Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V***n julkinen terveydenhuolto, mihin helvattiin mä veroeuroni oikein laitan???

Vierailija
12.05.2010 |

Nyt oikeesti meni hermo. Eilen en päässyt yli tunnin odottamisen jälkeen lääkäriin, tänään aamulla olin sitten jo ennen klo 8:aa jonosa, noh ja ajan sain sitten klo 10. 45. Mä en jaksa enää raahautua sinne, mut kai mun on pakko. Mua niin ärppii, onneksi mulla ei ollut lapsia mukana. Ai niin, juu, ajan sain jollekin Muhammedille...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärille niin eivät edes laita mihinkään jatkotutkimuksiin..

Vierailija
2/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kohta ei ole julkista terve.huoltoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni saa sytostaatteja ja sädehoitoa.

Montako vanhusta ja pitkäaikaissairasta hoidetaan verovaroin ylläpidetyissä laitoksissa?

Vierailija
4/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hermo tässä menee, kun olen nukkunut neljä yötä ehkä yhteensä 5 h, olen mielestäni ihan akuutisti avun tarpeessa, ja jos tämä tauti iskee keuhkokuumeeksi, arvatkaa teenkö valituksen? ap

Vierailija
5/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeetä, että pääset VASTA kolmen tunnin päästä lääkäriin.

Vierailija
6/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Suomessa sairastuu vakavasti kyllä viedään pillit vinkuen saamaan korkealaatuista hoitoa.

Lopeta turhanpäiväinen vinkuna.

Vierailija
7/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monelta olit eilen jonossa? Oikeesti kipeet todellakin soittaa ennen kasia :D

Vierailija
8/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eilen olin sen tunnin, yksi rouva oli ollut 3, kun sitten lääkäri totesi, että lähtee nyt syömään. 30% hlökunnasta kipeänä, loput koulutuksessa. ap

Vierailija
9/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeesti ei lainkaan henkilökuntaa paikalla niin valitusta kehiin, ei sillon lähetä koulutuksiin.

Mistä tiedät mitä lääkäri totesi, eikä puhelimessa tarvii odottaa lääkärille pääsyä :DDDD

Vierailija
10/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa sinne joutuu jonottamaan!

Itse olen ollut monta kertaa nelsien tuntia todella kipeän lapsen kanssa..

Vierailija
11/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten sanoin, meidän terkkariin ei saa puhelimella aikoja. ap

Vierailija
12/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueella ei ollenkaan lääkäriä eivätkä muut suostu ottamaan oman alueensa ulkopuolelta ketään :).

Vierailija
13/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei tk:ssa saa enää akuuttiaikoja vaan kaikki apua tarvitsevat menevät aamulla jonottamaan. Juu, kaikki korvakipuiset/oksentelvat tai muuten akuutisti apua/sl-todistusta tarvitsevat. Tää on niin perseestä. Ite just viikko sitten jonotin kahden alle 3-v:n kanssa lääkärille. Lapset meinas revetä liitoksistaan, toisella korkea kuume, ite myös kuumeessa....jonotettiin, jonotettiin.....niin oishan se sairaan lapsen kanssa kivempi jonottaa kotona ja mennä sitten ku on se aika. kaiken huipuksi ei suostunut kirjoittamaan mulle reseptiä, kun en ollu "tarpeeks kipeä". Kehoitti olemaan uudelleen yhteydessä jos vaiva ei kahessa päivässä helpota. No, ei helpottanu ei vaan olin entistä kipeempi. tk:hon olis taas tarttenu lähtee lasten kanssa jonottamaan, jotka myös vielä kipeenä+ et ite ihan tajunnan rajamailla.... (en muista koska olisin näin kipee ollu) lopulta oli pakko mennä yksityiselle, josta olivat jo sairaalaan lähettämässä, niin heikossa kunnossa olin. Mua kans ottaa pattiin, et kunnallinen tökkii täs perusterveydenhuollossa niin paljon. Nytkin maksan ihan turhasta vuosimaksun tk:lle ja sen lisäks kallis lasku yksityiselle.

Vierailija
14/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun selkä prakaa, mutta asialle ei voi kuulemma tehdä mitään, kun ei hän voi tietää minkälainen se on ennen ollut. Just.

Noh, ei siinä mitään, eihän se nyt paljon haittaa, jos toinen kinttu joskus vähän jätättää tai tavarat putoilee käsistä kun kädet puutuu...

Vierailija
15/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tauti on mielestäsi niin paha ja eilen et terveyskeskukseen päässyt. Toki siellä joutuu odottamaan, mutta olisit saanut asiasi hoidettua.

Nyt oikeesti meni hermo. Eilen en päässyt yli tunnin odottamisen jälkeen lääkäriin, tänään aamulla olin sitten jo ennen klo 8:aa jonosa, noh ja ajan sain sitten klo 10. 45. Mä en jaksa enää raahautua sinne, mut kai mun on pakko. Mua niin ärppii, onneksi mulla ei ollut lapsia mukana. Ai niin, juu, ajan sain jollekin Muhammedille...

Vierailija
16/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tuntia ennenku joku vastas. Siis alotin aamulla klo 8 soittamisen ja lopetin klo 16 ja seuraavana päivänä sama juttu n klo 12 asti kunnes vastattiin. Onneks mulla ei ollut asiana kun peruttaa yks lääkäri aika. Miettisin että mitähän sitä olis tehnyt jos esim lapsi olisi ollut sairas ja olis pitänyt lääkäri aika saada.

Vierailija
17/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen ja lääkärille pääsin klo 10. Viikonpäästä tarvitsin uuden ajan ja samaan aikaan soitin, pääsin klo 12.30 lääkärille. Näin siis Helsingissä. Älkää asuko jossain Ivalossa.

Vierailija
18/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kiireellinen aika 5 viikon päähän

Vierailija
19/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eilen olin sen tunnin, yksi rouva oli ollut 3, kun sitten lääkäri totesi, että lähtee nyt syömään. 30% hlökunnasta kipeänä, loput koulutuksessa. ap

että lääkärikin käy syömässä. Kyllähän niiden pitäisi olla sellaisia yli-ihmisiä, että jaksavat syömättä ainakin sen 8 t päivän, mielellään vaikka 25 t päivystyksen...

Vierailija
20/27 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii mun mielestä ihan hyvin tuo tk. Aamulla soittaa ja joka kerta olen saanut ajan samalle päivälle. Tai kerran meni viikon päähän, mut sillon uusinkin jäykkäkouristusrokotusta.

Päivystyksessä joutuu tietty välillä jonottamaan, mutta usein lapsen kanssa on päässy suht nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi