Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twilight -kirjat ja leffat. Oletko nähnyt/lukenut, mitä pidit?

Vierailija
11.05.2010 |

Taidan olla ikiteini, kun mua viehättää nuo molemmat. Voiko romanttisempaa ollakaan, kun kahden eri maailmaan kuuluvan rakkaustarina.

Ja Youtube täynnä toinen toistaan sydäntäsärkevämpiä videoita.

Kenellekään tutulle en edes kehtaa myöntää, että tuollaisita pidän. Pitäisivät ihan pimahtaneena, kun kotiäiti tykkää vamppyyritarinoista. True Bloodia en ole seurannut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypsyttää se ainainen suuteleminen ja sen kuvaaminen. Välillä kirjoissa oli ihan tekemisen meininkiä, mutta suuri osa silkkaa tyhjäkäyntiä. Jos olisin kustannustoimittanut kirjat, punakynä olisi käynyt. Elokuvia en ole nähnyt, mutta voisi kyllä kattoa, jos niistä olisi kaikki joutava karsittu ja pysytty asiassa.

True Blood on ihan eri juttu. Se on aikuisten sarja.

Vierailija
2/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin upea rakkaustarina että.. Ja vaikkei seksiä kirjassaolekaan niin kyllä pöksyt kastuu kun kirjaa lukee. Odotan innolla että joskus stephanie julkaisisi tuon midnight sun kirjan joka kertoo tarinan Edwardin näkökulmasta. Sitä voi lukee englanniksi netissä kirjailija sivuilta. Mielenkiintoinen.

Eli kaikki leffat ja kirjat löytyy ja ne on luettu ja katsottu kymmeniä kertoja. Ja mikä parasta Robert Pattinson, aaaah. ;) =) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leffat nähty miljoonasti :)

Vaikka se eka leffa oli kyllä oikeesti aika surkee!

Toka olikin jo parempi.

Mut se tarina on vaan niiiiin ihana!

Laittoi ajattelemaan omia rakastumisia ja sitä ihanaa tunnetta.

Olin muutaman viikon ihan sekaisin eka lukukokemuksen jälkeen!

Vierailija
4/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhtään ei mua haittaa. Niin riipivä vaan koko tarina. Ja tuntuu niin hauskalta heittäytyä tuollaiseen "teini"maailmaan. Silloin jotenkin tuntuu, ettei siitä omasta teiniajasta niin kauaa olekaan.

Pidetään vaan linjamme!

t.34-v Twilight-fani

Vierailija
5/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian teiniä minulle. True blood on jees. Pidän kyllä fantasia ja kauhukirjoista mutta toi oli liian soopaa. Sen sijaan tykkäsin hurjasti esim. Kultainen kompassi trilogiasta vaikka senkin nyt "vanhoilla päivillä" luin. t. äiti 40v

Vierailija
6/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes luin viimeisen osan. Typertynyttä ilmettä seurasi epäuskoinen, ja sen jälkeen huutonauru. Voi Stephenie, Stephenie...

Vierailija
7/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin jopa halusin katsoa :)

Ihanaa lällyromantiikkaa :D

Vierailija
8/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oikeassa elämässä tuollaista rakkautta tapahdu, niin on kiva edes lukea/nähdä elokuvana jotain elämää suurempaa. Tervetuloa Twi-momien kasvavaan joukkoon! =)

Vierailija
9/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elokuvatkin ovat :) Tarina kyllä tempaa niin hyvin mukaansa, etten edes muista mikä toinen kirja niin olisi tehnyt! :)

Vierailija
10/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 32-vuotias tykkään Twilightista. Aah. Ostin jopa sellasen Twilight lehden, jossa oli julisteita, mut en kuulema saa laittaa niitä makkarin seinälle :D

Kaikki kirjat oon lukenu ja leffat katsonut.

Vierailija
11/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitäväni siitä, mutta ei, todella tylsä ja jotenkin...en edes tiedä mitä, teinimäinen? En saanut leffasta mitään irti. Yritin myös lukea jonkun kirjan (en edes muista nimeä) mutta se oli yhtä tuskaa ja miettimistä, että milloin tämä paranee. Jäi siis kesken. Olen kova lukemaan enkä halua asettaa ennakkoasetelmia, yleensä kirja on paljon loistavampi kuin elokuva, mutta twilight-sarja ei ole minua varten, ei kirjana eikä elokuvana.

True bloodiin olen nyt jäänyt koukkuun, täydellisesti sopiva minun makuuni.

Vierailija
12/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjat kahdella kielellä ja lapset ne on lukeneet molemmilla kielillä. Ovat katsoneet ekan leffan varmaan kymmenen kertaa, mä kerran yritin leffaa katsoa, mut ei iskenyt.

Kai joku päivä viel yritän lukea kirjat.

Vierailija
13/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas True blood ei nappaa yhtään.

Vierailija
14/15 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makunsa, mutta minusta Twilight-leffat ovat jotenkin tahattomasti korneja... Kirjoja en ole lukenut.

True Blood on tehty selvästi kieli poskessa ja on siksi parempi.

Vierailija
15/15 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensimmäisen osan. Se oli tavallaan kiinnostava siihen asti, kun Bella sai tietää että Edward on vampyyri. Sitten jännite lätsähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän