V***n julkinen terveydenhuolto, mihin helvattiin mä veroeuroni oikein laitan???
Nyt oikeesti meni hermo. Eilen en päässyt yli tunnin odottamisen jälkeen lääkäriin, tänään aamulla olin sitten jo ennen klo 8:aa jonosa, noh ja ajan sain sitten klo 10. 45. Mä en jaksa enää raahautua sinne, mut kai mun on pakko. Mua niin ärppii, onneksi mulla ei ollut lapsia mukana. Ai niin, juu, ajan sain jollekin Muhammedille...
Kommentit (27)
ne
asiat
EI
täällä
jupisemalla
parane!!"
eiköhän ne palvelut sillä parane.
Siellä se terveyskeskuksen henkilökunta istuu facebookissa testejä tekemässä ja ihmisiä haukkumassa työajalla!!! Syvältä!
tuossa ap:n tapauksessa ei (sori vaan) niin kovin kamalalta kuulosta et oot tunnin odottanut eilen ja tänään sait samalle päivälle kuitenkin sen ajan.
Ite oon jonottanut monta kertaa 4-5 tuntia päivystyksessä sairaan lapsen kanssa. Haluamatta hirveästi vähätellä niin 1 tunti jonottamista ei varmaan maata kaada.
Siellä se terveyskeskuksen henkilökunta istuu facebookissa testejä tekemässä ja ihmisiä haukkumassa työajalla!!! Syvältä!
työn olevan. Istutaan netissä päivät pitkät, flirttaillaan komeiden lääkäreiden kanssa ja voidaanhan me max. yksi hyvin käyttäytyvä, ei moniongelmainen potilas/päiväkin kattoa. Suosittelen kaikille!
ps. oikeesti me ei edes päästä koko facebookiin ja paljon muillekaan sivuille, kun työnanatja laittanut aika tiukat estot. Ei sillä, että ehdittäiskään. mutta ihan on lakisääteinen 20 min. ruokatauko ja sekös teitä harmittaa..
työn olevan. Istutaan netissä päivät pitkät, flirttaillaan komeiden lääkäreiden kanssa ja voidaanhan me max. yksi hyvin käyttäytyvä, ei moniongelmainen potilas/päiväkin kattoa. Suosittelen kaikille! ps. oikeesti me ei edes päästä koko facebookiin ja paljon muillekaan sivuille, kun työnanatja laittanut aika tiukat estot. Ei sillä, että ehdittäiskään. mutta ihan on lakisääteinen 20 min. ruokatauko ja sekös teitä harmittaa..
kasin ölkeen, saat ekan ajan samalle päivälle klo 11, mihin VITTUUn ne muut ajat menevät, jos kerran sääntö ainakin meillä on, että niitä aamuaikoja ei varata ed. päivänä???