti mahan leveimmän kohdan yläpuolelle,jossa pysyivät.

Tässä on kyllä selkeä puute vaatevalmistajilta! Mihinköhän pitäisi tehdä joku adressi että tajuaisivat että tällaisiakin tarvitaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi