Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pyydän miestäni etsimään uuden vaimon.

Vierailija
11.05.2010 |

Sai laman takia potkut töistä, vaihtoi alaa ja perusti yrityksen. Se yritys ei kannata. Mulla ei ole ammattia eikä töitä. Enkä töitä löydä vaikka kuinka haen. Nyt ajattelin että jos hän saisi työssäkäyvän vaimon hän ja poikamme pärjäisi. Itse voisin jäädä yksiöön asumaan sossun tuella.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä oon aatellu muista syistä ukon käskee ettii uuden akan... koska mä haluisin olla sinkula...

enkä kyl haluu miestä elämääni. ois kivampaa yksin lasten kaa...

joo sossun tuel sä pärjäät paremmin koska ne maksaa sun vuokran ja saat elämiseen noin 400euroa kuussa.

Vierailija
2/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän ei tarvitse mennä sossuun eikä menettää kotiaan missä nyt asuvat. Mies ei kohta pysty asuntolainaa maksamaan niin jos uusi nainen maksaa puolet niin saavat pitää kodin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti... jotku naiset on vaan nii pirun tyhmii että elää miehen kans:D

esim yh.nä saa enempi rahaa ko moni miehen kaa eläes.

meinaan jollei oo tosi hyväpalkkanen äijä.

mulla jää kolmen lapsen kaa eläessä kuukaudessa 1200euroo iha käyttöön.miettikää sitä.siis tuosta täytyy maksaa vaan ruoka,vaatteet jne.

sossusta saan terveydenhuoltokulut ja lastensuojeluasiakkaana (tarkoittaa avohuollon puolella eli lapset ei ole joutumassa huostaan) saan perhetyöntekijän tai joskus kaksikin leikkimään lasten kanssa,pääsen itse silloin asioille kaupunkiin.

lisäksi lastensuojelupuolelta on kustannettu pyykinpesukone,vauvan vaunut ja sänky. sekä polkupyörät,sukset,luistimet ym ym.

ja jouluna saatiin iso kasa lahjoja.se oli tää joku keräys.lisäks 70e lahjakortti sossusta citymarkettiin ja vielä diakonilta 70euron lahjakortti myös citymarkettiin.vuokratakuuseen sain diakonialta puolet.

jotta ei kannattas ees ajatella mitää miestä elämäänsä!!!

ja nyt voitte sit parjata mua,mut se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.saan ja nautin näistä kaikista eduista kaikesta haukkumisesta huolimatta.ja ilkeistä katseista huolimatta:=)

hyvää päivänjatkoa kaikille.

Vierailija
4/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ajatellut että voisit kouluttautua oppisopimuksella? silloin saisit palkkaa myös opintojen aikana. oppisopimuspaikan hakeminen vaatii tosin omatoimisuutta, mutta ilman koulutusta tuskin nykyään enää montaakaan työtä saa. Esim lähihoitajista on jatkuva pula ja siihenkin voi kouluttautua oppisompuksella

Vierailija
5/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saisi lapsen pitää ja saisivat enemmän rahaa kun uusi vaimo kävisi töissä.

Vierailija
6/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen merkonomiksi mut en pärjää joten paras erota.

Vierailija
7/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se uuden puhumattakaan hyvän vaimon löytäminen ole niin itsestäänselvää. Entäs jos poikasi saisikin vaan pahan äitipuolen jota ei kiinnostaisi kasvattaa teidän lastanne vaan haluaisi vain omia lapsia miehesi kanssa? luuletko että lapsesi arvostaisi sitä, että taloudellisesti kaikki on ok..mutta ei se mitään kun kokisi tulevansa äitinsä hylkäämäksi ( ja väitti moni mitä väitti, niin avioero koettelee aina myös lapsen perusturvallisuuden tunnetta mm.)

Vierailija
8/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin emme taloudellisesti pärjää niin haluan että miehelläni ja lapsellani on asiat hyvin.

Vierailija
9/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti... jotku naiset on vaan nii pirun tyhmii että elää miehen kans:D esim yh.nä saa enempi rahaa ko moni miehen kaa eläes. meinaan jollei oo tosi hyväpalkkanen äijä. mulla jää kolmen lapsen kaa eläessä kuukaudessa 1200euroo iha käyttöön.miettikää sitä.siis tuosta täytyy maksaa vaan ruoka,vaatteet jne. sossusta saan terveydenhuoltokulut ja lastensuojeluasiakkaana (tarkoittaa avohuollon puolella eli lapset ei ole joutumassa huostaan) saan perhetyöntekijän tai joskus kaksikin leikkimään lasten kanssa,pääsen itse silloin asioille kaupunkiin. lisäksi lastensuojelupuolelta on kustannettu pyykinpesukone,vauvan vaunut ja sänky. sekä polkupyörät,sukset,luistimet ym ym. ja jouluna saatiin iso kasa lahjoja.se oli tää joku keräys.lisäks 70e lahjakortti sossusta citymarkettiin ja vielä diakonilta 70euron lahjakortti myös citymarkettiin.vuokratakuuseen sain diakonialta puolet. jotta ei kannattas ees ajatella mitää miestä elämäänsä!!! ja nyt voitte sit parjata mua,mut se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.saan ja nautin näistä kaikista eduista kaikesta haukkumisesta huolimatta.ja ilkeistä katseista huolimatta:=) hyvää päivänjatkoa kaikille.

Meillä jäi avioliitossa ihan vaan käyttöön 3000 euroa, nyt yksinhuoltajana 2000 kuussa, tosin viisi kertaa vuodessa tulee vielä bonuksia ja lomarahoja. Ja töissäkin on kivaa.

Vierailija
10/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tämä sossunkäyttäjä yh ei myöskään samalla periaatteella tee työtä....ei kannata tehdä työtäkään kun riittää, että käy eri luukuilta kerjäämässä oman perheensä elannon. Kehumisistasi huolimatta, ei käy sinua kateeksi...en itse haluaisi elää toisten tai yhteiskunnan almujen varassa.

Vierailija
11/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti... jotku naiset on vaan nii pirun tyhmii että elää miehen kans:D esim yh.nä saa enempi rahaa ko moni miehen kaa eläes. meinaan jollei oo tosi hyväpalkkanen äijä. mulla jää kolmen lapsen kaa eläessä kuukaudessa 1200euroo iha käyttöön.miettikää sitä.siis tuosta täytyy maksaa vaan ruoka,vaatteet jne. sossusta saan terveydenhuoltokulut ja lastensuojeluasiakkaana (tarkoittaa avohuollon puolella eli lapset ei ole joutumassa huostaan) saan perhetyöntekijän tai joskus kaksikin leikkimään lasten kanssa,pääsen itse silloin asioille kaupunkiin. lisäksi lastensuojelupuolelta on kustannettu pyykinpesukone,vauvan vaunut ja sänky. sekä polkupyörät,sukset,luistimet ym ym. ja jouluna saatiin iso kasa lahjoja.se oli tää joku keräys.lisäks 70e lahjakortti sossusta citymarkettiin ja vielä diakonilta 70euron lahjakortti myös citymarkettiin.vuokratakuuseen sain diakonialta puolet. jotta ei kannattas ees ajatella mitää miestä elämäänsä!!! ja nyt voitte sit parjata mua,mut se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.saan ja nautin näistä kaikista eduista kaikesta haukkumisesta huolimatta.ja ilkeistä katseista huolimatta:=) hyvää päivänjatkoa kaikille.

Meillä jäi avioliitossa ihan vaan käyttöön 3000 euroa, nyt yksinhuoltajana 2000 kuussa, tosin viisi kertaa vuodessa tulee vielä bonuksia ja lomarahoja. Ja töissäkin on kivaa.

mähän totesinkin että jos hyväliksanen mies nii asia on eri...t.yh

Vierailija
12/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaan todeta että olen kyllä tehnyt töitä.lähihoitajana,mutta ei se kannata.palkasta ei jää sen enempää käteen. huonosti palkattu ala. t. yh

Vierailija
13/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tämä sossunkäyttäjä yh ei myöskään samalla periaatteella tee työtä....ei kannata tehdä työtäkään kun riittää, että käy eri luukuilta kerjäämässä oman perheensä elannon. Kehumisistasi huolimatta, ei käy sinua kateeksi...en itse haluaisi elää toisten tai yhteiskunnan almujen varassa.

kerjätä ei ole tarvinnu:) ne kuuluvat automaattisesti jos ei pärjää omilla tuloilla.

mulle on sossutäti todennu että pää pystyyn vaan,eikä mun tarvii aatella kaiken aikaa että olen joku pummi:DDD

se voit olla sinä tälläses tilanteessa joku kaunis päivä...

samoin kuin kaverini äiti parjasi teiniäitejä niin hups,oma tyttö vähä levautti 17vuotiaana haaroja nii siin oli sit haukkujaäidillä teiniäiti tytär.sen jälkeen ollu muuten se ämmä iha hiljaa:DDD -yh-

Vierailija
14/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran yritys ei kannata niin miksi yrittää? Luuletko että uusi vaimo haluaisi rahoittaa kannattattamatonta yritystoimintaa ihan vaan miehesi mieliksi?

Vierailija
15/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

kerjätä ei ole tarvinnu:) ne kuuluvat automaattisesti jos ei pärjää omilla tuloilla. mulle on sossutäti todennu että pää pystyyn vaan,eikä mun tarvii aatella kaiken aikaa että olen joku pummi:DDD se voit olla sinä tälläses tilanteessa joku kaunis päivä... samoin kuin kaverini äiti parjasi teiniäitejä niin hups,oma tyttö vähä levautti 17vuotiaana haaroja nii siin oli sit haukkujaäidillä teiniäiti tytär.sen jälkeen ollu muuten se ämmä iha hiljaa:DDD -yh-

olen minä joskus nuorempana itsekkin joutunut turvautumaan sossuun kun ei ollut töitä eikä tuloja, mutta minä ainakin koin sen tosi nöyryyttävänä. Kyse oli lähinnä oman elämän hallinnan tunteesta siis, ei ollut kiva kun joku toinen arvioi mitä minä tarvitsen ja miten paljon..ja tavallaan myös osaltaan määräsi rahankäytöstä (jooo ostetaan sulle pesukone, mutta ei sitä tai tuota...) perustoimeentulo siis se laskennallinen osa ei kyllä minulla ainakaan mahdollistanut kovin mukavaa elämää ja harkinnanvaraisissa asioissa sitten joutuikin sille linjalle että toiset päättää asiat sun puolesta et sinä itse.

Vierailija
16/16 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen lisäksi että piti tiliotteet ja tilin saldot , kaikki laskut esitellä siellä toimistossa. en minä nytkään halua että kukaan muu tietää paljonko mun tilillä/tileillä on rahaa tai millaisia laskuja makselen.