Miksi transsut napsii noita estorgeeli homooneja?
Kommentit (4)
vastauksiakin. Viimeiselläkin vaimo, joka ei tykkää, kun miehen seksihalut ovat vähentyneet pillereiden napsimisen takia, mutta on itse tyytyväinen kasvaneisiin rintoihinsa. :D Ei noista ota selvää ovatko transvestiitteja vai ihan transsukupuolisia.
vastauksiakin. Viimeiselläkin vaimo, joka ei tykkää, kun miehen seksihalut ovat vähentyneet pillereiden napsimisen takia, mutta on itse tyytyväinen kasvaneisiin rintoihinsa. :D Ei noista ota selvää ovatko transvestiitteja vai ihan transsukupuolisia.
ihmisiä voi luokitella jonkun nimekkeen alle. Ehkäpä jotkut haluavat olla tavallaan intersukupuolisia.
Transvetismi on kuitenkin vain vaatteisiin pukeutumista, siinä ei muokata sukupuolta mitenkään.
ja siis tuntea itsensä naiseksi, mutta silti tuntea vetoa naisiin (vaimoonsa). Muuten kai olisi alunperinkin hankkiutunut suhteeseen miehen kanassa. Lesboudeksiksi kai sitä lähinnä pitäisi sanoa.
Hankala vaan, jos vaimo itse ei ole lesbo/bi, vaan pitää ikävänä asiana miehensä tissienkasvattelua.
Ensin kaksi asiaa: Transvestiitti on henkilö, joka pukeutuu vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin joko jatkuvasti tai silloin tällöin. Transseksuaali on ihminen, joka tuntee olevansa eri sukupuolta kuin hänen biologinen sukupuolensa on.
Transseksuaalilla on mahdollisuus korjata oma sukupuolensa. Tämä tapahtuu leikkauksella ja hormonihoidoilla. Kaikki eivät korjaa sukupuolta loppuun asti, vaan on myös ihmisiä, jotka käyttävät vain noita hormoojena. Ne saavat aikaan erilaisia muutoksia kehossa, esim. naiselle saattaa kasvaa partaa, jos hän käyttää testosteronia.
Mun mielestä sun kysymys oli aika hämmentävä. Mitä sä oikein kuvittelit?