Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

omistatko rumat ja ISOT nännit

Vierailija
11.05.2010 |

Joo minä omistan ja on KAUHEAT. Muuten olen erittäin tyytyväinen rintoihini, ilman rintaliivejä vain ahdistaa olla jopa oman mieheni seurassa, vaikkakin on kehunut rintojani mutta nänneistä puhuu myös, että "isot nännit" ja en tiedä onko se hyvällä vai huonolla tavalla, enkä halua udella onko hyvä vai huono asia. On mulla ongelmat :-)

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan pienet ja ruskeat.

Vierailija
22/70 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret nännit ja varsinkin nännipihat ovat oikein kiihottavat. Usein sellaisilla naisilla on myös isot häppärit, jotka myös ovat aivan mahtavat.

t. m-50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Jos kiinnostaa niin ostappa imukuppi kiihottimet nänneihin värinällä hinta 9.90 kpl. Veikkaan että alat siinävaiheessa arvostaa nännejäsi. Vaimoni hullaantui jo ensimmäisellä kerralla, ne on seksissämme aina jossaivaiheessa käytössä jollei ole nänninnipistimiäM50+.

Vierailija
24/70 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo minä omistan ja on KAUHEAT. Muuten olen erittäin tyytyväinen rintoihini, ilman rintaliivejä vain ahdistaa olla jopa oman mieheni seurassa, vaikkakin on kehunut rintojani mutta nänneistä puhuu myös, että "isot nännit" ja en tiedä onko se hyvällä vai huonolla tavalla, enkä halua udella onko hyvä vai huono asia. On mulla ongelmat :-)

Siis kerroppa nyt miksi ne nännisi ovat rumat.

Vierailija
25/70 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vielä se vanhahtava tapa ettei omista paljon puhuta, vielä puuttuu vapautuneisuus, vaikka tiedetään ettei se ole pahasta.

Vierailija
26/70 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kohtalosiskot! Täällä kans ISOT ja lörpät :( .  Mittasin just ja ne on 1,4cm pitkät ja 1,7cm leveet. Et imekää siitä... Nännipihat on sentään pienet. En pysty käyttämään toppaamattomia liivejä tai biksuja, koska noi on ihan törkeen näköset. Lisäksi ne on tosi usein kuivat eli iho hilseilee tosta nännin päältä... Mut ei voi mitään, näillä mennään.

Vierailija
27/70 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans kirjoitti:

Voi kohtalosiskot! Täällä kans ISOT ja lörpät :( .  Mittasin just ja ne on 1,4cm pitkät ja 1,7cm leveet. Et imekää siitä... Nännipihat on sentään pienet. En pysty käyttämään toppaamattomia liivejä tai biksuja, koska noi on ihan törkeen näköset. Lisäksi ne on tosi usein kuivat eli iho hilseilee tosta nännin päältä... Mut ei voi mitään, näillä mennään.

Olen vähä seurannut kirjoituksia (ihan mieienkiintoista).

Eihän isot nännit voi olla mikään inhottava asia, sillä kaikkihan tietää että nännit on olemassa jokaisella, myös naisilla..

Miehenä myönnän että isot nännit on varmaan poikkeuksetta kauniita ja sehän kuuluu asiaankin. / vilivallaton

Vierailija
28/70 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans kirjoitti:

Todella komeet ei saisi vaimoaan aliarvioida. Mutta nuohan ovat herkut, vaimollani on myös hyvät mutta puolet noista mitoista. Älä aliarvioi itseäsiM50+.

Vierailija
29/70 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans kirjoitti:

Mun mielestäni kuvailevasi "rumat ja isot" herättää miehissä lisähaluja. Ainakin minä kiihottuisin jos näkisin. / vilivallaton

Vierailija
30/70 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä naisia! Vai pienentää, vaalentaa, hohhoijaa.

Kyllähän minäkin korjailun ymmärtäisin jos olis joku selvä vaurio tai epämuodostuma, mutta että jollakin olisi muka liian isot tai pienet tai sitä sun tätä.

On sitä tullut nähtyä monenkinlaista rintavarustusta ja kaikki kivan näköisiä.

Yrittäkää nyt ymmärtää että ihminen on yksilö ja että kamalaahan se olisi jos naisten rinnat olisi samasta muotista. Vielä kauheampaa jos naiset yleensä olisivat kaikki samanlaisia.

Nänneillä on kaksi merkitystä: Jälkikasvun ruokkiminen ja toimia viestikeskuksena. 

M65

Vierailija
31/70 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isommat nännit, sen parempi :)

Vierailija
32/70 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa naiset ihan oikeasti, onko isot nännit teille rasite?

Vierailija
33/70 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole olemassa vaihtoehtoa "isot ja rumat nännit"... kuten ei myöskään hyvää ja halpaa. Isot nännit eivät voi olla rumat...*lurps*

Vierailija
34/70 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans kirjoitti:

No eihän mulla sitten isot olekaan! Mielenkiinnosta juuri mittasin, ja lämpöisessä lepotilassaan ovat 9mm pitkät ja 1,5cm leveät, kiihotuksen (sormi-, ei suu) jälkeen 12mm pitkät. Nännipihat on 8cm, kiihotuksessa pienenee 6 senttiin. Mutta aina näkyy nännit kaikesta läpi vaikka ois mimmoset toppaukset (ja hirveitä toppauksia nyt ei viitti e-kuppien kanssa edes käyttää). Nännit ei kuivu eikä hilseise, kun tykätään miehen kanssa (ja yksinkin) leikkiä niillä öljyn kanssa, kokeileppa laittaa vaikka oliivi- tai kookosöljyä niihin.

Vierailija
35/70 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet nännit ja se surettaa mua...

Vierailija
36/70 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää taas sellaisista pienistä ja tyttömäisistä nänneistä. Ja mieti miten kiva kun ne ei näy joka paikassa!

Vierailija
37/70 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää taas sellaisista pienistä ja tyttömäisistä nänneistä. Ja mieti miten kiva kun ne ei näy joka paikassa!

Jep, se onkin se positiivisin puoli. Mutta kun ei koskaa voi tietää kuka mies on sellaisista kiinnostunu. Joskus oon miettiny et onko mussa jotain vikaa ku mun rinnat ja nännipihat on isot mutta nännit aika pienet. .. :'D

Vierailija
38/70 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo tiedättekin olen tissimies. AP en usko että nännisi on rumat tai liian isot, vaimollani on juuri sopivat rinnat ja nännit DD. Mitenkä sinulla on huomioiko miehesi nännisi, nuoleeko, näykkiikö, pitääkö rinnoistasi huolta eli hyväileekö. Kieltämättä katson naisten rintoja ja niitä tököttäviä nännejä, avoimista kaula-aukoista pidän kaiken eniten jotka puhuu ota minut. En tarkoita loukata naisten rintoja, mutta esimerkiksi juontaja televisiossa joka kyselee tiettyjä sanoja, sillä on isot rinnat ja avonainen kaula-aukko. Tekisi mieleni hyväillä niitä ja imeskellä nännejä. AP onko sinulla kosketusherkät nännit, vaimollani on ja täytyy hellästi hyväillä niitä ensialkuun, kun alkaa huohotus kuulemaan tiedän että nyt saa jo puristella ja imeä, ja näykkiä nännejä. Älä häpeile nännejäsi uskon että ne on mahtavatM50+.

Vierailija
39/70 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissimies kirjoitti:

Kuten jo tiedättekin olen tissimies. AP en usko että nännisi on rumat tai liian isot, vaimollani on juuri sopivat rinnat ja nännit DD. Mitenkä sinulla on huomioiko miehesi nännisi, nuoleeko, näykkiikö, pitääkö rinnoistasi huolta eli hyväileekö. Kieltämättä katson naisten rintoja ja niitä tököttäviä nännejä, avoimista kaula-aukoista pidän kaiken eniten jotka puhuu ota minut. En tarkoita loukata naisten rintoja, mutta esimerkiksi juontaja televisiossa joka kyselee tiettyjä sanoja, sillä on isot rinnat ja avonainen kaula-aukko. Tekisi mieleni hyväillä niitä ja imeskellä nännejä. AP onko sinulla kosketusherkät nännit, vaimollani on ja täytyy hellästi hyväillä niitä ensialkuun, kun alkaa huohotus kuulemaan tiedän että nyt saa jo puristella ja imeä, ja näykkiä nännejä. Älä häpeile nännejäsi uskon että ne on mahtavatM50+.

Minulla on isot roikkuvat rinnat isoilla nänneillä, ja yleensä kotona olen ilman liivejä kun tiedän että mieheni tykkää katsella niiden liikkumista paidan alla kun puuhailen jotain kotihommia. Tuntuu ihanalta kun hän yhtäkkiä tulee ja haukkaa rinnanpään suuhunsa paidan läpi ja tunnen miten kieli työntyy nänniä vasten. Mutta ei saa "paljaaltaan" tosiaan liian äkillisesti käydä kovakouraiseksi vaan juuri tosiaan aluksi hellemmin, sitten kun olen ihan kiimoissa niitä saa purra ja nipistellä reilumminkin.

Vierailija
40/70 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nasten rinnat on aina kauniitM50+.