Synttäriongelmaa ja apuja kaipaan.
Poikka täyttää 7 muutaman viikon päästä ja nyt pitäisi kiireesti järkkäillä synttärit.
Ongelmana on se, että milloin viettää? Oikea päivä koulun päättäjäisviikonloppuna ja meitä kutsuttu yo-juhliin. Poika haluaa siis kutsua kavereita eskarista mutta silloin ei voida kutsua muita kavereita koska kaikki ei mahdu meille. Milloin siis pitää eskarikavereille juhlat ja milloin muille? Sukulaiset saavat tällä kertaa odottaa myöhempää ajankohtaa (tod näk minun synttäreihin asti seuraavan kuun alkuun).
Mietin alustavasti eskarilaisille tuota sunnuntaita päättäjäisten jälkeen, mutta onkohan kaikki jo mökillä silloin? Aika tiukaksi menee jos juhlat viikonloppua ennen päättäjäisiä. Päättäjäispäivänä en itse jaksa pitää niitä ja muillakin varmaan yo-juhlia tai muita...
Entäs tarjoilut? Kaikki mahtuu pöydän ääreen. Viime vuonna oli prinssinakkeja, lihapullia, pikkupizzoja ja vihanneksia sekä tietysti kakkua.
Teemaksi tod näk kalastus, joka on pojan lemppariharrastus.
Kutsut pitäisi värkkää pikaisesti nyt kun vihdoin poika päätti kenet kutsuu.
Kiitän suuresti avusta jo etukäteen.
Kommentit (3)
Ihmisillä on tähän aikaan vuodesta kaikkea touhua. Perjantai-ilta on varmaan ihan hyvä parin tunnin kaverikekkereille.
Ekaks eskari-päivä ja monella vielä hoitopäivä sen päälle, eli normi päivä. Jaksaakohan ne vielä remuta synttäreillä sen jälkeen esim 18-20? Itse olen töissä klo 16 saakka (en voi lähteä aiemmin) ja eskarin kautta kotiin niin kotona ollaan noin 17.15. Jäis 45 min aikaa laittaa kaikki kuntoon. Menee aika tiukalle...
Vai jättääkö pitämättä kokonaan?
ap
etukäteen, siis ennen sitä juhlaviikonloppua ja jos mahdollista arki-iltana, kun toukokuun viikonloput on jo ihan täynnä kaikkea mahdollista.