Keskenmeno? Vai kuvittelenko?
Eli viime torstaina alkoi vuoto, normaalia kuukautisvuotoa. Ihmettelin vain kun alkoi neljä päivää odotettua aiemmin. Kierto on muuten ollut AINA sama 28pv. Perjantaina sit alkoi vuotaa runsaammin ja tuli reilusti hyytymiä mukana. Vuosi tosi rankasti n.6 tuntia ja jatkui sit normaalina kuukautisvuotona vielä kaksi päivää. Ei ollut kuin normaalia kuukautiskipua.
Raskausoireita mulla oli jonkin verran ja ne jatkuu edelleen. Painetta alavatsassa, palelua, ruokahaluttomuutta, samoja kuin esikoista odottaessa.
Eli kuulostaako tuo normaalilta keskenmenolta? Jos oli niin miksi mulla on raskausoireita edelleen?
Olen huolissani.
Kommentit (4)
En ehtinyt tehdä testiä kun odottelin josko kuukautiset alkaisi. Tuo vuoto kun ei ollut lähelläkään normaalia niin pisti miettimään. Voisin tietty vielä tehdä testin jos kerran on mahdollista, et näkyisi vielä. Pääsisi ainakin tästä miettimisestä :/
mulle plussaa vielä useamman päivän keskenmenon jälkeen. Ovulaatiotestitkin.
Noin varhainen keskenmeno tuskin näkyisi ultrassa, en usko, ainoastaan istukkahormonin verikokeissa uskoakseni.
Toisilla tulee vuodot raskauden aikanakin.
Jep, eli tein testin viime viikolla.
Toinen testi ei toiminu ollenkaan, toisessa testissä tuli kontrolliviiva ja sit testikenttään tuli jotain väriä, mut ei selkeetä viivaa. Oletan siis et se oli keskenmeno ja toi tarkotti heikkoa plussaa. Jos ei olisi raskaana ni ei pitäisi tulla testikenttään mitään. No selvisipä tämäkin mysteeri :) Kiitos!
sen tulos varmasti valottaisi asiaa enemmän eli testaa ihmeessä! Jos on keskenmenosta kyse, niin kyllä se plussa vielä testissä pitäisi näkyä. Tai voithan olla raskaana "menkoista" huolimattakin...