Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni myöntää?

Vierailija
11.05.2010 |

Kuinka moni tätä palstaa lukevista naisista myöntää emättimen löystyneen synnytyksessä siinä määrin, että sillä on ollut negativiisia vaikutuksia seksielämään? Ja tarkoitan tietysti nyt niitä naisia, joilla jumpat ym. eivät ole auttaneet.

Tässä ensimmäinen ilmottautuja. Takana kaksi alatiesynnytystä, joista jälkimmäinen väljensi paikkoja dramaattisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiiviset vaikutukset ilmenevät? Vaimollani väljentyi dramaattisesti jo ensimmäisessä.

Vierailija
2/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset vaikutukset minulle ilmenevät siten, että mieheni penis (ei kovinkaan suuri) ei enää täytä emätintäni samalla tavalla kuin ennen. Synnytyksen jälkeen myös se, kuinka emätin reagoi kiihottumiseen on muuttunut - nyt se laajenee kiihottumisesta vieläkin suuremmaksi ja tunto täten vähenee entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tiukentui, ehkä johtuen episiotomista. Synnytyksesta on nyt jo muutamia vuosia aikaa, mutta seksi on edelleen hiukan epämiellyttävää, kun arpi kiristää ja olen niin tiukka.

Jotain synnytys kuitenkin muutti, koska virtsankarkailua esiintyy joskus edelleen (vaikka olen aika liikunnallinen) ja usein kun kävelen kotona alasti vaikka suihkusta tullessa, niin emättimestä saattaa kuulua maiskuvaa ääntä mitä ei taatusti tapahtunut ennen. Mutta kyllä sitä jo joskus teininäkin huomasi vaikka uinnin jälkeen, että emättimeen oli mennyt vettä, kun se saattoi sieltä valua ulos yllättäen pitkänkin ajan päästä. Tuntui melkein siltä kuin olisi tullut pissat housuun, mutta emättimessä oli vaan ollut vettä jemmassa.

On se vaan mielenkiintoinen vekotin, mutta eipä sillä kannata päätään vaivata ihan mahdottomasti. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita. Hyi että, onneksi ei koskaan ole tullut vastaan jotain "tiukkuuden" metsästäjä-pedofiilimiehiä!

Vierailija
4/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tiukentui, ehkä johtuen episiotomista.

Tuskin sentään. Episiotomia tehdään vain välilihaan pari senttiä, ei syvemmälle. Emättimen tiukkuus ei ole vain suuaukon tiukkuus. Syvätiukkuus on miehen kannalta myös olennaista.

Hyi että, onneksi ei koskaan ole tullut vastaan jotain "tiukkuuden" metsästäjä-pedofiilimiehiä!

Entä jos oma mies on vuosikausia nauttinut ja sitten emätin väljenee ja tulee laukeamisongelmia ym. Muuttuuko mies silloin tuollaiseksi?

Vierailija
5/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin harrastaminen tuntui synnytyksen jälkeen minusta samalta kuin seksin harrastaminen ihan ensimmäisiä kertoja. Paikat olivat niin kireät, että koski, erityisesti juuri suuaukon kohdalta. Muuten eroa en huomannut eikä mies ole mitään kommentoinut. Kyllähän ne kudokset vähän tietysti ovat löystyneet, mutta tuskin mitenkään merkittävästi. Samankokoinen tamponi pysyy edelleen mainiosti paikallaan ja sisään mahtuu edelleen se pari sormea ei sen enempää. Tietysti mitään syvätiukkuutta ei voi olla, jos niitä lihaksia ei ole aikoihin harjoitettu eli jos vaimosi ei yritä paikantaa niitä ja supistella niitä. Se on muuten tosi vaikeaa, ainakin aluksi. Vaikea uskoa, että löystymistä tapahtuisi niin paljon, että miehen kohalla tuntoaistimukset heikentyisivät huomattavasti. Voisiko olla osittain kysymys siitä, että olet niin keskittynyt tuohon ongelmaan, että et osaa nauttia vapaasti etkä keskittyä olennaiseen eli itse asiaan?

