Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huh huh

Vierailija
12.05.2010 |

olin eilen ihan raivopää,ukon naamakin ärsytti,vaikkei se ees sanonu taikka tehny mitää mistä oisin suuttunu...

ja tänä aamuna sit alkoi menkat:D

onks muilla tälläst...

e-pillerit teki joskus tommosen olon,mut uskaltasko alottaa taas... onko teil kokemuksia YAZ-pillereistä ku luin kaverilla että niissä on nestettä poistavaa systeemiä ja ei oo niin korkeet jotku hormonipitoisuudet vai mitkä ne on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisia edeltävä päivä on helvettiä.

netistä löytyy monenmoisia apukeinoja tuohonkin vaivaan. yleensä suositellaan kevyempää ruokavaliota ja liikuntaa ihan ensimmäiseksi. mutta muitakin hoitokeinoja on.

minulla liikunta auttaa, mutta sen pitää olla säännöllistä ja melko raskasta. ja sittenkin oireita on, muttei enää suunnatonta tappamisen halua, joko läheisteni tai itseni, tilanteesta riippuen. (jenkeissä muuten taidettiin kymmenisen vuotta sitten antaa naiselle vapauttava tuomio taposta, koska todettiin hänellä olevan todella voimakkaat pms-oireet)

eli googleta pms.

Vierailija
2/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nimittäin alkoi vasta nyt tälläinen olotila.ei ole ennen ollut.lapsi on 4kk...

ja ekat menkat synnytyksen jälkeen...

hirveen raskas olo,paljon lihavampi kuin normisti:D

ja eilen ärsytti kaikki ihmiset kaupassa jne jne...

herranjumala.no en ainakaan ole uudelleen raskaana,sekin kävi mielessä välillä:D-ap

kiitoksia neuvoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin lopettaa niiden käytön. Musta ainakin tuntuu että ne on vaikuttanu mun mielialaan, välillä tuntuu että oon ihan masentunut ja kaikki menee päin p:tä ja sitten taas yhtäkkiä saatan olla ihan ok ja hyvällä tuulella. Pillerit on vienyt myös mun seksihalut lähes kokonaan...

Vierailija
4/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tyytyväinen alku-ongelmista selvittyä. Ekan levyn jälkeen kuukautiset eivät loppuneetkaan vaan tiputtelin läpi toisenkin levyn. Mutta sen jälkeen kaikki on toiminut hyvin. Kuukautiset niukat, (ihanaa ennen oli niin runsasta vuotoa että luulin kulevani verenhukkaan), ei kipuja ei vaikuttanut haluihin eikä mielialaan. Muut pillerit ovat aona vienyt mun halut, ihanaa kun löytyi pilleri joka toimii. Eli suosittelen...

Vierailija
5/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Zoloft (masennuslääke, kyllä!) otettuna ainoastaan pms-oireiden aikaan. Ihme juttu ettei tälle yleiselle ja sietämättömälle oireyhtymälle ole mitään järkevää lääkitystä, mutta miesten ongelmiin kehitetään uusia lääkkeitä jatkuvasti...

Vierailija
6/6 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joko helvetin ärsyyyntyt tai sitten ryven itsesäälissä. Joka kerta se jotenkin vaan tulee "yllätyksenä" että menkat on alkamassa, se masis tai raivo tuntuu niin aidolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi