Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"onpas täällä likaista" , "kauhee sotku taas keittiössä", sanoo miehesi.

Vierailija
11.05.2010 |

Mitä ajattelet ja mitä sanot?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron kyllä, mistä löytyy siivoustarvikkeita.

Vierailija
2/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyllä uskalla huomauttaa, vaikka tilanne olisikin edellä kuvatun kaltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Herra on niin hyvä ja tarttuu imuriin ja mopinvarteen ja siivoa sitten sotkunsa.

Vierailija
4/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähes aina siistiä, koska minä olen hieman siivousfriikki. Miestä taas ei juuri haittaa sotku, joten tuollaista tilannetta ei meillä koskaan olisi lähtökohtaisestikaan.

Eipä se mies kyllä varmasti sanoisi noin silloinkaan, vaikka minä olisin siivoton ja hän tykkäisi siisteydestä. Hieman eri tavalla voisi avata keskustelun yhteisen kodin jaetusta kodinhoitovastuusta ja sitten sovittaisiin, mikä on tavoitetaso ja kuka tekee mitä.

Vierailija
5/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun korvissa se kuulostaa että "miten olet päästänyt talon tällaiseen kuntoon" tai muulta moitteelta. Vaikka mies usein asian todetessaan ottaa todellakin imurin käteen ja järjestelee paikkoja. ap

Vierailija
6/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi sitten sen siivoaa, kun ehtii.

Vierailija
7/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoidetaan kotia täysin tasa-arvoisesti.

Mä varmaan toteaisin, että niinpäs taitaa olla. Sitten se mies varmaan siivoisi, kun sattui ensin asian toteamaan..tjms..

Vierailija
8/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vastaan totuudenmukaisesti. Yleensä taaperomme ei ole nukkunut päiväunia, jolloin kerkeisin siivota. Enkä missään nimessä siivoa taaperon hereillä ollessa.

Päiväunien aikana kerkeän imuroimaan, tiskaamaan valmistamaan rouvalle lounaan, kun hän saapuu kotiin.

Olen melko kätevä ja nopea keittiössä. Yleensä teen tämän joka päivä ellei sitten taaperolta ole jäänyt päiväunet väliin.

Vierailija
9/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoisi? Ottaa räin kuoraan tai imuron käteen, jos on puutteita ;)

Vierailija
10/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niinpä onkin, miten tiskipöydälle on voinutkaan kasaantua tuollainen vuori kaljalaseja ja pizzalaatikoita.

Koska meillä on likaista ja sotkuista: kiitos miehen, joka ei tajua, että tiskikone ei itsekseen ime astioita sisäänsä.

Vierailija
11/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin varmaan sydänkohtauksen, jos EI sanoisi noin tullessaan!! Taas oli hiekanmurusia lattialla enkä ehtinyt potkia niitä maton alle ennen miehen tuloa, ja hetihän se ne huomasi. Tää on jo niin rutiinia että ajattelisin "ai, mikä ylläri" enkä sanoisi mitään...

Vierailija
12/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te koette, että mies esittää asian moitteeksi teille?

Eikö ole mahdollista, että toteamus on neutraali ja koskee vain sitä, että sattuu olemaan sotkuista?

Vierailija
13/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vastaan totuudenmukaisesti. Yleensä taaperomme ei ole nukkunut päiväunia, jolloin kerkeisin siivota. Enkä missään nimessä siivoa taaperon hereillä ollessa.

Päiväunien aikana kerkeän imuroimaan, tiskaamaan valmistamaan rouvalle lounaan, kun hän saapuu kotiin.

Olen melko kätevä ja nopea keittiössä. Yleensä teen tämän joka päivä ellei sitten taaperolta ole jäänyt päiväunet väliin.

Vierailija
14/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1-vuotiaan suosikkihommia on imurointi ja pyykkien laittaminen.

Vierailija
15/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen mielstään voisin ottaa aikalailla iisimmin mitä tulee kotimme siisteyteen=meillä siis aina puhdasta ja siistiä hänen sanoin.

Vierailija
16/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvasi taitaa olla melko hyväpalkattu?

Vierailija
17/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aika usein sanoo noin ja olettaa, että mies siivoaa edes omat jälkensä. :)

Vierailija
18/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mahdollista, että toteamus on neutraali ja koskee vain sitä, että sattuu olemaan sotkuista?

Vierailija
19/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitinkö kysymyksen hankalasti, vai etkö ole tullut ajatelleeksi?

Eihän tuo kodin siisteys ole mitenkään enemmän naisen kuin miehen vastuulla..

Vierailija
20/32 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkutan enkä anna seksiä. Näin meidänkin parisuhteemme muuttuu taas paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän