omistatko rumat ja ISOT nännit
Joo minä omistan ja on KAUHEAT. Muuten olen erittäin tyytyväinen rintoihini, ilman rintaliivejä vain ahdistaa olla jopa oman mieheni seurassa, vaikkakin on kehunut rintojani mutta nänneistä puhuu myös, että "isot nännit" ja en tiedä onko se hyvällä vai huonolla tavalla, enkä halua udella onko hyvä vai huono asia. On mulla ongelmat :-)
Kommentit (70)
Tämä ketju jälleen osoitus siitä, että naisten ulkonäköpaineet on heidän itsensä kehittämiä.
Rumat kyllä mutta ei ehkä isot, ennemminkin keskikokoiset. Imettäessä olivat ihan hirveät: tummat ja isot mutta luojan kiitos palasivat aikanaan ennalleen.
Mulla on pienehköt, korkeintaan B-kupin rinnat ja törröttävät nännit. Ei tulis ikinä koskaan mieleenkään olla ilman rintsikoita muualla kuin kotona, koska nännit töröttävät taatusti paidan läpi, aina. Ja siis ei selkeästi itse tissi, niihin ei varmaan juurikaan kiinnittäisi huomiota mutta kun sen nännin pitää siitä törröttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pienehköt, korkeintaan B-kupin rinnat ja törröttävät nännit. Ei tulis ikinä koskaan mieleenkään olla ilman rintsikoita muualla kuin kotona, koska nännit töröttävät taatusti paidan läpi, aina. Ja siis ei selkeästi itse tissi, niihin ei varmaan juurikaan kiinnittäisi huomiota mutta kun sen nännin pitää siitä törröttää.
Tuollainen on muuten erittäin eroottisen näköistä.
Tää on yks harvoista vauvapalstan keskusteluista, jossa ketään ei haukuta, kiitos tässä vaiheessa kaikille!!
En oo koskaan nähnyt rumia, tuskin sellaistia edes on.
Höpsis! Jokainen nainen, vulvakin, on uniikki. Mitään samanlaisuuden normia ei ole.
Kaikesta ei tarvitse pitää. Itse en viehäty viivapilluista ;)