Vierailija
6/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuessa vaimon emätin laajenee valtavasti. Syvältä halkaisija on 7-8 cm välillä. Välillä sitten taas supistuu. Kuvittele, miltä terskassa tuntuu tuollaisen laajentumisen aikana. Sisään mahtuu myös huomattavasti isompia dildoja ihan helposti. 6,5 cm ei ole mikään ongelma. Ongelmaan ei tarvitse erikseen keskittyä, kun se on lähes koko ajan läsnä.

Vaikea uskoa, että löystymistä tapahtuisi niin paljon, että miehen kohalla tuntoaistimukset heikentyisivät huomattavasti. Voisiko olla osittain kysymys siitä, että olet niin keskittynyt tuohon ongelmaan, että et osaa nauttia vapaasti etkä keskittyä olennaiseen eli itse asiaan?

Vierailija
7/12 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 alatiesynnytystä myöskin takana.

Jätti jälkeensä löysän emättimen (jumpasta huolimatta), sekä pakkoinkontinenssin.

Siispä kävin leikkauttamassa emättimeni lihakset/kudokset kuntoon viikko sitten. Nyt kovasti kipeä, mutta innolla odotan tulevaa seksielämääni ilman häpeän tunnetta ja lenkkejä ilman lirahtelua :)!

Nimim. Tiukkapimpsa,hih.

Vierailija
8/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolta 9 kysyisin, että kuinka paljon emättimesi synnytyksissä löystyi - jos osaat jotenkin verrata aiempaan?

Oma ongelmani on se, että miehelläni on ohut penis ja jo oma melko vähäinen löystyminen vaikutti meidän molempien nautintoon merkittävästi.

Vierailija
9/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen ei havaittavaa muutosta, mutta tämä toinen... en tiedä mistä johtuu, mutta tuntuu että alakerta otti oikein kunnolla damagea. Synnytys ei sen pidempi kuin ensimmäinenkään ja lapsi jopa pienikokoisempi.

Tuntuu selvästi väljemmältä, kai sen nyt itsekin huomaa. Mies ei ole valittanut mutta uskon että huomaa eron. Nyt hankin kuulat ja koetan treenata niillä. Onneksi miehellä sentään iso.

Vierailija
10/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös löystyi jo ensimmäisestä synntyksestä. Vertailun vuoksi todettakoon, että ennen synnytystä mieheni n. 3,5 cm paksu elin täytti minut kokonaan ja nyt täyteyden tunteeseen vaaditaan 5,5 cm dildo, jota mieheni onneksi myös suostuu käyttämään! Toki välillä tätä täyteyden tunnetta kaipaisi myös oikealla peniksellä, kuten ennen sai.

Vierailija
11/12 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, vaikea kuvailla miten väljä...nykyisellä miehelläni on niin iso,että täytti väljänkin pimpsani, mutta ex ei tuntunut missään.

Hirveä tunne,kun ei itse tunne mitään ja tietää varmasti ettei kumppanikaan tunne :(...Ja lenkkeillessä lirahti,sekä aivastaessa.

Nyt leikkauksella kohotettiin virtsarakko, sekä lihakset/kudokset kiristettiin ja trimmattiin...Upean näköinen suuaukko,kun peilillä katson. Vielä7viikkoa,niin pääsen kokeilemaan!!

Virtsan tulon pystyn katkaisemaan,kuin veitsellä leikaten.

Ihan kuin olis uusi lelu, kun pissatessa pysäytän ja jatkan :D.

Vierailija
12/12 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös tuo suuaukon muuttuminen on ahdistanut eniten - nykyisin on jatkuvasti avonainen 3 cm aukko eikä todellakaan mitenkään esteettinen. Joku sanoi minulle, että juuri tuo suuakon venyminen on hyvin tyypillistä synnytyksessä. Onko tästä kenelläkään tietoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi