Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

omistatko rumat ja ISOT nännit

Vierailija
11.05.2010 |

Joo minä omistan ja on KAUHEAT. Muuten olen erittäin tyytyväinen rintoihini, ilman rintaliivejä vain ahdistaa olla jopa oman mieheni seurassa, vaikkakin on kehunut rintojani mutta nänneistä puhuu myös, että "isot nännit" ja en tiedä onko se hyvällä vai huonolla tavalla, enkä halua udella onko hyvä vai huono asia. On mulla ongelmat :-)

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jargrid kirjoitti:

Kyseessä on varmaan sama ääliö,joka kirjoittaa olemattomista häpyhuulista.Älkää vain rakkaat naiset ottako tosissaan tämän ääliön juttuja.Olette kaikki samanlailla ihania.

Höpsis! Jokainen nainen, vulvakin, on uniikki. Mitään samanlaisuuden normia ei ole.

Kaikesta ei tarvitse pitää. Itse en viehäty viivapilluista ;)

Vierailija
62/70 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju jälleen osoitus siitä, että naisten ulkonäköpaineet on heidän itsensä kehittämiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karvaset

Vierailija
64/70 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kuvanne ovat

Vierailija
65/70 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat kyllä mutta ei ehkä isot, ennemminkin keskikokoiset. Imettäessä olivat ihan hirveät: tummat ja isot mutta luojan kiitos palasivat aikanaan ennalleen.

Vierailija
66/70 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienehköt, korkeintaan B-kupin rinnat ja törröttävät nännit. Ei tulis ikinä koskaan mieleenkään olla ilman rintsikoita muualla kuin kotona, koska nännit töröttävät taatusti paidan läpi, aina. Ja siis ei selkeästi itse tissi, niihin ei varmaan juurikaan kiinnittäisi huomiota mutta kun sen nännin pitää siitä törröttää.

Vierailija
67/70 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienehköt, korkeintaan B-kupin rinnat ja törröttävät nännit. Ei tulis ikinä koskaan mieleenkään olla ilman rintsikoita muualla kuin kotona, koska nännit töröttävät taatusti paidan läpi, aina. Ja siis ei selkeästi itse tissi, niihin ei varmaan juurikaan kiinnittäisi huomiota mutta kun sen nännin pitää siitä törröttää.

Tuollainen on muuten erittäin eroottisen näköistä.

Vierailija
68/70 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yks harvoista vauvapalstan keskusteluista, jossa ketään ei haukuta, kiitos tässä vaiheessa kaikille!!

Vierailija
69/70 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ovat vaan lainassa.

Vierailija
70/70 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan nähnyt rumia, tuskin sellaistia edes on.