Ovatko Espritin vaatteet pikemminkin isoja vai pieniä?
Olen tilaamassa sieltä ekaa kertaa ja emmin ämmän ja ällän välillä (tai 38:n ja 40:n). Kesähame ja pari t-paitaa olisi harkinnassa...
Kommentit (12)
lastenvaatteisiin, ja ne ovat pieniä. Jotkut espritin vaatteet olen omistanut itsekin aikanaan, mutta en uskalla aikuisten vaatteista sanoa varmaksi. Mielummin pieniä.
Tai paremminkin vaatteet on tarkoitettu tiukoiksi, joten jos on tottunut käyttämään yhtään väljempiä niin kannattaa ottaa se isompi.
taidan ottaa sen reilumman koon kun on vielä tuota maharöllykkääkin raskauden jäljiltä.
ap
Olenko mä ainoa, jonka mielestä ne on isoja.. Hameista 32 pyörii päällä, vaikka normaalisti olen 34/36.. ja huoleti voin tilata xs, vaikka muuten ei mene päälle.
melkein koon 40, vaikka kokoni on 36. Otin sit kuitenkin 38 mut ne on vähän tiukat. Paidoista taas mulle menee helposti XS vaikka muuten käytän S-kokoa.
EDC, joka on ns. teinimallisto on pientä mitoitusta. Sen sijaan ns. aikuisten mallisto (olikohan se nimeltään joku Basic tai Classic) on ihan reilua mitoitusta. Riippuu siis kovasti siitä, mistä mallistosta tilaat.
empäs tiennytkään että niissä on eri mitoitus!
"tavallisesta" mallistosta olen tilaamassa, ne on netissä "casual"-nimikkeen alla.
ap
väärän koon niin onko se helppo vaihtaa tuolla Espritin postimyynnissä?
ap
Mulla on espritin farkut kokoa 38 vaikka muuten ostan kokoa 42 (tosin ranskasta). Samoin espritin paidoissa jopa S voi olla löysä vaikka morganin vaatteissa joudun ottamaan jopa koon 40.
Ei erityisen pientä, ei kummallisen suurta.