Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"onpas täällä likaista" , "kauhee sotku taas keittiössä", sanoo miehesi.

Vierailija
11.05.2010 |

Mitä ajattelet ja mitä sanot?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon:"Jep, niin on, pitäiskö siivota?"

Vierailija
22/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais ite siivoo tai pian se ois exä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitää siitä huomauttaa, niin silloin on todellakin jotain pahasti pielessä.

Jo ammattini vuoksi pystyn tekemään vaikka koko suvulle ruokaa ilman että keittiö on kaaoksessa.

Se ei kertakaikkiaan ole mahdollista.

Minä voisin kyllä sanoa noin miehelle, jos hän on vahingossa päässyt livahtamaan keittiöön jotain sötköttämään ;)

Vierailija
24/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ikinä mies ei ole sanonut sotkusta mitään, ei "näe" sitä ollenkaan eikä se häntä häiritse. Ei siis koskaan myöskään oma-aloitteisesti siivoa. Ja meillä on usein melkoinen sotku.

Vierailija
25/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siksi kun ajattelee, että mun pitää siivota. Ajattelen tosin, että teen tarpeeks muutakin, sais itse siivota kun on enemmän vapaa-aikaa.

Vierailija
26/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ikinä mies ei ole sanonut sotkusta mitään, ei "näe" sitä ollenkaan eikä se häntä häiritse. Ei siis koskaan myöskään oma-aloitteisesti siivoa. Ja meillä on usein melkoinen sotku.

ei useinkaan oma-aloitteisesti siivoa ja jos siivoaa niin kyllä muistaa siitä aina meteliä pitää.

Vierailija
27/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "no sitten meille pitää tulla siivooja 5x viikossa". ;-) Ja ajattelen samaa.

Vierailija
28/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä niin, että isäntä ei huomioi mitää ku olen kotona ni kaikki kotityöt siis kuuluu minulle ikkunapesut,lumenluonnit,puunkannot ym.siis iha kaikki kotiaskareet mitä omakotitalos nyt on. En tiedä huomioisko sit jos jättäsin tosiaa jotkut asiat välil tekemättä ihan piruuttani.

Vierailija
29/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla vaikkaa auttamaan."

Vierailija
30/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä-aamuna,ei meinannu mahtua huuhtelemaan vesipulloa kun allas oli NIIN täynnä likasia astioita.Sanoin että koneen saa tyhjätä ihan vapaasti..kyllä mahtu pesemään pullosa!

Vierailija
31/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin se olisi vaimon tehtävä siivota. Meillä sitten se taas olen minä, joka säännöllisin väliajoin, eli kerran viikossa, havahdun siihen, että oho, onpas täällä muualla päässyt sotkeentumaan, pitäisiköhän siivota muutakin kuin eläinten asumukset ja lelulaatikot :) mies puolestaan ei tee mitään havaintoa mistään sotkusta eikä kaaoksesta koskaan, että jos tuo tulisi ovesta ja alkaisi jostain sotkusta puhumaan, kävisin ensimmäiseksi tarkistamassa, että oliko se meidän vain naapurin isäntä joka tuli ovesta ;)

Vierailija
32/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on ollut kotona eikä ole taaskaan laittanut rikkaa ristiin. Sitten kiroilen jonkun aikaa ja alan ulkovaatteet vielä päällä itse siivoamaan ja mies menee makaamaan telkkarin ääreen ja vihaan sitä kaikin voimin.