Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V***n julkinen terveydenhuolto, mihin helvattiin mä veroeuroni oikein laitan???

Vierailija
12.05.2010 |

Nyt oikeesti meni hermo. Eilen en päässyt yli tunnin odottamisen jälkeen lääkäriin, tänään aamulla olin sitten jo ennen klo 8:aa jonosa, noh ja ajan sain sitten klo 10. 45. Mä en jaksa enää raahautua sinne, mut kai mun on pakko. Mua niin ärppii, onneksi mulla ei ollut lapsia mukana. Ai niin, juu, ajan sain jollekin Muhammedille...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasin ölkeen, saat ekan ajan samalle päivälle klo 11, mihin VITTUUn ne muut ajat menevät, jos kerran sääntö ainakin meillä on, että niitä aamuaikoja ei varata ed. päivänä???

Vierailija
22/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne

asiat

EI

täällä

jupisemalla

parane!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne palvelut sillä parane.

Vierailija
24/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se terveyskeskuksen henkilökunta istuu facebookissa testejä tekemässä ja ihmisiä haukkumassa työajalla!!! Syvältä!

Vierailija
25/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ap:n tapauksessa ei (sori vaan) niin kovin kamalalta kuulosta et oot tunnin odottanut eilen ja tänään sait samalle päivälle kuitenkin sen ajan.

Ite oon jonottanut monta kertaa 4-5 tuntia päivystyksessä sairaan lapsen kanssa. Haluamatta hirveästi vähätellä niin 1 tunti jonottamista ei varmaan maata kaada.

Vierailija
26/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se terveyskeskuksen henkilökunta istuu facebookissa testejä tekemässä ja ihmisiä haukkumassa työajalla!!! Syvältä!

työn olevan. Istutaan netissä päivät pitkät, flirttaillaan komeiden lääkäreiden kanssa ja voidaanhan me max. yksi hyvin käyttäytyvä, ei moniongelmainen potilas/päiväkin kattoa. Suosittelen kaikille!

ps. oikeesti me ei edes päästä koko facebookiin ja paljon muillekaan sivuille, kun työnanatja laittanut aika tiukat estot. Ei sillä, että ehdittäiskään. mutta ihan on lakisääteinen 20 min. ruokatauko ja sekös teitä harmittaa..

Vierailija
27/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn olevan. Istutaan netissä päivät pitkät, flirttaillaan komeiden lääkäreiden kanssa ja voidaanhan me max. yksi hyvin käyttäytyvä, ei moniongelmainen potilas/päiväkin kattoa. Suosittelen kaikille! ps. oikeesti me ei edes päästä koko facebookiin ja paljon muillekaan sivuille, kun työnanatja laittanut aika tiukat estot. Ei sillä, että ehdittäiskään. mutta ihan on lakisääteinen 20 min. ruokatauko ja sekös teitä harmittaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä