Petin vaimoai ja en voi kertoa.
Tapahtui jotain kamalaa, ja meitä on nyt kaksi syyllistä. Koko homma oli väärinkäsitys ja sattumien summa, jollaista ei saisi päästä tapahtumaan ja nyt on paha olo.
Vaimoni on huomannut, että jotain outoa on tapahtunut kun tilanne on kahden hänen läheisen kesken vaikea, mutta ei voi tajutakkaan kuinka vaikea.
Jos asia paljastuu, vaimo saa slaakin mutta kohta on pakko jollekkin kertoa.
Hävettää, nolottaa, vituttaa ja itkettää. Ja vielä ne ajatukset siinä touhutessa kun luulin vaimoani rakastelevani (paska selitys tiedän) ainakin aluksi ja ajattelin kuinka tuntuukin normaalia paremmalta.
Että sellasta. Nyt sain ainakin jonnekkin kirjoitettua, ja täällä varmaan kunnolla tuomitaan ja sen ansaitsen.
Kommentit (10)
Eli älä kerro mitään. Käyttäydy mahdollisimman normaalisti.
Miten voit tehdä jotain näin kamalaa vaimollesi.
Selityksesi oli todella surkea. Miten kukaan voi touhuta ja luulla että panee omaa vaimoaan. Eikö sulla ole todellakaan silmiä päässä. En voi käsittää tätä ollenkaan. Jos olisin vaimosi ja saisin tietää asiasta niin lentäsit pelolle,kun leppäkeihäs. Tekosi on anteeksi antamaton.
Ja vielä ne ajatukset siinä touhutessa kun luulin vaimoani rakastelevani...
Tuo kommenttisi, kerrotko vähän lisää tuosta, miten noin 'pääsi' käymään?
No tehty mikä tehty. Ole mies ja lopeta se ulina. Älä kerro vaimolle.
Mulla on vähän samanlainen, vaikka erilainen tilanne. Tapailen kahta ihanaa miestä, enkä halua luopua kummastakaan. Siksi joudun koko ajan valehtelemaan, ja se on kamalaa. Olen silti ajatellut niin, että kumpikaan ei ansaitse tulla loukatuksi niin, että kertoisin - jolloin mun olo helpottus mutta heidän huononisi. Joten kannan syyllisyyttä. Kanna sinäkin, älä kerro vaimolle!
kännissä örveltänyt, luullut panevansa vaimoo, hyi vittu sentään mikä ääliö äijä!!
yök sanon mä, ei pelkästään ääliö vaan ällö, oksettava inisijä!!
kerro ja anna vaimolles lupa elää parempaa elämää, mitä on elänyt sun kans!!!
On tämä tilanne vaikea.
Tulin siis työreissulta päivää aikasemmin ja ajoin suoraan kotio. Kotona olin 3-4 aikaan yöllä ja olin menossa nukkumaan. Menin makkariin ja siellähän vaimo nukkui (tai niin luulin) ja nuorimmainen oli nukkumassa minun paikallani. Kannoin nuorimmaisen nukkumaan huoneeseensa ja kiipesin takaisin sänkyyn.
Eihän siinä uni tullut, vaikka väsytti aika paljon ja minua rupesi haluttamaan. Aloin hyväilemaan vaimokseni luulemaani ja pikkuhiljaa siinä alkoi elonmerkkejä uniseen vierustoveriin ja paikat kosteiksi. Muistan vielä hiukan ihmetelleeni pyjamaa sillä vaimo nukkuu yleensä yöpaidassa. Olin iloinen odottamattomasta posliinista ja tyytyväinen yllätyksestä ja kävin tosi kuumana, eikä vastapuolikaan vastustellut vaan riisui itse pyjaman yläosan ja siinä pääosin takaapäin touhuttiin.
Tilanteesta erityisen pahan tekee se, että homma vietiin loppuun asti.
Lisäksi on aika kova morkkis niistä ajatuksista aluksi, eli lisäinnostuminen posliinista ja ajutukset siitä kuinka hyvältä tuntui paikat jne.
---
Eli ihmettelijöille tiedoksi, oli vaimolle tullut häly töihin tulla yövuoroon ja äitinsä eli anoppini oli tullut lapsenvahdiksi. Nuorimmainen joudutaan nukuttamaan meitin sänkyyn ja sinne anoppikin oli nukkumaan jäänyt. Ja minun piti tulla kotio vasta seuraavana päivänä.
Vitun vaikea tilanne.
En ole kyllä ikinä ensimmäisten joukossa provoa huutamassa, ja jos tämä nyt on totta, niin sulle varmaan on ihan sama vaikka tätä provoksi epäilläänkin... :) En vaan osta tota. Vaikka kuinka yritän miettiä. Ok, yöpaita voi olla vaihtunut pyjamaan, mutta pakostikin jossain kohtaa eron huomaisi kun lämmittelee toista. Tuoksu, kai painauduit hänen niskaansa? Hiukset, onko vaimollasi ja anopilla täsmälleen samanpituiset ja tuntuiset hiukset? Iho, luulen että ikäisesi (joku 30?) ja tuplasti ikäisenne (no, joku +50?) iho tuntuu eriltä, jo senkin takia, että TUNNET vaimosi ihon? Vatsan muodot, takapuolen kiinteys (suuntaan tai toiseen)? Häpyhuulet? Suudelmat? Siis kuinka pitkälle luulit anoppia vaimoksesi?
No, jos sinä oletkin luullut naista vaimoksesi ja himon ollessa päällä, vaikka olisit tajunnut henkilön, vaikea siinä on varmaan enää pysäyttää. Anoppia varsinkin ihmettelen, hyi hitto mikä ämmä!!! Tarjoutuu oman tyttärensä miehelle kuin mikäkin, voi oksu. Vai ans kun mä arvaan - hänkin siinä unenpöpperössä luuli olevansa kotonaan ja omassa sängyssä, ja appesihan se siinä lämmittelee. Ja sit se heräs? :)
etteikö sitä puhumalla saisi selvitettyä. Tuskin olette ainoita, jolla kaveripiirissä harhalaukauksia sattuu.
Mutta selitys vaimoksi luulemisesta on kyllä huono, koska ihmiset jo tuoksuukin erilaiselta. Saati sitten tuntuu erilaiselta.